Nou ik eerder dus ook. Zou het “mijn” algoritme kwijt zijn na een tijd niet ingelogd zijn? Maar wist niet dat er überhaupt zulk geweld op insta mocht.
Ik weet dat er niet zo heel lang geleden een fout was -ik dacht- bij Instagram. Hierdoor zijn zeer gewelddadige filmpjes op tijdslijnen belandt wat niet had gemoeten. Misschien is dat bij jou ook gebeurd maar zie je het pas nu.
Nou ik heb de app er meteen weer afgegooid. Hoef niet te zien hoe mensen in elkaar geslagen worden met ijzeren staven
Sommige weten inmiddels wel dat ik 5km per dag loop. Lekker flink al wat dagen. Je zou denken dat ik dan aan 140 in de maand loop maar blijf elke keer tegen de 200 km in de maand lopen. Voor de beeldvorming, kleine vrouw van in de 40, absoluut niet sportief en heb overgewicht. Duimt heel hard dat ik nu niet in eens mijn voet verzwik en de rest niet kan lopen, klop ook gelijk maar even af Nog een paar dagen en dan ben ik 1 jaar bezig, yoehoe.
Dankjewel!! Snap ik ook! Had ik ook niet. Mijn man en ik doen het allebei. Dus een goede motivatie om het te behalen. We zijn door weer en wind gegaan en als je niet lekker bent doe je het in meerdere delen. Opgeven zat er niet in voor mijn gevoel Je kan ook met 2 of 3 km per dag beginnen. Soms ook lastig te combineren met andere dingen. Dan maar iets minder km.
Ik denk al een tijd: volgende de week moet ik mezelf echt die schop onder mijn kont geven. Maar heel slecht, ik blijf dat zeggen. Eerst nog dit, dat is belangrijker, oh te druk met zus of zo.
Nou ik loop met G mee met de avond4daagse en heb besloten dat sporten nog altijd niks voor mij is. Voelt meer als straf-therapie. Heb het gelukkig voor gewicht ook niet nodig en ik doe nagenoeg altijd lopend de boodschappen. Maar G wilde graag elke avond 5 km wandelen. Vond het een top idee, vraag maar aan papa of hij meeloopt (heeft flink overgewicht)
Eigenlijk moet je dan een wandelmaatje hebben. 2 jaar geleden ging ij elke week een uur wandelen met de buurvrouw. Dat werkte wel. In mn eentje ga ik ook niet zo snel
Ik krijg alleen katten filmpjes te zien op Facebook, insta en tiktok Af en toe andere en ooit eens 1 filmpje bekeken van klimmers op de mount everest. Kreeg toen wekenlang filmpjes over die stomme berg. Dus als je iets ziet wat je niet wil ziet moet je het zeker noet afkijken.
Ik heb er niet eens op geklikt, die shorts beginnen een paar seconden te spelen zonder dat je iets doet, zegt maar. Toen draaide m’n maag om, app afgesloten en verwijderd.
Ik heb vorige week met onze zoon meegelopen. Wij hebben een 3-daagse. Ik vond het goed te doen en zo met een groep is het ook echt wel gezellig. Er is altijd wel iemand erbij waar je gezellig mee op kan lopen. Maar als ik zelf ga lopen zal ik het dus in mijn uppie moeten doen. En dan is de motivatie dus echt heel ver te zoeken. En er is niemand die zegt: he kom op.
Laatst zei iemand hier op het forum wel iets over een filmpje van een meisje wat in elkaar werd geslagen. Dat dat rond ging. Iets later opende ik Facebook en toen kreeg ik dat filmpje te zien. Echt heel raar. Direct door gescrolld. Ik kan zoiets ook echt niet zien. Maar daarna kreeg ik dat soort filmpjes niet meer.
Ja precies, dat zou fijn zijn. Maar ik zou zo niemand weten. Dus ja, ik schuif het maar gewoon voor me uit......
Als ik hoor hoeveel snoep er wordt uitgedeeld met de avondvierdaagse dan kan je die veter biet doen voor het afvallen Persoonlijk vind ik fietsen of hardlopen fijner om te doen. Wandelen alleen in heuvels of bergen en door de natuur. Wij lopen weleens etappes van de camino of pieterpad door zuid Limburg. Dat is wel leuk. En heerlijk rustgevend. Helaas wil zoon dan elke keer hetzelfde traject
Misschien beginnen met een vaste dag of tijd. Na het eten wandel ik nog een stukje. Kijken of iemand mee wil wandelen. Een vriendin en ik proberen elke week wel een keer samen te wandelen. Meestal last minute dis dat komt dan vaak op de km van die dag
Vraag jezelf af of de dit en dat ook écht belangrijker zijn. Of dat jouw welzijn/gezondheid misschien toch meer prioriteit mag krijgen.
Je kunt ook wandelen en bellen tegelijk. Dat doe ik als ik vanuit de opleiding terug naar huis rijdt met mijn studiemaatje. Dan gaat de tijd heel snel. Veel leuker wordt de rit dan ook.