Van Samsung. Wat een bizar slechte service. Om 11:45 mijn nieuwe droger ontvangen, er was een inruil actie dus mijn oude is direct mee genomen. Geïnstalleerd, ik had al een was klaar staan om te drogen, ik zet ‘m aan en een gigantische tyfus herrie komt er uit. Om 12:15 uur hing ik bij Samsung aan de telefoon. Er zit een grote bobbel aan de binnenkant en de rechterkant van de machine loopt ‘vast’. De reactie? We dienen een ticket in en een reactie duurt ongeveer 10 werkdagen Wtf?! Dus ik zeg, kom maar retour halen. Nee dat kon niet want dan is de kans er dat ik mijn geld niet terug krijg. Echt wat de … je hebt filmpjes, foto’s, je ziet hoe laat hij is afgeleverd, hoe hij is afgeleverd ( heb ik foto’s van gemaakt, super netjes hoor ) en dan krijg ik dit te horen? 1000 euro uitgegeven en dit is het? Oh man ik ben echt woest.
Zo lekker dan . Heb je hem rechtstreeks bij Samsung besteld of bij een winkel? Anders zou ik contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht. Belachelijk en de oude droger hebben ze ook meegenomen nu kan je helemaal niets meer. Begrijp je boosheid zou zelf ook pissed zijn 1000 euro is niet niets. Sterkte met alles.
Rechtstreeks bij Samsung. De droger was helemaal ingepakt met piepschuim, karton en folie. Dus helaas heb ik dat niet gezien toen ik ‘m aannam. Ik heb alleen dat ding uitgepakt en de stekker er in gestoken.
Helaas een soortgelijke ervaring. Wasmachine was binnen 2 maanden kapot. Moest 2 week wachten op een reparatie. Mocht het ook zelf laten doen, maar dan was ik wel de garantie kwijt.
H Aha. Ja hoor. Ik heb ook zo mijn bedenkingen over het gebruik. Maar voor bijvoorbeeld mijn moeder een uitkomst. Door haar reuma heeft ze maar weinig kracht in haar benen. Fietsen kon ze al 20 jaar niet meer maar met ondersteuning komt ze nog perfect mee.
Voor mijn moeder met reuma, in Limburg met heuvels en geen auto is de elektrische fiets ook een uitkomst. Zij kan ook niet goed meer zelf fietsen. Moet wel zeggen dat ze een helm draagt en niet vreselijk hard gaat op dat ding want dat durft ze niet hahaha
En zo zijn er vele ouderen die dankzij ondersteuning nog kunnen genieten van een fijn fietstochtje. Mijn moeder gaat ook niet hard. In september gaan we weer samen op fietsvakantie. Zij op de e-bike. Ik op mijn sportieve model. Ongeveer 50-60 km per dag.
Niet alleen ouderen hoor. Dankzij de e-bike kan mijn zoon zelfstandig naar school 3 km verderop ipv met het busje of door ons gebracht/gehaald
Ik had in 1 bestelling 4 boeken besteld bij bol.com. (de lokale boekhandel kon dit niet zo snel leveren als ik het wilde hebben helaas). Allemaal door henzelf geleverd. Kwam binnen in 3 verschillende brievenbuspakketjes, die niet allemaal samen in de brievenbus pasten en dus bij de buren werden afgegeven. Had er dan gewoon 1 doosje van gemaakt.
Oooh wat irritant. Ik ga er niet op wachten en heb net bij coolblue een nieuwe besteld. Ze komen deze maar ophalen. Ik zet ‘m aan de kant en vind het wel prima. Ik heb een defect apparaat gekregen en wil hem binnen 14 dagen retourneren. Dikke doei.
Oh heb altijd een Samsung wasmachine gehad, en nu die nieuwe met AI en gelukkig nooit geen problemen gehad. Alleen nu dus met de wasdroger waar een bowlingbal tussen lijkt te zitten.
Hoe hardnekkig de geur van vijver is Ik had gisterenavond de fotoshoot en we moesten dus in een vijver poseren. En nu stinkt iedereen ook nog na 3 keer douchen haha. Eerste wat man zei toen hij me zag erna was amai hoe hard stinkt gij Denk dat bodybutter de komende dagen mijn beste vriend gaat zijn. Maar het was wel echt geweldig, iedereen met zijn eigen verhaal en reden om mee te doen aan deze naaktshoot. En de conclusie was, iedereen is vooral heel kritisch voor zn eigen lichaam en niet voor iemand anders. Dus als nu iedereen ook wat minder streng voor zichzelf gaat worden zou mooi zijn.
Uit ervaring komen zowel bij Amazon als bij bol boeken uit verschillende depots. Sowieso komt een Engels bork niet uit hetzelfde depot als Nederlandse boeken. Wij bestellen veel boeken online en dit gebeurt echt heel regelmatig. Is logistiek geen doen om ze in 1 pakketje te krijgen.
Bij wasmachines zitten er altijd transportbouten in. Die moet je er zelf uithalen. Weet niet of dat bij droogtrommels ook zo werkt hoor, dat zou in de handleiding moeten staan. En vaak zit er wel een waarschuwingssticker op. Maar dan is ie dus direct kapot na aanzetten. Waar die bowlingbal dan vandaan komt weet ik niet...
Ja hier zaten geen transportbouten in. Er lijkt iets tussen de trommel en de behuizing los in te zitten. Maar rond 13 uur komt coolblue langs gelukkig met een nieuwe.