Oh kots. Die is idd echt erg. Ik kan je gerust stellen. Jongste liep pas na zijn 2e verjaardag. Je kind mag gewoon zichzelf zijn. En zijn (haar) eigen ontwikkeling volgen.
Dat mijn piepkleine baby van amper 3 mdn oud de griep heeft. Gisteren de hele dag in het zh geweest en hij vond alles (zoals altijd) prima. Ongelofelijk hoe relaxed hij blijft en gelukkig goed blijft drinken. Wat een kanjer. Wederom zo trots op hem. Gelukkig knapt zijn grote broer ook weer op (ook griep).
Die is wel lang Hier ook lange kinderen, mijn zoon was op die leeftijd 107cm dus ook niet klein. Is nu net 16 jaar en 192 cm en zijn vader voorbij ( 190cm)
Ja wie weet. Ik ben 176 cm en mijn man 190 cm. Mijn oudste dochter was ook altijd lang maar blijft nu wel steken op 170 cm en menstrueert al een aantal jaren. Ik heb weleens een grafiek ingevuld van het TNO en daar werd gerekend met de lengte op bepaalde leeftijden en kwam mijn zoon op 194 cm en mijn dochter op 172 cm dus komt aardig in de buurt,
Toch wel grappig hoe dat werkt , ik ben zelf ook kleiner gebleven dan mijn ouders. Sowieso kleinste in ons gezin. Terwijl zowel vaders als moederskant niet klein is. Ben kleiner dan al mijn ooms en tantes terwijl die bijna allemaal in WO2 zijn geboren ook nog (En dan zelf een lang kind hebben, zo maf haha)
Sorry ik had er even niet bij nagedacht dat ik iemand tegen de borst zou stoten, dat was helemaal mijn bedoeling niet. Ik typte dit met de kinderen waarover ik het had in gedachten. Er is geen medisch probleem met zindelijkheid, enkel gemakszucht van de ouders uit en luiheid van zowel ouders als kinderen.
Maar heb jij (ook anderen hoor) enige kennis van Australische kinderen? Ik heb daar gewoond vanaf mijn 3e tot 14e. Ik was de grootste van de klas, wij Nederlanders zijn een van het ( misschien wel de grootste) volk ter wereld. Australiërs worden van alle kanten gewaarschuwd voor de ozonlaag en de gevaren van huiskanker. Dus zullen de huidjes van de kinderen goed beschermd worden.
Haha zo toevallig dat je net deze voorbeelden geeft... Hier dochter, gisteren 1 jaar geworden en stapt al maar heeft inderdaad echt nog maar 2 tanden... Oudste dochter stapte 'pas' op anderhalf jaar en had wel al 5 tanden toen ze 1 werd... Nu vraag ik me oprecht af of daar een verband is..
Mijn mond valt open van mijn luiheid vandaag. We gaan morgen om 12.00 uur op vakantie en ik heb nog niets ingepakt, klaargezet enz. Ik kan me er gewoon niet toe aanzetten dit weekend. Nu morgen maar vroeg de wekker zetten en mezelf vervloeken als het een race tegen de klok word.
Mijn dochter van bijna 4 (april) is 105 cm lang bij 15 kg. Ik krijg van iedereen altijd te horen dat ze erg lang is voor haar leeftijd en het valt me ook wel op dat ze vrijwel altijd langer is dan vriendinnetjes van dezelfde leeftijd.
Ik denk dat wij dan voor 1 keer geruild hebben want normaal pak ik alles op de zelfde dag in terwijl nu alle koffers al klaar staan.
Ik doe dat nooit, een uur voor we vertrekken pak ik de lijstjes in mijn hoofd erbij en ram alles in koffers XD Wat ik vergeten ben, koop ik daar. Niet zo stressen! Je gaat wat leuks doen Ik lig al 2 dgn te vegeteren in mijn Landal huisje en het is heeeerlijk! Het enige wat ik niet bij had waren pcm supps voor baby en die kan ik hier kopen als het nodig is.