Toch is het hier vandaag prima weer ( in 't Westen), vanmorgen wel wat regenbuien maar nu gewoon weer de zon die doorbreekt en om en nabij de 22 graden. Ik loop ieder geval zonder jas buiten. Zal ook heel erg per regio verschillen. Op deze manier vind ik het persoonlijk wel lekker maar wel iets minder regen.
Dat gisteren op about you dr Martens voor 75 euro gescoord heb. Model 'pascal' zit tussen twee maten in dus maar de grootste besteld en duimen dat ze passen. Wil ze echt al heel erg lang, maar vond ze steeds boven mijn budget. Precies mijn favoriete najaar kleur ook, olijf groen.
Het principe van kleine kinderen die leren fietsen en een heeeeel leeg veld hebben op 1 boompje na. De uitbreiding daarvan is "afstandbestuurbare auto en een plas". Net dr autootje, dr ligt 1 plas in de speeltuin...hoppaaaa duikboot Enige verschil is dat de auto nu uit elkaar ligt om te drogen en dat ik hoop voor G dat hij t morgen weer doet.
Dit inderdaad! In de herfst vind ik regendagen niet heel erg (tenzij we net een uitje gepland hebben), soms juist lekker knus als we nergens naartoe moeten. Maar in de zomer vind ik dagenlang druilerig weer echt waardeloos.
En weet je zeker dat ze echt zijn? Wij zijn een paar maanden terug gedropshipped op Dr. Martens. Site zag eruit als een boetiekje in Amsterdam. De prijs was ook niet zo dat het nou "niet klopt" voor kinderschoenen in de aanbieding. Maar goed, fake recht uit China dus, met foto's van het origineel op de site. Relatief goede fake, en terugsturen was een ramp en dochter was er wel blij mee dus we hebben ze maar gehouden, maar wees op je hoede.
Iedere keer ben ik weer verbaasd hoeveel haren onze labrador verliest. Mijn man heeft hem zojuist staan borstelen en het sneeuwt dan echt in de tuin, haren dwarrelen door de lucht en van die plukken. Een aantal plukken leggen we tussen de planten en die worden dan meegenomen door de vogels, zo grappig om te zien. Die gebruiken ze voor hun nestjes. Nu is dat wat minder maar in het voorjaar blijven ze komen.
Ik verwacht niet dat bij de webwinkel About You neoartikelen verkocht zullen worden. Site is gelijk aan bijvoorbeeld een Zalando of Wehkamp.
Hier trok het gistermiddag ook open en was het uiteindelijk nog een lekkere middag. Maar een beetje stabiel weer zou ik best lekker vinden.
Hier is het nu ook raar weer. Zojuist best harde regen en nu schijnt de zon weer volop en is het best warm in de zon. Die buien die dan ineens komen vind ik dan wel vervelend en vooral als je buiten onderweg bent en je hebt er geen rekening mee gehouden.
Tag me dan ook even netjes, zie het nu pas. Wat heb ik nu weer in het ovulatie gedeelte te zoeken onder een ander account ?
Neejoh jij niet, was theezakje ofzo Van theezeefje naar theezakje zou wel een zware utopie van anoniem account wezen. Schrijfstijl leek ook helemaal niet op de jouwe.
De fietsers die keurig aan het tellen waren hoeveel er nog kwamen. Ze haalden ons in (zeker 60 qua leeftijd) met zn vieren op een e bike en ik hoorde 4,3,2,1 en pas toen ze passeert waren snapte ik wat ze daarmee bedoelden. Vond dat toch wel heel netjes! Na de 1 konden mam en ik weer naast elkaar lopen
Wat shit zeg!! Nee als het goed is klopt het helemaal about you site had 'heeft' extra sale. De meeste kleuren zijn er al uit. Geel is nog goedkoper maar allemaal beperkte maten. https://m.aboutyou.nl/p/dr-martens/veterlaarsjes-pascal-9389347
Ik vind het heerlijk zoals het nu is. Hier nu 22 graden met zo nu dan de zon en gewoon lekker zonder jas naar buiten. Het waait helaas wel hard maar verder hou ik hier van. Ben nooit gek op hoge temperaturen geweest.