Ouddorp Duin zijn wij vorig jaar geweest, echt super leuk en super netjes ook! Veel plezier en jij ook @GossipGirlxoxo
Ow heeeeeerlijk! Heel veel plezier en nogmaals, chillll Dat zwembad is fantastisch hè, mijn jongste hebben het nog niet door dat dat zwembad hier maar simpel is, maar zodra ze wat ouder zijn, slepen we ons ook weer naar de andere kant van het land hoor! Saksen blijft nummer 1!
....opschep topic... We zitten er voor de 3e keer in 1 jaar, ik kan er geen genoeg van krijgen XD Die zee, dat zand, de sfeer, de knutsel club, Bij Marc, etc. Echt alles hier maakt dat ik me goed kan ontspannen.
Ik vind het al lastig dat er een papa van een kindje die samen met zoonlief sport en oogje heeft op mij. Ik zie die 3 keer per week en sinds ik het weet loopt dat toch wat raar. Bij vrienden enzo is dat wss nog pakken moeilijker.
Dat denk ik ook niet, althans hier niet. Want dochter had met 2 maand al tanden en liep al met 11 maanden. Zoon kreeg zijn eerste tandje met 11 maanden en liep pas met 18 maanden. De jongste kreeg rond 11 maanden tanden en liep ook met 11 maanden.
Hier bij beide kinderen alles laat; tandjes en lopen. Lopen rond 1,5 jaar (iets erna) en tandjes net na 1 jaar
Hoe veranderlijk het weer echt is. We willen 1e kerstdag naar de Efteling, maar om de zoveel uur geeft de voorspelling een totaal ander beeld. Van hele dag regen naar hele dag droog. Wat moeten we nu? Toch gaan en kans op regen of last minute plannen wijzigen. Frustrerend.
Ja klopt, dat heeft hij toegegeven. Ik probeer hem wat op afstand te houden, maar dat valt niet mee. Wij hadden onlangs een vakantie geboekt en nu gaan hun ook @Meisje93
Mijn dochter van 14 jaar loopt folders en nu is ze bezig met de eindejaarsloop maar er zijn dus gewoon mensen die niet opendoen. Ze zien haar staan maar doen dan snel het licht uit of draaien de deur op slot. Gisteren was echt hilarisch, we stonden bij een appartementencomplex en belden bij de begane grond aan, zit daar een oudere man op de bank met een laptop op zijn schoot en de tv aan, hij reageert op de bel door om het hoekje naar buiten te kijken en ik zwaai vriendelijk naar hem maar hij doet gewoon niet open en dat op klaarlichte dag. We lachen er samen maar om maar kom op denk ik dan, je krijgt iedere week je folders keurig op tijd want ze komt door weer en wind maar dan te beroerd om iets te geven. Plak dan gewoon zo’n Nee-Nee sticker op je brievenbus want dan komen we ook niet aanbellen. Maar het leuke is wel dat ze nu al 120 euro heeft opgehaald en ze zit nog maar op de helft
Het kwam een beetje ter sprake eigenlijk. Hij biechtte op dat hij een keer een misstap had begaan en hij niet zo gelukkig met haar en mij wel ziet zitten al vanaf het begin. Geen idee of hij alles en iedereen leuk vind omdat hij ongelukkig is in zijn relatie en denkt dat het gras groener is ergens anders, of dat het oprechte interesse is. Ik vind het in ieder geval een moeilijke situatie en heb het een beetje weg gelachen.
Expres niet open doen is wel heel onaardig zeg! Bij mij op het werk, zorginstelling maar dan met een thuiszorg setting, liepen ze tot 2 keer toe rond voor de beste wensen(maw voor wat geld). Er wonen allemaal mensen die niet mobiel genoeg zijn om zelf open te doen, mensen die met middag rust gaan en bovenal verwacht niemand dat hun voordeur bel gaat, zonder dat de zorg zichzelf daarna binnen laat. Mensen schrikken zich dus een hoedje en bepaalde mensen worden er echt angstig van. Ik heb ze dus beide keren vriendelijk verzocht weg te gaan.