Oh dat maakt het wel lastig ja. Dat is hier geen punt gelukkig. Hij heeft met zijn vrienden Ze gaan naar het Gardameer. En vanaf daar iedere dag met de bus ergens heen.
Ik denk dat je moet proberen het niet zo te zien als in je laatste zinnen. Ze heeft NAH geef je aan, dus cognitieve stoornissen, dus hoofstwaarschijnlijk is haar ziekte-inzicht verminderd. En daarom denkt ze dus oprecht dat ze alles zelf nog wel kan en geen hulp nodig hebt. Het is dan geen kwestie van 'niet willen' of 'geen moeite doen' maar het echt niet zien. Stel je jezelf voor nu, je gaat er vanuit dat jouw huis netjes is en dat je het allemaal kan (ga ik vanuit). Als iemand nu tegen jou zou zeggen dat je huis vies is en je hulp moet zou je het ook niet willen. Omdat je vindt dat het niet zo is. Dit is bij je schoonmoeder hetzelfde. Daar kan ze niks aan doen, dat is door haar hersenbeschadiging. Maakt het voor een zoeken naar een oplossing niet minder moeilijk hoor. Is er voor de NAH iemand betrokken, een casemanager ofzo, die je om advies kan vragen?
Dat is ook zo hoor. Al was ze vóór haar ongeluk ook al niet de meest makkelijke vrouw.. en de jaren na haar ongeluk ging het eigenlijk wel gewoon goed. Nu met de ouderdom erbij, lijkt het dubbel zo hard te verslechteren. Mijn man zou indd eens contact op kunnen nemen met het revalidatie centrum waar ze gezeten heeft om advies te vragen, bedankt voor de tip!
Dat een ticket 125 euro was, maar met een trolley (die er sinds 3 april niet meer bij zit) een stoel reservering etc je op bijna 70 euro meer uitkomt. Wel veel zin in, we gaan mijn vader verrassen, dit staat op zijn wensenlijst en met t.z.t. 77 jaar wordt het toch wel eens tijd!
Dat een topic over hay day meer views oplevert dan een topic over de zin van het leven. Zelf besteed ik veel te veel tijd aan candycrush; en dat vind ik dus heel erg zonde van mijn tijd
Mijn mond valt positief open nog een maandje dan ben ik gewoon even 1 jaar gestopt met roken. Nooit gedacht dit ooit te kunnen doen, het was een troost afleiding en rust. En ja mijn hoofd is soms wel een grote war boel haha. Maar ben ook niet gestart met meer snoepen. Wiehoew
Hier zit ik ook veel te veel van die stomme spelletjes te spelen. Jouw post is wel een goede reminder om ze er weer eens af te gooien.
Wat je vaak ook ziet bij nah dat er dan minder reserve is je soms toch ook ziet dat er een dementie gaat spelen. Wellicht is onderzoek dan ook wat, staat ze open voor contact met de huisarts? Want wat ik lees is dat jullie ook gewoon de juiste zorg voor haar willen.
Nee daarmee ben ik gestopt. Rookte 2 a 3 dagen een pakje shag weg van 50 gr. En met dat ding ben ik in een week gestopt. Van ietsje lichter naar heel licht roken. En af en toe en trekje. En gestopt ik wilde onder geen beding ook weer daar aan verslaaft worden dus had mij zelf max 1 potje gegund en daar moest ik het mee doen (had ook nog over). Koste mij een kleine 35 euro alles (iets dat de shag ook koste per week) Ook hielp het 1 strek je nemen en weg leggen iets dat ik niet kon met een sigaretje vond ik zonde haha. Dus ja als de wil er is, lukt het.
Hahah mijn man rookt ook gewoon. Maar ik kan nu wel zeggen dat die knop om moet anders lukt het niet.
Dat klinkt als onverwacht. Hopelijk vinden jullie het toch leuk. Veel succes bij het vinden van goede nieuwe baasjes voor deze kittens. Gelukkig heb je daar nog wel wat tijd voor. Veel plezier en succes met et deze aanvulling.
Ze was wel iets dikker maar nu al bevallen zagen we niet aankomen. Ze mauwde een keer en ineens zag ik een pootje. Het waren er 4 dacht ik maar het zijn er 5. Zal zo foto’s maken als we ze wegen