Nou over beoordelingen gesproken... Had laatst iets besteld waarvan de hele verpakking van in de kreukels lag. Was een cadeau voor de Sint. Ik gemaild; ja zou 50% terugkrijgen als ik daarna een goede review zou schrijven. Prima oplossing, dochter het uitgelegd dat ze iets krijgt met een kapotte doos en daardoor een extra Robux kaart zou krijgen omdat er budget over was... Dat vond ze natuurlijk niet erg. Paar dagen later, geen geld terug. Ik gemaild. Ja kreeg mn geld terug als ik een goede review zou plaatsen en hun daar een screenshot van zou sturen... Nou dacht het niet he! Uiteindelijk toch het geld terug gekregen en de review een paar dagen later (hahha) online gezet
Voor een kind van 6 is dat soms echt moeilijk. Nog nooit meegemaakt dat mn dochter zelf aan de telefoon moet komen. Vind dat echt belachelijk op die leeftijd.
Eens, maar ik heb het niet bedacht, ik zeg alleen hoe het hier werkt met de HAP. En of je daartoe nauwelijks in staat bent boeit ze niet. Ik heb ooit in een vreselijke hyperventilatie aanval gezeten. Ik dacht echt dat ik dood ging, maaaaarrrr de HAP moest en zou met mij praten. Om vervolgens een ambulance te sturen, dat dan weer wel
Bij een volwassene is dat onderdeel van de triage. Ik doe dat ook weleens op werk. Maar bij jonge kinderen toch echt nog niet nodig.
Eindelijk mijn dekbedden weer terug Ik jreeg van iemand de tip om het te vragen aan St Antonius. Dus bij deze bedankt. Blijkbaar had st Antonius het druk maar ze zijn terecht. We lagen allemaal onder één deel van het seizoen dekbedden. Man kreeg zomer, zoon en ik beide de warmere. Met sprei en fleece dekens en kruiken. Niet koud gehad maar ben blij dat ze weer terecht zijn.
Zelfs al had je ze nog niet nodig, is het toch enorm frustrerend als iets kwijt is... Dus fijn dat ze weer terecht zijn
In de grote kast links op de slaapkamer. Normaal is het meer als zolder en kom je daar nooit in. Toen ik mijn man vroeg weet je zeker dat het daar niet ligt had hij dat niet gedaan. Aangezien ik er niet bij kon weet ik zeker dat ik het niet was
In de grote kast links op de slaapkamer. Normaal is het meer als zolder en kom je daar nooit in. Toen ik mijn man vroeg weet je zeker dat het daar niet ligt had hij dat niet gedaan. Aangezien ik er niet bij kon weet ik zeker dat ik het niet was
Tuurlijk had de H Antonius het druk! ik had het op ZP gezet dus hij kreeg weer extra bekendheid denk ik maar fijn dat je de dekbedden weer terug hebt
Oooohh ja jij had het er op gezet Hij heeft de kleine stofzuiger ook terug gevonden. Lag in de trapkast om het hoekje. Nu nog vragen of hij weet waar ik het kerstcadeau heb gelaten. Waarom ruim ik ook op. Zodra ik denk dat is een goede plek dan raak ik het niet kwijt want het is zo logisch ben ik het kwijt. Zucht.
Inmiddels wel frustrerend, bedacht me net dat ik het nieuwe schetsboek voor zoon voor kerst ook misplaatst heb zucht!
Vorige week ik wist zeker dat ik nog zakjes had (25l) nergens. Dus maar naar de winkel. 2 dagen later wat vind man juist zakjes (heb er nu genoeg haha) Lagen op de kast waarom geen idee.
Hoe idioot sommige mensen zijn Door onenigheid spreek ik mijn broer en gezin niet meer, prima is wat het is. Nu had schoonzusje bedacht om een foto kalender te maken voor mijn ouders. Broer werkt daar niet aan mee want hij wilt niet met ons geassocieerd worden