sorry maar moest er hard om lachen. Luchtdicht telt niet voor katten. Onze katten hadden een 10 kilo verpakking brokjes open gemaakt. Zeer stevig plastic Sinds dien zetten we niks even neer
Mijn mond valt open van mijn buren. Ze klagen over alles. Hebben een pup in huis en zelfs daar klagen ze over dat ze die horen. Ja, klopt. Een pup moet nog heel veel leren. Mij hebben ze ook niet gehoord dat ze weekenden dag in dag uit om 06 uur in de ochtend lawaai gingen maken. In de avond na 23 uur doordeweeks aan het boren waren. Dat hun bouwvakkers op het fietspad/stoep (geen stoep) parkeren voor hele dag en ik geen zicht had op een hele drukke weg. Parkeerplaats aan de overkant was leeg. Hebben ze mij ook niet over gehoord. Ach, buurman is politie agent. Die mogen alles denk ik maar.
Dat oudste nu ineens is uitgenodigd voor een feest bij vrienden met oud en nieuw. En dat ik daar echt even aan moet wennen dat we dan niet met ons vieren zijn. En stiekum is het ook echt weer een loslaatmomentje
Super leuk toch!? Er komt een tijd dat ze niet meer bij paps en mams op de bank zitten Hoort er allemaal bij.
Zeker leuk. Voor hem vooral Reactie van mijn man: "maar we moeten risk spelen" En ik moet vooral wennen aan hoe groot hij wordt.
Oja dat vind ik ook nog steeds een dingetje dat ze zo groot worden. Mijn oudste is net 20 jaar geworden en toevallig kwam ik vandaag een moeder tegen waarvan haar dochter net zo oud is en we kennen elkaar nog van de creche destijds. Dan voel ik me wel aardig bejaard moet ik zeggen, poeh Mijn dochter van 18 jaar heeft het zelfs al over samenwonen met haar vriend over een paar jaar, hou op hoor
Dat ik hier ineens ‘reclame’ krijg van de politie. Niet om nieuwe mensen te werven, zoals de landmacht ook weleens doet, maar met een foto van een crimineel (pinfraudeur) of ik weet wie dit is. Jullie? Boevenvangen op zp. dit is zeker omdat opsporing verzocht niet meer bestaat ofzo. Edit: krijg net een nieuwe foto van een andere crimineel. Gelukkig ook niemand uit mijn vriendengroep
Dat ik een doorgeefcadeau heb gekregen haha Mijn schoonzus gaf mij een cadeau, die ze van mijn zus heeft gekregen ik heb t niet gezegd natuurlijk Maar ik ben er blij mee hoor
Lente komt eraan denk ik dan haha Action is in de zomer altijd zo vroeg weer met herfst. Zit ik nog volop in de zomersferen, vakantie en staat die winkel vol herfst. Ben ik weer chagrijnig ervan
Huh, jawel toch? Er wordt wel vaker gebruik gemaakt van oa social media om criminelen te helpen opsporen. Goede zaak!
Mijn kaak hing op de grond toen mijn nichtje mij de lijst liet lezen die de ouders van haar oppaskinderen gestuurd had van alle regels en ge- en verboden ten aanzien van de kinderen: 5 a4 Tjes. van hoe de boter op het brood diende te worden gesmeerd tot wat er allemaal gestimuleerd diende te worden . Letterlijk met de minuten erbij etc. Echt elke minuut van de dag is volledig ingevuld voor deze kinderen. ik treed niet letterlijk in detail maar het was zo abnormaal dat ik mijn nichtje gezegd heb dat ik in haar geval niet eens aan dit baantje begonnen zou zijn. arme, arme kinderen! dit zijn ouders die, als de kinderen volwassen zijn roepen dat het zulke enorm lastige pubers waren. niet te doen al deze ( serieus extreme) regels. Dit zijn kinderen die compleet los gaan straks omdat ze zo abnormaal strak gehouden zijn. Ik ben er serieus nog van in shock en zelfs mijn kinderen die van ongeveer dezelfde leeftijd zijn zeiden dat ze voortaan als ze iets niet mochten gingen nadenken hoe goed ze het hadden tav deze kinderen
11 en 13 Wat niet belangrijk is trouwens. Want de regels die erin stonden en hoe zij leven is naar mijn mening schadelijk voor welke leeftijd ook
Je zou denken dat je op die leeftijd wel weet hoe je je boterham smeert En je ook prima kunt vermaken zonder dat elke minuut is uitgetekend. Klinkt als extreme controledrang.