Ik heb je ook gezien! En inderdaad ook een heel andere voorstelling van je. Je kwam heel zelfverzekerd over hoor! Ben nu wel aan het nadenken welke BNer familie van jou is.. hahaha. Of ben ik nu in de war met iemand anders?
@Iertje81 Ook ik heb je gezien. Wat een plaatjes van een kinderen. Op mij kwam je ook zelfverzekerd over. Goed gedaan
@Iertje81 Volgens mij probeert iedereen nu terug te kijken tegelijk, want de aflevering wil niet afspelen bij mij Gaat nog wel lukken hoor, ik ben nu ook nieuwsgierig...
Mijn mond valt open dat wij blijkbaar slechte ouders zijn omdat we gekozen hebben voor een tweede kind terwijl ons eerste kind daar niet op zat te wachten.....
Nou nee, hij was al wel 6 toen we besloten voor een tweede te gaan, maar praat niet door zijn beperking, dus overleggen was geen optie . Hoewel ik wel weet dat hij, als hij wel zou praten, zou hebben gezegd: alleen als ze geen geluid maakt en niet bij me in de buurt komt, dan is het heel misschien wel ok.
Dus omdat ze daar niet de discussie aan wilt gaan doe je het hier? Het is niet zo zwart wit zoals je hier nu zegt.
Ik had hier al gereageerd voordat ik daar wat had geschreven. Daarbij bedoelde ik ook niet alleen haar, want er was nog iemand die ermee instemde, mijn mond viel er gewoon letterlijk van open. En nu houd ik erover op, ik kan mijn tijd wel beter besteden....
Dat ik een derde kindje wil. Ik twijfelde 2,5 jaar over een tweede die onlangs is geboren. En nu ben ik zo overspoeld door intens geluk dat ik nog een baby wil.. Maar ik wil absoluut niet meer zwanger zijn... laat staan bevallen . Daarbij is het door meerdere belangrijke factoren voor ons niet meer weggelegd om een derde kindje te krijgen. Mijn man gaat zich in het nieuwe jaar ook laten steriliseren. Ondanks dat dit beter is (want wij hebben toch geen keus meer) doet het mij behoorlijk verdriet en denk ik er liever niet aan. Ik ben oprecht intens dankbaar voor onze 2 gezonde kinderen en realiseer mij heel erg goed dat we onze handen mogen dichtknijpen. En toch voel ik mij verdrietig. Misschien ook omdat het niet meer kan dus, ook al wil je wel. Ik hoop dat het gevoel snel weggaat. Ik wist namelijk van tevoren dat dit onze laatste baby zou zijn en ik had niet verwacht dat ik een derde zou willen. Het overvalt mij eigenlijk best wel. Ik schaam me ook een beetje tegenover de mensen die (nog) met lege handen staan. Zij hebben helemaal niets en dan kom ik aan met mijn gezeur.
Wij hebben het helemaal goed gedaan. Oudste wilde een broertje. Die kreeg hij. Maar nu wil hij er nog een. Mama said No!
Haha oh het lijkt of je het over mijn vriendin hebt. Altijd iets negatiefs weten te verzinnen als ik iets nieuws of leuks heb. Niet eens echt om mij dwars te zitten maar inderdaad meer uit onzekerheid volgens mij..
Dat geeft helemaal niets dat jij dat gevoel hebt en het is ook niet zo zwart-wit met aan de ene kant dat je er nog 1 wil en de andere kant mensen die niets hebben. Er is ook nog een grijs gebied en daar zit jij met je gevoel. En daar is niets geks aan en begrijpelijk!
Toen ik jonger was kon ik daar echt slecht mee omgaan, nu zijn dit soort zaken een gespreksonderwerp tussen man en mij waar we hardop om kunnen lachen. Soort van leedvermaak.
Dat ze de maximum snelheid willen veranderen naar 100km per uur. Zijn die gek ofzo? Kan ik om 4.30u naar het werk gaan sjokken met 100km per uur terwijl er geen kat op de weg is. Benieuwd hoeveel ongelukken dan gaan gebeuren doordat mensen op hun gsm gaan tokkelen, minder goed opletten,...