Waar valt jouw mond van open? Deel 13

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammavantwee, 1 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Hebben Julie trouwens de zomer pas?
    Kun je best veel doen op winterberg.
    Kabelbaan rodelbaan zwembaden etc

2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    Dankje :)
    Nee geen noodweer gelukkig. Alleen 'gewone' regen en onweersbuien.

owly vindt dit leuk.
  3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.167
    23.249
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zal er eens naar kijken, dank je voor de tip! Rodelen stond sowieso op het lijstje.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.325
    8.833
    113
    Vrouw
    Haha snap ik hoor!!

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Het hotel gaf die ons toen.
    Maar misschien ook waar je nu zit.
    Elke baan kon je 1 x doen ook andere dingen 1 keer ook musea.
    Wij kwamen niet heel gek ver maar die banen waren te leuk.

Liekje81 vindt dit leuk.
  6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Gelukkig maar. Nu nog droog weer.

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    De mensen van de 'geefeconomie' in het programma 30 en nooit meer bezit.
    Je kinderen zelf laten beslissen of het wil gaan leren lezen, schrijven, etc. Ik kan daar echt niks mee (oké, ik hoef er ook niks mee).

Anniek88, Dubbelgeluk en JupitR vinden dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Ik niet hoor maar ben alweer wat ouder ;)
    Kan me nog heel veel zomers herinneren dat het zo hard regende dat onze hele tuin blank stond. Ook wel stranddagen maar niet weken achtereen

Saartje33 en WWJD vinden dit leuk.
  9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ooh echt. Ik 2 keer toen ik een kleuter was. Stond tot op de stoep. Was erg onder de indruk. Ik was bij een vriendje spelen.

Tweede keer was het overstroomt en kwamen we met de auto stil te staan. Auto kapot en een eind moeten lopen.

Hoeft niet nog een keer:oops:

Anouk2005 vindt dit leuk.
  10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.086
    12.044
    113
    Echt balen voor jullie, ik snap dat het een teleurstelling is. Ik hoop dat het uiteindelijk mee valt, liever even een flinke bui dan de hele dag die regen van gisteren.

De minigolf op het park is ook leuk om te doen, en overdekt. Ik weet niet of je die ook moet reserveren? Het zwembad is inderdaad heerlijk en de rodelbaan is erg leuk.

Liekje81 vindt dit leuk.
  11. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.086
    12.044
    113
    Dat je niet van warmte houdt/ slecht tegen kan, kan ik mij voorstellen. En een dag regen in de herfst als ik niets hoef, kan ik ook in meegaan, maar ik vind het zelf zo vervelend met die regen dat alles nat en klam is. En dan te denken aan alle mensen die an het kamperen zijn in NL.
    Gisteren de hele dag die vieze motregen, 1 stap buiten en je bent nat, speeltuinen zijn nat, kinderen zijn hyper, want die kunnen niet hun energie kwijt… nee, de hele dag die regen kan ik mij dan weer niets van voorstellen dat iemand dat fijn vindt. Maar goed, ieder zijn ding, zo is het ook;)

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat is voor mij sws een reden om never nooit meer op een camping te willen staan haha

wishfulthinking, Zxcvb en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    Omdat mijn nek dan geen pijn doet.
    Een temperatuur waarbij je nog gewoon actief kunt zijn buiten.
    Relaxen voor de tent.
    Spullen blijven droog.
    Kinderen spelen buiten en in het riviertje.
    We hoeven met het raften straks geen wetsuit.

Sylver, Spectre en Rozebeer vinden dit leuk.
  14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Zo zie je maar dat ‘t per persoon verschilt…
    Ik kom gerust buiten met dit weer (ja, ook met de kinderen) maar ik doe verder ook niet aan kamperen of zaken als raften, dus dat maakt allicht een verschil ;)

‘t voelt een beetje alsof ik verantwoording moet afleggen en begrijp niet zo goed waarom. Het is geen verplichting om regen te haten en zon/warmte te aanbidden, toch? :D
    Ik snap dat het weer behoorlijk zuur is als je nu op vakantie bent en allerlei activiteiten had willen doen die nu (letterlijk) in het water vallen.
    Maar mijn persoonlijke voorkeur is flink herfstachtig weer, mag best toch? ;)

LizMe, Saartje33, Sophie122 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    @Mim89 ik heb precies hetzelfde! Vind 20 max 25 graden warm zat en alles daarboven vind ik helemaal niks. Ergens midden in de zomer komt er altijd wel een keer een kerstliedje in mijn hoofd en heb al bedacht welke kleuren de boom dit jaar gaat krijgen. In 2021 was ik vroeg: eerste weekend van oktober :roflmao:. Dit jaar beval ik ergens in oktober, dus even afstemmen met man (die accepteert mijn rare tik, maar we hebben altijd gedoe over het moment waarop het van zolder moet gehaald worden -ik wil altijd eerder dan hij. Nu ben ik zelfstandig en eigenwijs, dus dat ik er 10x zo lang over doe -ik doe het in delen, hij per doos- maakt me niks uit, maar goed tegen die tijd wil ik de kans op vallen zo klein mogelijk maken).

Mim89 vindt dit leuk.
  16. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.429
    30.778
    113
    Vrouw
    Nee. Mag niet:evil:

;):roflmao::roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik vind elk seizoen wel wat hebben.

Geniet in de lente van de bladeren die weer overal aan de bomen komen, de bollen die de koppen boven de grond steken, de meesjes die hun nestkastje weer betrekken.

De zomer met de geluiden van kinderen die lekker in hun badje aan het spelen zijn, de bbq, buiten eten, 's morgens ontbijten in de schaduw van de boom.

De herfst met zijn paddenstoelen en vallende bladeren, warme chocomelk, wat vaker iets bakken (cake of taart)

De winter is mijn minst favoriet, vooral de maanden januari en februari. Kan echt wel genieten van een pak sneeuw ook al betekend dat dat ik niet zelfstandig naar buiten kan, maar ben altijd wel weer blij dat maart zich aandient

Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  18. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.325
    8.833
    113
    Vrouw
    Ik had mijn boom vorig jaar 2 Oktober staan :D Dit jaar wsch weer rond die tijd. Ik woon alleen dus sjouw me altijd een ongeluk maarja zodra ik het wil wil ik het meteen en dan ga ik niet wachten totdat mijn stiefvader ofzo kan komen om te tillen :o::oops:

Splitijsje vindt dit leuk.
  19. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Hoe Berta Vasquez uit Vis a Vis veranderd is. Zag haar in een andere spaanse serie.

20. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.045
    14.732
    113
    Vrouw
    Waar is de zomer die jij hier omschrijft?:D:oops:

Zoals jij de seizoenen omschrijft denk ik, ja dat vind ik ook mooi aan elk seizoen. Maar de zomer is op.dit moment ver te zoeken.
    De bbq regent uit, en het zwembad heb ik maar leeg laten lopen. Nu alleen nog wachten op een droge dag om het ook daadwerkelijk op te kunnen ruimen....

Spectre, Gewooniemand, owly en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina