Mijn jongens zijn heel verschillend gebouwd, de oudste is groot, stevig en fors gebouwd, met 15 jaar, 185 cm en 75 kilo en schoenmaat 45. Mijn jongste is heel iel en dun, 160 cm, 39 kilo en schoenmaat 37. Een wereld van verschil
Jo Ach ja, als je in het dagelijks leven niet zulke targets kan halen op ‘werk’ doe je dat hier op een deels anoniem forum. En als je daar plezier uithaalt omdat je hier iets te vaak zit dan de meeste werkende vrouwen: tjaaaa En dan is je passie: een goedlopend topic, zoals een lid hier ooit eens zei
Oh wauw, ik heb dit bericht wel 6 keer gelezen en weet nog steeds niet of het een vorm van zelfspot is, of dat je vanuit een serieuze reactie een "pot verwijt de ketel" doet
Haha wat kinderachtig Maar goed die hele discussie over een goedlopend topic etc was gewoon lachwekkend
Herkenbaar, mijn oudste vond buitenspelen al kinderachtig in groep 8 en hij ging het liefst met vrienden ergens hangen of naar de Mac. Mijn jongste is net aan 1,40m en gaat straks op haar 11e naar de middelbare school. Haar favoriete tijdverdrijf na schooltijd is voetballen of jachtseizoen spelen. Zij speelt echt nog bijna elke dag buiten. Gelukkig voetbalt ze al jaren tussen oudere kinderen, dus ze kan zichzelf sociaal emotioneel heel goed aanpassen. Maar stiekem is het echt nog, letterlijk en figuurlijk, een klein meisje. Denk wel dat ze zichzelf op de middelbare school heel snel zal ontwikkelen. Al is het maar dat ze er snel genoeg achter zal komen dat ze dan opeens wel haar best moet gaan doen op school omdat je zonder te leren echt geen tienen meer haalt.
De mijne kwam vandaag vrolijk op mijn schoenen voorbij, mama ik pas ze hoor!!! Goddank nog 4 maten verschil. Die heeft al jaren voorpret dat ze mij straks een ukkie mag noemen.
mijn oudste heeft maat 36/37 en kan niet wachten tot ze mijn schoenen aan kan. Gelukkig heb ik maat 41 dus ze heeft nog ff te gaan
Helemaal juist Niet zo serieus nemen hoor. Misschien een stomme sneer maar erg naar mezelf gericht. Sorry als mensen zich aangesproken voelden!