Maar ligt dat niet meer aan de mensen met wie je het deelt? Hier echt geen negatieve reacties op onze statussen enzo. Van tevoren wel veel mensen die hier graag heen willen, maar niet durven vanwege het weer of roadtrippen met kinderen niet zien zitten.
Hwt gros reageertgelukkig heel tof hoor. Hou de reis weer bij in Polarsteps en ze volgen met plezier. Maar er zitten er wel enkele tussen.
Blijkbaar deden ze het bij mijn schaduwspellen t elke keer braaf met t licht uit haha Na t uitkleden werd t donker Wel lichtelijk trauma opgelopen toen de caravan van mijn ouders zo ging schudden en ik ernaast lag in mijn tentje. En de buren t ook hadden gehoord en gezien want die gaven in de ochtend toen een 'zo leuke avond gehad zeker Dat geluid van de sleurhut die aan alle kanten kraakt. God wat erg
Ik vind het vele buiten zijn ook gewoon heerlijk. Kan dan ook echt genieten als ik 's ochtends voor de tent zit met een kop koffie, zonnetje wat door de bomen schijnt, vogeltjes die fluiten. Onze zoon maakt ook makkelijk contact met leeftijdsgenootjes dus die vermaakt zich wel en op een camping heb je dat toch eerder dan in een hotel heb ik het idee. Oké wij zijn dan niet de echte camping die-hards, maar kiezen voor iets meer luxe (lodgetent) maar het gevoel is hetzelfde.
Moest ineens even gniffelen om een camping herinnering: mijn vader die t vervloekte dat mam en ik de portapotti zo vaak gebruikten. Dat hij weer terug kwam van het 'alweer moeten legen, zucht' met een lichtelijk geïrriteerde toon of we nou eens niet meer zouden willen poepen erop want hij moest weer zo schudden en het spetterende dan. Gevolgd door de standaard zin die hij zei 'IK ga er niet op maar IK moet het wel schoonmaken!' Tja mam en ik waren gewoon niet van t primitievere haha, die wc was gewoon net ff dat beetje comfort Ik noem t nog steeds de walk of shame: de mannen met de portapotti slee haha, je ziet zelden een vrouw daar
Mijn mond valt open van het topic over verlof voor transseksuelen en behandelingen. Ik vind mijzelf progressief. Daardoor schrik ik oprecht van sommige conservatieve en in mijn ogen bekrompen reacties. Onderwerpen waarvan ik dacht dat het allang geen issue meer was rondom seksualiteit en gender. Waar dan alsnog een discussie over gevoerd wordt. Ik reageer er maar bewust niet op want wordt er gewoon boos van. En dan te bedenken dat mensen die dit dus echt betreft hier misschien wel dagelijks mee te maken hebben.
Maar je gaat het dan hier wel aanhalen, dat snap ik dan niet. Hebben we straks die discussie ook in dit topic, voer m dan in het topic die daar over gaat.
God wat ben ik een muts, ik zag t topic titel vaker voorbij komen en ik dacht 'o vast iets met voetbal ofzo dat je verlof krijgt als je transitie maakt naar andere club' dus niet aangeklikt want voetbal is niet mijn ding T kwartje valt hoor
Ik had dit ook over een Instagram post van een instagrammer oid kunnen zeggen of een politieke partij programma. Mijn mond valt er gewoon echt van open. Dat er überhaupt nog mensen zijn die hierover een discussie gaan voeren terwijl dat niet eens een issue zou mogen zijn.
Even los van het topic wat natuurlijk serieus is maar hier moet ik even heel hard om lachen. Dit zou mij namelijk ook zo kunnen gebeuren haha
Whaha ja dat geschreeuw ja. Mijn eigen kinderen kunnen ook in het spel wel lawaai maken hoor. Daar gaat het niet om. Ik zit er alleen bovenop, waarschuw 2x en dan is het klaar. Zo irritant indd
Hoe kun je je niet realiseren dat mensen het vervelend vinden als een kind op een camping altijd om 6 uur hard begint te huilen? Wat gaan ze nu met deze informatie van jullie doen?
Het is dan ook echt schreeuwen om het schreeuwen. Het klinkt ook niet vrolijk ofzo Met opzet veel herrie maken
Boot kwam aan in Oslo, toen door naar Fredriksberg in Zweden (zelfde park als in de Zweden rondreis), nu zitten we in norefjell in Noorwegen. Gaan hierna naar Hovden in Noorwegen en sluiten af in Ribe in Denemarken.
Nee via de ANWB: scandinavië in een notendop. Hiervoor hebben we via Pharos (bestaat nu niet meer maar was ook ANWB) Zweden in een notendop.
Irritant is dat he , dat je je bijna moet verdedigen voor wat je een leuke vakantie vindt. Wij hadden een foto gestuurd van op de boot. Beide in een regenjas met capuchon op want het waaide nogal hard met ook zoiets als tekst erbij. Krijg je zo'n reactie: hopelijk is het straks wel goed weer... Als ik "goed" weer had gewild was ik hier niet heen gegaan . Vorig jaar hadden we "goed" weer, elke dag 30 graden, toen zijn we uit ellende een week eerder naar huis gegaan. Of van die reacties waar je niets mee kan. Filmpje gestuurd van een vrij smalle weg door de bergen met super mooi uitzicht. Krijgen we als reactie: daar moet je niet rijden als het mistig is.. Het is toch ook niet mistig??