Het ding is natuurlijk dat ze niet plots zo geworden is. Ze is al altijd al hard en koel. Ze deed uitspraken tegen mijn opa die niet door de beugel konden, deed uitspraken tegen ons als kinderen die je als moeder niet doet, behandeld mijn vader maar op een bijzondere manier. Dus had ze als ik ziek werd daar plots de lieve moeder geweest, ja dan had ik er ook geen knijt van verstaan. Ze is gewoon zeer bijzonder. Empathie ? Kent ze niet.
Als je daar dagelijks in zit vind je dat het normaal natuurlijk. Wij kwamen ook maar bij een paar koppels met andere kinderen en dan vond ik wel dat ons moeder in vergelijk met de andere streng was en wij weinig mochten. Ik leerde mijn man dan kennen op jonge leeftijd en ging dan ook steeds meer inzien dat het er toch bijzonder aantoe ging bij ons thuis.
En dan komen ze nog met smoesjes als 'ja maar in zo'n doos blijft het langer goed' :') Kan je nagaan hoe de voedingsindustrie ons naait waar we zelf bij staan. Maar ja, mensen blijven het wel kopen. Dus zij blijven ook misleiden...
Ik ben er ook geen fan van. Eet sowieso weinig chips. Heb dan het liefst een zak boerderij chips of Tyrells. Chio hebben we ook regelmatig in huis.
Wel makkelijker te stapelen in de voorraadkast Al heb ik gewoon een boodschappenkrat staan waar alle chips in gaat
Bol had vorige week een aanbieding met minizakjes. En dan 1 smaak per doos. Dus 3 dozen besteld in de smaken die het meest gegeten worden, blijven er ook geen zakjes liggen. Dochter neemt altijd een zakje mee voor op de terugweg in de trein, zowel na schooltijd als na afspreken met vrienden, dan kan ze thuis weer wat eten ipv een duur broodje kopen onderweg. Zakje chips is dan toch smaakvoller dan een boterham van ''s ochtends vroeg. En voor man is het ook beter, 2 zakjes neemt hij niet maar 2 bakjes uit een grote zak wel. Dus dit bespaart wel.
Ik heb voor ee kinderen op zondag ook kleine zakjes. Geen gezeur dat de smaak verkeerd is of de ander teveel pakt of met natte vingers pakt. Gewoon eigen zakje en klaar maar die grote zakken scheuren altijd helemaal kapot dus na kopen gaat de zak open en de kleine zakjes in de krat. Wel jammer dat ik die actie gemist heb
Als ze net zijn als de Pringles bussen, dan is het gewoon restafval en niet te recyclen, dus op dat punt sowieso al geen verbetering, dit lijkt namelijk ook meer materiaal (qua hoeveelheid) wat gebruikt wordt i.p.v. een zak.
Ik vind pringles lekker maar die dozen zijn zo onhandig. Je krijgt ze niet eens plat geduwd dus neemt me teveel plaats in.
Dat de jongste gisteren is gescout door Inter Milan. En dat terwijl ze er eigenlijk voor jongens waren. Gelukkig wordt ook daar geadviseerd om zo lang mogelijk ook bij de jongens te blijven voetballen voordat je fulltime de opleiding in gaat, dus hoeven we nog niet te kiezen. Alhoewel dochter graag direct naar Italië was verkast. Nu blijven ze haar in de gaten houden en houden we contact. Maar toch, mijn kaak hangt nog steeds op de grond.
Dat we net onderweg een kind van een jaar of 8/9 half uit het raam zien hangen van de auto. Vader die er naast zit zegt er volgens mij niks van want even later doet ze het weer. Ze waren in ieder geval niet gestopt. Zo raar om je kind geen gordel om te doen. Ze zit voorin dus kon hij niet zeggen ik zie dat niet. Blijkbaar kan het allemaal tot het goed mis gaat. Zie nog met regelmatig kinderen die niet vast zitten.
Wij eten zelden chips maar als we het eens hebben, is het omdat er een kind op kamp gaat of als zout snackje bij een lange wandeling op vakantie. Dan is zo'n bus wel fijn omdat die weinig ruimte inneemt en de chips niet makkelijk geplet worden.
Klopt, daar gebruiken wij ze ook voor. Pringles bedient wat dat betreft ook een aparte markt. Maar voor thuis halen we gewoon de chips in zakken, dat ze dat dan ineens in doosjes gaan verkopen voor bijna de dubbele prijs is wat mij betreft geen aanvulling.
Pringlesbussen mogen sinds dit jaar wel bij het oud papier. De bodem is nu ook van karton en mag daarom wel bij oud papier.
Ik ben benieuwd of het een binnenlaag heeft. Als het van aluminium is, is het niet te recyclen. Indien plastic, dan bij het PMD afval. Maar zonder binnenlaag is het restafval, omdat het karton dan vet wordt. Vergelijk met de pizzadozen.