Nee, we keken ook raar op. Arm kind moest zo hard huilen en we snapten het maar niet. We zagen wel een prikplek maar we snapten niet welk dier dat kon doen.Tot we de deken verder opensloegen. Daar lag de boosdoener
Nou ik ben nu al klaar met sneeuw! Ben echt nat, eerder doorweekt, koud! Zo meteen zodra ik thuis ben jas uit, en droge trui en broek, vermoedelijk ook sokken.
dit is idd echt helemaal niks.. natte sneeuw en het voelt koud.. brr. Lekker met een kleedje en kop thee op de bank!
Hier hebben ze vanmiddag nog even gesleed. Maar nu is het gelukkig weer allemaal weg gesmolten, vieze natte zooi
Inmiddels aan de tweede kop thee. De schoenen staan onder de verwarming, er op en bij liggen de sokken, broek, trui, jas, handschoenen, sjaal en muts. Het dekentje met de thee is heerlijk. De kat als kruik werkt ook goed
Hier ook alleen maar een afwisseling van regen, natte sneeuw en hagel. Bah, doe maar droog en zon echt sneeuw mag nog wel even wachten.
Hier regent het gewoon al heel de dag En vanmiddag was het even droog met de zon. Geen sneeuw te bekennen.
Dat mijn man gewoon geen vrij krijgt van zijn werk op de dag dat we 12,5 jaar zijn getrouwd. Iedereen is die dag thuis dan..behalve hij
Als jullie er veel waarde aan hechten zou hij misschien onbetaald verlof op kunnen nemen? En anders in de avond lekker uit eten gaan of het op een andere dag vieren?
Van diegene die online reading en healing deed van een foto van een paard. De enige release die ik zag was de bankrekening die werd geleegd Ik had vooral t idee van projectie.. het paard had een moeilijke jeugd gehad
Hier ook! Kreeg eerst van verschillende mensen te horen dat ze sneeuw hadden en toen was het hier alleen regen. Erna gelukkig wel sneeuw! Zat in de auto toen het echt hard sneeuwde en toen kwam er ook een Kerstliedje op de radio. Was meteen vrolijk
Staat er bij hem niet in zijn Cao dat hij dan recht heeft op een vrije dag? Uiteraard ga ik er dan vanuit dat je man die dag niet pas een week van te voren heeft aangevraagd.
Er staat helemaal niks erover in zijn Cao. Ruim op tijd aangevraagd ja.. ze mogen het dus helaas zo doen. Maar goed werkgeverschap is het niet..beetje een domper
Mijn dochter heeft al een sneeuwpop gemaakt van 1,5 meter hoog... Heerlijk! Lekker van genieten nu, voor je het weet moet je weer een jaar wachten op de volgende portie Ik geniet van dit weer. Heeeeeeeeeeeeeeerlijk!