Trouwens. Ik denk dat ik mijn telefoon maar weg leg en lekker mijn bedje in kruip met een 'echt boek'
Hahahaha, er zijn zelfs 4 boeken van! En ik kwam er na het lezen achter dat dit dus eerst op Wattpad (een platform voor fanfictie) is uitgebracht en dat het gebaseerd is op Harry Styles, de zanger van One Direction .
Ik was té nieuwsgierig of het meisje nog ballen zou krijgen en er wat karakterontwikkeling zou plaatsvinden. Maar helaas
Dat die vrouw blij werd van een evt scheiding, want dan kon ze op zijn kantje van het bed ook nog bomen kwijt XD
Ik heb alle 4 de delen gelezen, was er weg van. Af en toe wat langdradig, maar kon me er goed mee vermaken. Ik herken je commentaar dan ook niet.
Jammer, ik vond het de moeite waard. Ach, het is meer geschreven voor young adult, maar heb het prima weggelezen. Al slaat de samenvatting van bol.com echt helemaal nergens op.
Oja, dan hou ik wel van “echte” boeken. Lees ook graag non-fictie. Door mijn Storytel en bieb abonnement is het wel makkelijk om ook eens buiten mijn comfortzone te lezen, maar meestal valt dat toch tegen.
Oh, ik vond het gedrag echt heel problematisch. Maar misschien dat het dus in de volgende delen verbeterd?
Mijn dochter van 7 was vandaag bij een vriendje gaan spelen. Zijn moeder heeft ze van school opgehaald (speciaal onderwijs, stukje rijden dus dit was net zo makkelijk). Hoor ik daarna van m'n dochter dat ze geen gordel om hoefden te doen van die moeder
Haha ja, die gast spoorde niet natuurlijk, maar zij ziet dat op een gegeven moment ook in en ook hij komt tot inkeer. Je moet ervan houden hoor, absoluut, maar als ik een boek lees moet het vooral niet te ingewikkeld zijn, ik wil me ontspannen en er niet te veel bij moeten nadenken. Dat doe ik namelijk al veel te veel. Edit: en stiekem deed hij me wat denken aan een ex vriendje van mij, ook zo onzeker als wat door problemen met vader etc (alleen was ik niet zo naïef als zij gelukkig).
Zeeland, twente, etc. die dus over mensen gaan die in die streek wonen. Meestal gaat dat over boerderijen.