Waar valt jouw mond van open? Deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje93, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Er is ook meerdere keren uitgesproken dat iedereen heel erg welkom is. De mensen die zich destijds, vlak na de oprichting, zo negatief over anderen hebben uitgelaten zijn erop gewezen dat dat niet acceptabel was en de reacties zijn aangepast. Je zult dat soort dingen nu echt niet meer tegenkomen want leden spreken elkaar erop aan als er zoiets geplaatst wordt en er wordt actief gemodereerd.

    Uitnodigingen versturen via pb mocht niet van het beheer van ZP (heel logisch ook) en is vervolgens aan banden gelegd. Niet heel raar dus, dat niet iedereen van de vele duizenden ZP- leden een persoonlijke uitnodiging gehad heeft. Avdk is, net als ZP, een openbaar forum. Je hebt er helemaal geen uitnodiging voor nodig om lid te kunnen zijn en niet iedereen die daar nu lid is, is persoonlijk uitgenodigd.

    Ik had nog niet eerder gereageerd op de verhalen die verteld werden over hoe het er allemaal aan toe gaat op Avdk, maar hierbij dus.

    Ik snap het venijn niet. Ik herken me ook helemaal niet in het beeld dat er geschetst wordt, dat daar een groep mensen zit die actief leden van hier door het slijk haalt. Ik ben hier op ZP zelf altijd actief gebleven en zo meer leden. Het zijn gewoon twee heel verschillende fora die je niet tegen elkaar af hoeft te zetten.
     
    Lumihiutale, TotalBella, birds86 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    In de meeste gevallen idd niet, in sommige gevallen dus wel. Bewust. Erg jammer.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dat doet ook niemand. Het is gewoon een feit dat er in het begin (dus ik praat helemaal niet meer over hoe het nu is) bepaalde mensen daar op het nieuwe forum voor lul werden gezet. Ik heb daar ooit wel eens screenshots van geplaatst, kon je niet omheen. Dat is echter al heel lang geleden en heb niet zoveel zin meer om daar nu weer over door te gaan.
    Het was voor mij reden genoeg om daar destijds weg te blijven. Dat zegt niks over hoe het forum verder is.
     
  4. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Ik vind het fijn dat je dat zegt. Want aangezien er nu al best vaak naar dat ene topic verwezen is, van inmiddels een jaar geleden, kreeg ik het idee dat dat het enige beeld was dat je ervan had.

    Er is overigens vrij snel, binnen een paar uur, op die onaardige berichten gereageerd destijds. Het heeft gelukkig niet lang online gestaan. Ik hou persoonlijk helemaal niet van dat soort dingen.
     
    Ysabella, Whysteria en suus1983 vinden dit leuk.
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Mooi, dat heb ik dus niet meegekregen.
     
    Maslov vindt dit leuk.
  6. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    #2186 Maslov, 10 dec 2019
    Laatst bewerkt: 10 dec 2019
    Dit soort berichten had men ook kunnen lezen.

    /knip

    Ik zal het straks weghalen. Maar het is om aan te geven dat er overal, op elk forum, meerdere geluiden klinken.

    Inmiddels is er een regel in het leven geroepen dat we helemaal niet meer praten over ex-leden of leden van andere fora.
     
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Nou alleen maar mooi, des te meer jammer dat er dus weer een paar zijn geweest die het voor anderen hebben weten te verpesten.
     
  8. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Valt wel mee. Er is niet veel verpest hoor. Op ieder forum vliegt wel eens iemand uit de bocht. Als je daar allemaal oplettend voor bent, is er geen man overboord.
     
    hummeltje5 en Soturi vinden dit leuk.
  9. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    #2189 suus1983, 10 dec 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2019
    Aangepast

    @Beheer
    Kan iemand de screenshots weghalen?
     
  10. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    @Maslov totaal off topic. Waar en hoe vind je die profielfoto van jou? Hij is even heel toepasselijk in ons leven nu. Dank je!

    Edit ik haal wat door elkaar. Die van het screenshot van manque bedoelde ik.
    Mijn fout. :|
     
  11. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    #2191 Maslov, 10 dec 2019
    Laatst bewerkt: 10 dec 2019
    Mooie selectie. Van berichten van een jaar geleden, uit een topic dat gesloten is. De berichten waarin vervolgens gezegd werd hoe lelijk het was om te praten over mensen die er niet zijn, laat je voor het gemak weg. Lees wat je wil lezen. Wat ik nú zie, is een fijne plek waarin men erop gewezen wordt als er iets onbehoorlijks gezegd wordt en waarin mensen de dialoog met elkaar aangaan.

    Jammer dat het toch weer over die eerste paar topic gaat, paar berichten gaat waarin lelijke dingen gezegd werden. Er worden hier zo vaak lelijke dingen gezegd. Op ieder forum gebeurt dat. Wat mij betreft gaat het erom hoe er vervolgens mee omgegaan wordt.
     
    wishfulthinking, KleineLai, Soturi en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Dat is niet bewust een slechte selectie, maar dat is de reden waarom ik destijds afgehaakt ben. Niet bewust zo uitgezocht, maar gewoon eerlijk, waarom ik afhaakte.
    En ik heb al eerder gezegd dat ik dus niet weet hoe het er nu is, dus wat is je punt?
    Er werd gedaan alsof het niet zo was dat er bepaalde kliekjes waren (lees verleden tijd) en dat @tuc zich dat inbeeldde, maar hieraan kun je zien dat dat niet zo was.
    Dat ze later terug zijn gefloten is mooi, maar dat maakt het niet ongedaan.
    En ben er echt klaar mee nu, heb gisteren ook al gezegd er niet verder op in te willen gaan en dat doe ik nu ook niet nog een keer.
     
    Paardenbloem en tuc vinden dit leuk.
  13. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Dat is prima, maar ik vond dat ik ook wel een keer mocht reageren op steeds weer dezelfde klacht/beschuldiging/ hoe je het ook wil noemen. Het werd een erg eenzijdig beeld van een momentopname dat ik persoonlijk graag achter me laat, want het doet geen recht aan de huidige situatie.
     
  14. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    Kan ik best geloven.
    Is ook gewoon zo
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Nee ik doe het ook niet meer.
    Bedankt voor de verduidelijking, ik haal mij idd niks in mijn hoofd en de nieuwere leden snappen dat nu ook wel denk ik. En dat de conversatie uit de screenshots nog groter was ook.
    Maar ik vind het al duidelijk genoeg wie er direct reageerden op mijn opmerking hier.
     
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    De wegenbelasting(bij ons verkeersbelasting) word bepaald door het fiscale pk en de cc in liter dus dat is voor iedereen anders hoor.
    Dat fixen is net het probleem.
    Ze maken de put wat groter en gieter er asfalt in en die komt bij vriezen al terug los.
     
  17. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Mijn mond viel gisteravond nog open van de opmerkingen die mijn man krijgt als hij een foto van ons zoontje plaatst op social media. Mijn man is Surinaams en heeft een donkere huidskleur en ons zoontje heeft een heel licht tintje, mijn groene ogen, lange donkere wimpers en donkere krullen en hij lijkt voor de rest als 2 druppels water op mijn man. We krijgen daardoor vaak leuke opmerkingen dat ons zoontje zo knap is, dat hij mooi is en mooie ogen heeft en zo, wat natuurlijk heel aardig is! Maar soms zijn er een paar gekke wijven op social media die mijn man dan berichten sturen zoals "mag ik je zaad zodat ik ook zo'n mooi kind kan krijgen" en of hij ze "alsjeblieft zwanger wil maken want zo een prachtig kind wil ik ook". Echt waar... ongelooflijk hè?:(

    En mijn man gebruikt zijn account professioneel, voor zijn image als zzp'er. Zijn foto's zijn altijd beschaafd. En hij is helemaal niet van het uitlokken van zulke reacties, niet op social media en ook niet IRL.

    Er komt soms echt stoom uit mijn oren. Gelukkig reageert hij nooit op zulke dingen en blokkeert hij zulke vrouwen gelijk. Maar ik kan er alsnog van binnen kwaad om worden, the nerveo_O. Ik begrijp dat ze hem interessant vinden, hij ziet er heel goed uit en is ook nog succesvol, maar heb.een.beetje.respect.joh...:$ En wat denk je nou? Dat hij zegt "is goed"?:rolleyes:

    En daarbij, ons kind is 50% mij, mutsen:cool:

    Als ik één ding heb geleerd sinds ik met mijn man samen ben, dan is het dat vrouwen véél erger zijn dan mannen met dit soort dingen:|.
     
    RachelleNM en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    #2198 DN2017, 10 dec 2019
    Laatst bewerkt: 10 dec 2019
    Dan hoor je bij het andere team denk ik:roflmao:;)

    Edit;Ik lees net pas dat je op je bakfiets zat:D
     
    Ansel vindt dit leuk.
  19. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.929
    113
    Vrouw
    Triest dit soort opmerkingen. Maar 1 ding weet ik wel. Surinamers maken mooie kindjes. Vorig jaar bij Surinaamse collega op kraamvisite geweest. Echt.... Zo mooi meisje heeft hij (ook mooie moeder trouwens ) En ik mocht haar ook vasthouden. Hele team zat te kletsen om me heen. Ik was volledig vertrokken in een andere wereld.
    Maar geen haar op mijn hoofd wat er aan zou denken om dan maar die collega zijn zaad te gaan vragen :eek::roflmao::eek:
     
    RachelleNM, hummeltje5, Kolibrie2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.832
    25.929
    113
    Vrouw
    Denk dat het sneller lijkt als je in de regen op de fiets zit. Door opspattend water en zo heb je meer last van hardrijders en valt het dus meer op.
     
    hummeltje5, Ansel en DN2017 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina