Waar valt jouw mond van open? Deel 14

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 4 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.629
    3.984
    113
    Vrouw
    Mijn mond valt open over hoe eigenwijs sommige verpleegkundigen zijn en toch maar willen bewijzen dat ze me wél kunnen prikken. Ik heb dus een portacath omdat ik echt heel moeilijke aders heb, en die krijg je echt niet zomaar.
    Nee, nu hebben ze na tig keer prikken 13 buisjes bloed vanuit tussen mijn vingerknokels gehaald :thumup: ipv gewoon die pac aan te prikken, ik ben geen dartbord :p

2. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.583
    22.033
    113
    Echt een engerd inderdaad.
    Hij schijnt nu vast te zitten in Roemenië ofzo, geen idee waarvoor precies, maar hopelijk komt hij voorlopig niet vrij.

Nataly1972 vindt dit leuk.
  3. Muisje2016

Muisje2016 Fanatiek lid

18 jan 2016
    3.025
    5.138
    113
    Bleh, dat is wel het laatste waar je tijdens je kraamtijd energie aan kwijt wil zijn...

Dikke knuffel en gefeliciteerd met je dochter!

Oilell vindt dit leuk.
  4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.193
    1.858
    113
    Wilde deze persoon niet na 2x mis toch daar?
    Zou het geweigerd hebben denk ik, en een ander hebben gevraagd.
    Ik kan dus moeilijk geprikt worden in de binnenkant van de arm (knik) doet mij echt onwijs veel pijn ook.
    Voorbij de halver wege mijn onderarm geen probleem..

Maar zoveel buisjes poeh

5. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.629
    3.984
    113
    Vrouw
    Gelukkig doen ze dat meestal wel maar vandaag wast echt een eigenwijze :roflmao:
    Ja vond het ook wel veel, en ook speciale. Die in een warmteoventje moesten.

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.313
    2.596
    113

Maar kun je dat niet gewoon weigeren. Een portocath krijg je niet voor niets.

Ze moet jou de best mogelijke zorg geven . Je bent er niet tot meerdere glorie van haar/hem

Zeebra en Nellie4 vinden dit leuk.
  7. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.629
    3.984
    113
    Vrouw
    Daar ben ik denk ik niet assertief genoeg voor. Ben echt een groot watje op dat vlak en die zei al meteen van dat doe ik niet want die is 3 dagen geleden nog gespoeld.
    Op zich vind ik het ook echt geen ramp dat ze gewoon prikken, als ik niet wist dat het vaak gewoon een ego dingetje is om te bewijzen dat ze het echt wel kunnen. Kan gelukkig best wel wat hebben op dat vlak, met naalden die in alle richtingen gaan omdat ze toch niks vinden enzo.
    Pac wordt nog minstens maandelijks gebruikt dus zit er gelukkig niet voor niks, heeft me al heel veel tijd en mislukte prikken bespaard in ieder geval.
    Maar mijn aders zijn zo fijn dat zelfs die pac plaatsen niet lukte, duurde 5 keer zo lang als ze gezegd hadden :rolleyes: en koste een extra arts, en een extra snee in m'n nek. Oh en verdoving die heel de tijd uitwerkte. Echt een top ervaring haha :thumup: maar wel blij dat ik hem heb. En dankbaar dat er zoiets als emdr bestaat hehe

Net eindelijk thuis geraakt na een ommetje naar de burger King. Nu in de zetel ploffen.

8. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.916
    3.114
    113
    Hoe is je afspraak verder gegaan?

9. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.629
    3.984
    113
    Vrouw
    Eventjes gekopieerd van ander topic:
    Halleluja we zijn onderweg naar huis.
    Nefroloog was vriendelijk. Ze hebben weer heel veel bloed afgenomen en afhankelijk daarvan misschien een nierbiopsie, maar dat is nog niet zeker. Ik verlies waarschijnlijk zo veel eiwit door een combinatie van oorzaken en moet wel goed opgevolgd worden. Tijdens een zwangerschap zeker, want blijkbaar kan dat verergeren naar een nefrotisch syndroom. Dus weer iets waar ik de rest van mijn leven mee ga sukkelen waarschijnlijk. Ze hadden nog gehoopt dat het fysiologisch was maar dat is het zeker niet helaas

10. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.916
    3.114
    113
    Maar als het goed lees, dan mag je wel gewoon zwanger raken?

11. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.629
    3.984
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel :) dat was idd waar ik het meest zenuwachtig voor was.
    Vanmorgen echo gehad op fertiliteit en morgen start ik met de medicatie voor de iui dus dat is ook allemaal in gang gezet.

Zeebra, bababoe, femkes en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.744
    31.327
    113
    Vrouw
    Knuffel voor alles.
    Fijn dat je mag starten. Met iui. Hopelijk snel resultaat.

citroenrasp en artie vinden dit leuk.
  13. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.964
    903
    113
    Vrouw
    Dat het alweer vier jaar geleden is dat officieel bij iemand hier in Nederland corona is vastgesteld. Wat gaat die tijd toch hard...

Shay25 en Iertje81 vinden dit leuk.
  14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.038
    18.837
    113
    Vrouw
    Als de dag van gister.. :o:

15. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Oh vandaar dat er hier op kantoor over gesproken werd.

16. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.454
    17.402
    113
    Weten jullie dit nog? Was aug/sept.

Nu belde de mentor vanmiddag. Mijn dochter en haar bff zouden meisje3 pesten:eek: meisje3 was bij de mentor geweest.
    Nou echt, hou op hoor. Mijn dochter is echt weleens verkeerd bezig maar ik zie GEEN pestgedrag in haar whatsapp berichten. Wel fellere/onhandige reacties.
    Meisje3 had gezegt dat er een foto was gemaakt van haar, daar een middelvinger op was geplakt en in de groepsapp. Dat geeft dochter ook toe. Wat meisje3 alleen even vergat te vertellen is dat zij óók zo'n foto heeft gemaakt van dochter en meisje2. Daar is wel bewijs van, van haar foto niet (voor zover ik weet) dus oorzaak-gevolg is nu een woord tegen woord.
    Of "ze wachten niet op me" nadat ze zelf heeft geappt "om 7u er zijn, uiterlijk 7:05 gaan we weg". En zij was er om 7:05 niet. Tja van mij mag dochter dan gaan, ze hoeft niet daardoor te laat te komen.

Ik moest maar eens een goed gesprek met dochter voeren. Nou ik heb dr telefoon bekijken, dingen nagevraagd aan dr. En "foei niet meer doen" :oops: ik zie online geen pestgedrag en merk ik uit de antwoorden ook niet

17. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Is dat nog maar 4 jaar geleden? Voelt echt als iets uit een vorig leven. :D Blijkbaar is dat niet voor iedereen zo dus. :roflmao:

TotalBella, mamabri, JupitR en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.185
    14.962
    113
    Vrouw
    Oh zucht! Het is dus nog steeds hommeles?
    Heeft de mentor ook met jouw dochter en bff gesproken? Of heeft hij hen niet gesproken en jullie meteen gebeld?
    Wat irritant zulke dingen zeg!
    Succes ermee...

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.454
    17.402
    113
    Nog niet met de meiden omdat meisje3 zegt dat het vooral buiten school is en niet op school zelf.

Ik merk dat ik er best boos om word:oops: ik vind pesten echt niet bij het karakter passen wat ik thuis zie

20. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.744
    31.327
    113
    Vrouw
    Bizar he
    Ik heb ook een heel sterk voor en na gevoel.

Spiekerbox vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina