Haha denk t Blijft wonderlijk ook, zoals vanmiddag ook. De oudste gaat praktisch tegen de voeten aanliggen van nr 2, nr2 wil de ruimte en roept 'ga weg' nr 1 blijft liggen en nr 2gaat trappen (niet heftig ofzo, meer van 'geef mij de ruimte'). Nr1 roept vervolgens hard 'hij schopt mij' en pakt een kussen en mept nr 2. Joh... je hebt álle ruimte op de bank en dan ga je met je hoofd tegen zijn voeten aanliggen. Wat had je verwacht Ik had nog gezegd, voordat hij ging liggen: ga jij daar maar liggen (andere kant vd hoekbank) Maar verder waren ze prima vandaag gelukkig!
Ik geloof t gewoon bijna niet, dus had google lens op die foto gedaan maar niet online te vinden hahahah
Ik haalde net wat op mij de mediamarkt, en je kijkt bij de pick up op de kassa's. Staat er serieus als er afgerekend is in het groot op het beeld wens de klant een fijne dag. Nou daar valt mijn mond van open dag dit benoemd moet worden maar aan de andere kant hoe vaak je wel niet ergens loopt in een winkel hoe vaak er geen boe of bah afkan
Ik heb wel vaker het gevoel dat je mensen alles voor moet kauwen (en constant weer) wat ze moeten doen. Ook het met geld terug geven (gebeurd natuurlijk een stuk minder dan vroeger), wordt niet even uitgeteld, niet eerst het kleingeld dat je dan op kunt bergen en daarna het brief geld. Nee gewoon huppa in je hand en als je mazzel hebt een alsjeblieft. Dat is zo niet hoe ik het geleerd heb.
Ik moest laatst voor een jonge werkneemster van de AH uitrekenen wat 35% van €1,99 was. Moest toen intern wel even huilen
Dat even een condoleance kaartje versturen me al over de 4 euro kost. (postzegel is tegenwoorden 1,01 ) Snap wel dat mensen het steeds vaker " gewoon" via social media doen.
Ik niet. Ik vind een kaart zoveel persoonlijker. Het is ook weer niet dat er iedere dag mensen in mijn omgeving overlijden dus die 4 euro (ja niet weinig voor een kaart met postzegel) heb ik er graag voor over. En voor wie het niet kan missen. Een kort briefje schrijven en een postzegel kost je dan maar weer een euro voor de postzegel, maar nog steeds beter dan via social media.
Klopt helemaal met een condoleance. Ik ben wel gestopt met verjaardagskaarten, verstuurde ze we ( helemaal in coronatijd) maar krijg er geen een terug op mijn verjaardag.
Ik werkte ooit nog in een winkel waar je niet kon pinnen, altijd gekke bedragen dankzij kleine losse dingetjes en dingen op gewicht (bakker). De kassa gaf alleen het totaalbedrag. Je rekende/telde dus zelf al bij het pakken van het wisselgeld, en deed dat makkelijk ook naar de klant toe. Al denk ik niet dat ik geduldig wachtte tot iemand de muntjes weg had gestopt. Je merkt aan de caissières bij AH en zo dat de kassa het terug te geven bedrag berekent, en dat ze dat uit de kassa pakken te beginnen bij het grootste. Hoe niet vanzelfsprekend hoofdrekenen kan zijn, merkte ik ook toen we op euro-cursus moesten bij de introductie van de euro. Toen hadden we tijdelijk guldens en euro's naast elkaar, mensen konden betalen in guldens en terugkrijgen in euro's. Zaten we daar een hele avond. Ik snapte al niet zo goed waarom dat zo uitgebreid moest en was na een kwartiertje wel klaar, maar veel anderen zaten toch echt enorm te worstelen met delen door twee en min tien procent...
Daarom heb ik een voorraad kaarten thuis van de action. Hoewel ik laatst wel via greetz t moest doen, ik moest iemand bedanken maar had alleen meer 'gecondoleerd of gefeliciteerd 'in huis.