Jammer dat je moeder zo’n schijn ophoudt naar de buitenwereld. Nou ja, eerder jammer dat ze niet zo naar jullie toe is.
Dat mijn vaders oude appartement gisteren volledig is uitgebrand. Inmiddels natuurlijk een nieuwe bewoner die erin is getrokken, deze persoon is alles kwijt. Ben toch ergens wel "blij" dat mijn vader dit niet mee heeft hoeven maken
Nee.. want in januari beginnen we weer bij uz Gent. Daarna mag van mij alles eruit.. ben er heel erg klaar mee. Nou ik ben wel echt chronisch moe.. ik leef op koffie en cola Ik zit nu bij de (nieuwe) huisarts. Ik wil iets om dit te stoppen
Op social media.. ik las het nu ook bij life of Yvonne op insta. Maar ik lees ook weer ergens dat Jamie zelf een verklaring heeft gegeven dat ze nu beter met elkaar omgaan ivm de zorg voor Lio.
Ben even blij dat ik niet de favo ben nu je bent mooi t bokje dan gheghe Opgehemelt worden en dag erna vergruisd te worden Ben blij dat ik iig de 'last' kan delen met haar.
❤️ Ontzettend moeilijk voor jullie. Klinkt net als een peuter met driftbuien thuis, die op de opvang altijd zo lief en makkelijk is. En dat de ouders dan te horen krijgen dat dat een compliment is, want thuis kan hij dat wel uiten. Ja fijn. Bedankt. Wat moeten we ermee dan?
Snap ik heel goed. Dit is niet normaal. Slik je iets van ijzer? Floradix oid? Dat helpt in elk geval je ijzer wat op peil te houden.
Nee. De dokter durfde ivm nog niet mijn dossier hebben niks te geven maar wil me met "spoed" bij de gynaecoloog. Binnen een week moet ik gezien worden.
Consultatiebureau ergernissen. Huisbezoek laatst: "Ben je van plan te vaccineren?" - Uhhh ja, net als bij de andere drie kinderen... Maar, ik kom ALLEEN voor de vaccinaties en niet de andere afspraken. Meten en wegen en de kletspraat kunnen we achterwege laten. Wegen doe ik zelf thuis. "Okay, de 19e staat je eerste afspraak". - zijn dat vaccinaties? Nee? dan kom ik niet! Want, mag dan überhaupt nog niet autorijden en vriend is aan het werk dus ik KAN niet eens komen. "Ik laat de afspraak gewoon staan" - prima, maar ik kom NIET want: geen vaccinatie en geen mogelijkheid om te komen (4km enkele reis wandelen zit er namelijk ook niet in nu) Goed, dat was afgelopen maand.... Mijn telefoon staat al sinds 16/11 op stil en had net 5 gemiste oproepen van... *Tromgeroffel* HET CONSULTATIEBUREAU! Zucht...
Ze hadden die gehoortest beter bij zichzelf kunnen doen. Sommigen zijn echt hardleers. En vermoeiend voor jezelf.
Een maand geleden zou ik een slimme meter voor de stadsverwarming krijgen. Monteur geweest maar eerst moest er een afsluiter vervangen worden. Paar dagen later maar gebeld om te vragen of ze die melding hadden doorgekregen. Dat was het geval, maar geen idee wanneer dit zou gaan gebeuren. Afgelopen donderdag nog maar eens gemaild. Vanmiddag telefoontje dat ze de melding hadden doorgezet en dat ze contact zouden opnemen. Nog geen 10 minuten belde ze op: “binnen nu en drie minuten staat de monteur voor de deur, komt dit gelegen?”. Nou wat denkt u zelf. Nou maar een afspraak gemaakt voor begin januari.
Tsja... Heb letterlijk gezegd dat ik na drie kinderen het meeste wel weet en zelf wel contact opneem indien nodig. Kregen ze mij niet te pakken, gaan ze vriend bellen die in overleg met de directeur zit *facepalm* dus die kwam kwaad naar beneden waarom ik mijn telefoon niet opnam... Had ik dat ook nog.
R moet geen pannenkoeken, hij vindt het te goor voor woorden. Maar rotibladen die zijn wel erg oke!!! (Het kan hier niet veel meer kaaskop zijn maar ik heb me de schompes aan de bara kipkerrie gegeten tijdens de zwangerschap van hem, hopelijk een medestander in die keuken!!!)