Van DHL die hier net voor de deur stond en geen tijd had om even te wachten totdat ik van zolder beneden was. Hij heeft nu het pakketje retour naar afzender gestuurd, met als reden dat het adres is gewijzigd . Ik was gewoon thuis hij was ook nog is enorm snel weg.. hij heeft er niet langer dan 2 min gestaan en dan bedoel ik met z’n bus neerzetten naar de deur lopen en aanbellen. Niet eens even de moeite genomen om het bij de buren te proberen.. Ohja, hij zou officieel tussen 15.00-18.00 langskomen..
Wauw, ik vind dat heel slecht.. Vind dat je goed heb gereageerd hoor, en in deze situatie snap ik zeker dat je tegen je kind zegt dat hij terug mag slaan.. misschien leert hij daarvan..
Nou ja zeg, heb je een tijdslot van 5 uur en dan nog zo snel weggaan. Ik last DHL steeds vaker bij de winkel afleveren. Dan kan ik aan het begin van de middag gewoon ophalen. Vandaag zat de lego doos in een plastic zak daar viel mijn mond van open.
Ik vind het echt heel slecht.. Slim om het in de winkel af te laten leveren, misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen!
Mijn c werd naar huis gestuurd waneer zij fysiek werd. Jammer dat school laks lijkt te zijn is er wel hulp thuis bij hun. Of is het zo'n gevalletje doet hij nooit. Sterkte maan
Het is geen dure set maar normaal bewaren we de dozen. Niet gedeukt maar wel beschadigde rand. Was zo blij dat ik het niet heb laten thuis bezorgen. Dan wil ik niet weten hoe het er dan uit zag. Winkel is ideaal. Gewoon in mijn tijd wanneer het mij uitkomt. Bij ons ligt het ergens tussen 12.30 en 13.00 al bij de winkel. Dat is eerder dan als ik moet wachten. Zul je ook altijd zien dat ik dan op hete kolen zit omdat ik er 1 op moet halen.
Ik ook Ben helemaal klaar met dhl Ze leggen het ook gewoon voor de deur as ik Niet thuis ben En klachten indienen word niks mee gedaan
Nou ja zeg! Over het algemeen kunnen we zeggen dat we het niet slecht hebben. Komt ook dat wenhet meeste bestellen via postnl. Deze bezorger is super vriendelijk. Hij vraagt nog steeds of we het niet vervelend vinden om het voor de buren aan te nemen. Aangeven dat we voor onze rij huizen het wil aannemen. De dame van DHL is ook vriendelijk maar het tijdvak is zo groot en ik moet er toch 1 ophalen.
Wij hadden voor schoonouders servies besteld als kado. 2 setjes van verschillende formaten borden. Die verkopen ze in een mooie doos Die dus niet in een omdoos waren verpakt, maar met DHL tape aan elkaar geplakt en met de stickers direct op de doos. Tot zover de mooie kado's.
Hier pas ook onder de bakfiets terwijl het kei hard regende.. hoe verzinnen ze het was een pakket van €300, de doos was helemaal vochtig..
Als ik hier zo lees, dan krijg ik niet echt de neiging nog even online te gaan winkelen Hoewel ik wel al de halve avond naar badpakken en strandjurkjes aan het kijken ben. Ben er zo aan toe daar meer van nodig te hebben
Nou ja! Snap dat je minder verpakking wil maar daar gaat je goed idee. Wij hadden een product zonder die extra doos maar het was prut. Met al die stickers wel lastig terugsturen
Persoonlijk zoek ik spullen liever uit in de winkel. Kost wel meer tijd en energie. Maar kleding kan ik dus echt niet beoordelen op een plaatje. Hoe valt het? Hoe soepel is de stof? Hoe voelt het aan? Etc. Maar goed. Dat is dan ook mijn probleem. En ja.... t wordt echt tijd voor lente
Hier zet de man van PostNL het gewoon voor de deur in de stromende regen. Vorige keer 4 boeken kapot. Nu stond er een doos van de apotheek in de sneeuw, met glucose sensors. Die dingen kosten 65 euro het stuk, en mogen niet onder de 5 graden komen want dan werken ze niet meer. Dus maar weer een klacht, en de verzender bellen. Bij de buren hadden ze de nieuwe tv gewoon voor de deur gezet, mag je blij zijn dat het er gewoon nog staat als je thuis komt.
Ik heb dit ook gehad! Ik was steeds heel moe maar de huisarts zei ja je bent moeder dus ja. Na veel zeuren kreeg ik eindelijk bloedonderzoeken: had ik gewoon Pfeiffer!
R geeft kusjes...maar alleeeeeeen aan G In 2 jaar tijd staat mijn teller op 2 waarvan 1 handkus, die van mn man op 1 en G...tel kwijt veeeeeeel. Oke smak geluiden krijg ik dan ook nog en die krijgt G ook. Met knuffels idem. Ach het is wel schattig dat dan weer wel. Maar t verschil is zo bizar
De mijne kent me te goed, maar o wee als ik een vervanger heb. Ik wacht net zo lang tot ik mn eigen huisarts heb. Lekker recht door de deur hoppa de porceleinenkast in. Wat hou ik toch van die man, met dien verstande dat ik m het liefst zo min mogelijk tref. Maar ook met de kinderen is hij echt een topper. Luistert ontzettend goed, is rustig, giga lading parate kennis, zelf ook vader (en inmiddels opa), kan alles met ze (al zijn ze niet de moeilijkste), denkt mee en is vreselijk procesmatig en analytisch. Maar durft ook wel uit zn comfortzone te stappen of aan te geven dat hij er niet direct een bezwaar in ziet maar er nog geen ervaring mee heeft en eerst wil uitzoeken verder en overleggen met een collega. (dat ging over refluxmedicatie voor R, dat gebeurde normaliter bij een ka dus was voor hem ook even nieuw (bij G destijds was hij zelf langdurig uit de running)). Komt altijd zijn afspraken na omtrent terugbellen etc., ja afspraken lopen altijd uit mja ik ken niet anders. Hij is bovenalles echt een mens en die menselijke maat ontbreekt bij zovelen. En ik snap dat je enige beroepsmatige gereserveerdheid moet hebben, dat heeft hij zeker ook nog wel. Ookal durft hij bij ons af en toe wel eens wat te laten varen. Maar zoals hij naar R of G omkijkt en hun welzijn, is meer vaderlijk bezorgd dan klinisch als ware. En ook naar ons, hij is fantastisch in alle facetten en zit er zelden naast. Al zou hij als kinderarts ook zeker geen verkeerde zijn. Hij mag van mij voorlopig echt nog niet met pensioen gaan...