Vanuit de organisatie krijgen ze ook geen snoep hoor. De eerste dag deelde de plaatselijke supermarkt aan alle kinderen een tasje uit met daarin een flesje water, een kleine mars en een pakje sultana. En ze kregen halverwege een banaan. Tweede dag aan het begin een appel en halverwege van de bakker een cupcake. Derde dag een raketijsje. De meesten hebben wel wat snoep bij zich, maar dat blijft binnen de perken. Maar sommigen hebben echt heel veel bij zich. Ook gewoon ouders die dan met grote zakken snoep hun kinderen lopen vol te stoppen.
We worden volgende week weer gebeld. Het zou als het klopt inhouden dat hij de cms in combinatie/door een stofwisseling ziekte heeft. Dit zou wel verklaren waarom hij zo hard inlevert en ook cognitieve achteruitgaat. Maar we blijven hopen dat het gewoon een foute/slechte test was. Het voelt momenteel echt als zwemmen tegen de storm in.
Hier krijgen ze niks van de organisatie. Vriendjes en vriendinnetjes hebben wel echt een tas vol snoep mee.. de eerste avond hadden ze bij ons alleen een fles water mee. Snoep hoeft er niet te zijn om het leuk te hebben denk ik dan. Ging prima, gister en vandaag voor alle 3 een pakje crackers mee. Maar goed, ze kregen dus wel snoep van andere kids. En daar baal ik van, 1 snoepje prima maar vind zoveel snoep zo onzinnig.
Laatste avond krijgen ze dat hier ook en dan vind ik het prima! Niet dat ze dan gelijk alles opeten .
Zo was het bij ons ook. Tot grote vreugde van mn broers die kregen meer dan de helft van dat finish cadeautje (de gummy's ala, maar die spekkies...ieeeeuw). Maar zat er al een tijdje over te dubben, maar knoop doorgehakt. We gaan weer terug naar de "bakjes". Ieder een bakje met wat dingen voor die dag met koekje, pakje, wat snoepjes en groente en fruit is onbeperkt. Verder is op=op. (R is van de hartig afdeling, maar G is een zoetekauw en een verveel-knager) Sterkte, hopelijk komt er ook nog eens rust in de tent. Die rollercoaster lijkt maar geen eind aan te komen, onvoorstelbaar. Dikke knuffel
Jemig 14.000 goed bezig!! Die dagen probeer ik zo min mogelijk te hebben als ik elke dag al loop. Dan duurt het een stuk langer voor herstel. Dat is wel een nadeel van elke dag lopen. Gisteren probeerde ik strakker aan de 7500 te zitten maar kwam op 11.000 terecht. Doe toch wat fout
Als je iedere dag 5km stapt, tel jij dan enkel die stappen? Geen dag stappen (thuis, werk, boodschappen,...). Want 7500 op een dag met uw vaste wandeling is dan toch vrij laag?
7500 is voor mij rond de 5.2 kilometer. Dat is het minimale wat ik die dag wil lopen. Voor mij is minimaal 5km per dag niet weinig maar kan per persoon verschillen. Nu ligt het ergens tussen de 35 en 50 km per week. Misschien als je dat af en toe doet is dat weinig maar bijna een jaar lang is dat toch je best doen zeker met weer en wind.
Ik las haar post als in dat ze 7500 stappen weinig vond als daarin ook al de stappen van die 5 km zitten. Niet dat 5 km weinig zou zijn. Goed bezig hoor juist zo elke dag!
Maar de 7500 is voor mij 5.2 km Mijn man loopt ook maar die is een stuk langer en loopt met 7500 wel meer kilometers.