Woow dat kan nooit goed voor je gezondheid zijn geweest al die jaren, wie weet wat ook met je kinderwens heeft gedaan
Wij zijn eigenlijk ook niet zo van het bellen in de familie.. kinderen krijgen zelf altijd wel een kaartje hoor en ik stuur ook een kaartje naar m'n ouders. Maar in de drukte kan ik ook nog wel eens vergeten te bellen en dan stuur ik inderdaad gewoon een appje we vieren de verjaardagen wel gewoon met elkaar dus dan is dat misschien ook een andere situatie.
Van hoe wisselend mijn dagen zijn. Gisteren fit genoeg voor les 1 van het opbouwschema. (8 x 1 minuut hardlopen met 2 minuten wandelpauze) Ging heel redelijk. Totaal 3,3 km in 34 minuten metveen gemiddelde hartslag van 137 Vandaag een klein rondje door het park. Moest heel de tijd man vragen wat langzamer te lopen. Had ook steeds een drukkend gevoel op de borst. Zie net de activiteit op m'n horloge 0,6 km in 11 minuten met een gemiddelde hartslag van 133 Morgen staat weer een training op de agenda, maar eerst maar even kijken wat een lichte inspanning doet. Anders maar een dag extra herstel
Dat heeft ook al zo vaak door mijn hoofd geschoten... Alleen al de stress is sws niet goed geweest. Nu ik daar weg ben ga je dingen ook anders zien. Mijn moeder zei bijvoorbeeld regelmatig als ze bij mij kwam je moet echt de kattenbak verschonen het stinkt. Terwijl ik dat elke dag doe. Soms zelfs dat ik het echt nèt gedaan had. Was gewoon schimmel wat je al rook maar nog niet zichtbaar was. Mijn kat is in het tijdelijke huis veel levendiger. Maarja allemaal dingen die je pas echt opmerkt als je er niet meer in zit.
Toch niet normaal meer dat woningbouw zo laks er ook in is geweest, zo ongezond voor iedereen en alles. Hopelijk snel een nieuw plekje en dat dit jou jaar word ❤️
En dan te bedenken dat als ik toen niet naar hun was gegaan ik er nog steeds had gezeten. Maar goed. Ik probeer het maar positief te zien: als dit niet was gebeurd had ik geen huis kunnen krijgen in de wijk waar ik altijd al naar terug wou (daarvoor moet je minstens met zijn tweeën zijn) en ik kan straks echt opnieuw beginnen. Dankjewel ❤️
Van alle dames die bij de vage buurman in en uit lopen. Ik appte mijn man: jeetje wat is daar toch? Al die dames daar? Ik heb zn vrouw ook al een tijd niet gezien. Krijg ik terug: blijkbaar loopt zijn massagepraktijk goed! O verrek, was ook zo