Nou. Ik vind hotpants op een 60-jarige vrouw ook niet persé erg mooi. Zelf draag ik ze beslist niet. Liever gemakkelijke wijdere varianten die ook het dijenschuren voorkomen.
Oh gelukkig maar, zelfs zonder hormonen heb ik er nog last van. Ik weet nog goed dat ik het ook de ochtend kreeg voordat ik van de jongste ging bevallen. Zo stom, de eerste keer dat ik het kreeg wist ik ook echt niet wat me overkwam, zo gek was dat. Ik woonde nog thuis en mijn moeder helemaal in de stress. Je hoort het toch best wel regelmatig. Ik heb het nu wel minder vaak dan een aantal jaren geleden.
Wat ellendig zeg en dan vooral ook wanneer er nogeens een echte migraine aanval achteraan komt, gelukkig doet de Sumatriptan wel iets maar het blijft echt wel invloed op je leven houden.
Die Die van ons start met 15 op het mbo en dan gelijk werken/ leren, als timmerman, die is ook klaar met 18. bizar dat ze nog niet achter de kassa mogen werken maar wel met bepaalde machines
Zeker, hij is zooo blij dat hij niet meer fulltime de schoolbanken in hoeft en eindelijk kan gaan doen wat hij graag wilt.
Van de hoeveelheid moeders uit klas van zoon die het geen probleem vinden dat de klas dinsdag met 36 graden op het heetst van de dag op de fiets naar een tuin gaat om daar 3 uur te werken. Mensen wat een passief-agressieve reacties op mijn voorzichtig uitgesproken twijfel... gelukkig vond de juf het zelf ook geen goed idee want ze heeft zelf inmiddels de activiteit in parro geannuleerd. Vond dit toch ronduit onverantwoord voor de kinderen.
Rare reactie van die moeders. Kan je de volgende x niet gewoon een privé berichtje over zoiets sturen naar de juf? Moet zeggen dat ik nooit wat ik zo’n groep zeg!
Op zoek naar een sportclub voor kind 2 kwam ik op een interessants optie uit maar op de website staat dit. 'Is heel goed met het openbaar vervoer te bereiken, de bushalte is op 25 minuten lopen' Ehhhhhh???
Juf vindt mijn kind en dus mij snel zeuren dus ik wilde eerst eens inventariseren. Maar weet nu weer waarom ik nooit wat zeg in deze app.