Waar valt jouw mond van open? Deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje93, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
  2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Oké, that makes sense.

Mn vorige bericht kan dus als niet verzonden worden beschouwd begrijp ik :rolleyes:

Edit: en mn reactie van zojuist dus ook :p

Iemand die wèl de gedachte achter het stoppen met de aankomst per stoomboot snapt??

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Met dank aan iemand anders hier viel mijn mond zojuist open van hilariteit na het zien van dit filmpje :roflmao:

mam1991, Lumihiutale, sannever en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Waar m'n mond van open valt:
    Dat ik het weeeeer voor elkaar heb gekregen om speciaal naar de action te gaan voor iets van 3 euro, omdat het daar zo lekker goedkoop is, en met een tas met zooi a 55 euro naar buiten kom:oops:

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.735
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik ook niet. Toen mijn oudste in groep 3 zat waren er een paar jongens die de hele dag liedje " kind van de duivel" liepen te zingen. Op hun discofeestje werd het meerdere keren gedraaid en ook op school liepen ze het te zingen. En die ouders maar lachen.o_O

7. tuc

tuc Niet meer actief

O vreselijk. Maar herken het idd. Hier was dat lied ook populair onder bepaalde kinderen.

8. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Haha super!

9. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Die ouders denken er dus net zo over als jij. Als ze het normaal zouden vinden zouden ze niet zo lachen. Blijkbaar vinden ze het dan stoer dat ze dat toelaten ofzo. Maar hun reactie geeft duidelijk aan dat niet normaal is als een kind dat loopt te zingen

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn mond valt open van mijn oudste dochter. Ze zit in groep 8, sport 8 uur per week, krijgt per week aan huiswerk: 4 kantjes rekenen, 4 kantjes taal, 4 kantjes extra rekenen om het wat op te krikken, nieuwsbegrip (op de tablet) en proefwerk (2 kantjes). Nu hebben wij een scheurkalender van Loesje en daar stond afgelopen zondag op: Vrije tijd - Wie heeft al dat huiswerk uitgenodigd?
    Dus ik zeg tegen mijn dochter, nou dat is wel toepasselijk hè op al jouw huiswerk. Zegt ze: oh ik vind niet dat ik veel huiswerk heb hoor.
    Elk weekend en een aantal ochtenden en avonden per week zit ze te werken aan haar huiswerk. Maar blijkbaar vindt ze het erg leuk en geen punt. Way to go girl! :) :) :)

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.526
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Heb de eerste kerstnummers al weer voorbij horen komen op de radio!!

Tjemig het lijkt nog zo vroeg maar is al over een week of 7... :eek:

toch3 en mamavanmimi vinden dit leuk.
  12. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.732
    2.414
    113
    En daarbij, ik denk dat ze tegenwoordig blij zijn als een plaats bereid is om daar de landelijke intocht te houden. Met alles wat daar tegenwoordig bij komt kijken aan gezeur en veiligheidsmaatregelen, staan ze hier niet meer voor in de rij volgens mij.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Die heb ik op 1 november al gehoord idd. Ik vond het idd ook wel erg vroeg.....

Maar waar mijn ogen dan van open vallen is dat ik stiekem toch wel mee zat te blèren :roflmao:

hummeltje5 vindt dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    #414 GroeneBomen, 5 nov 2019
    Laatst bewerkt: 5 nov 2019
    Hahaha jaaaaa! Hilarisch he? Op school zoon zit zo'n oppermoeder (waarvan ik betwijfel of ze nog een kind oo school heeft haha) en die zie je OVERAL! Ze neemt zelfs de telefoon op bij ziekte haha

Ik heb al vrienden gemaakt door de juffen te complimenteren met hun praktische instelling over kinderarbeid. Liepen 2 peuters met vuilniszak en grijptang op schoolplein en ik zei erachteraan: ze zitten ook veel dichterbij de grond, groot gelijk! Je kan niet vroeg genoeg starten met kinderarbeid! Juffen gniffelen

2 moeders die 1 meter erachter stonden keken mij aan met grote ogen haha

Ik denk dat ik oppermoeder maar ontwijk, heb t vage vermoeden dat onze opvoedaanpak wel heul ver uit elkaar ligt haha

Ik ben veel te nuchter ervoor hahahaha

(Ik stond ook bij de dierenarts te verkondigen dat ik de enige ben in huis die nog een nest gaat werpen dus ze mocht de poes ff ontvrouwelijken gheghe, ben zo praktisch ingesteld hahaha. Zoon heeft mijn karakter en is ook zo handig al met uitspraken waarvan je denkt: hoe komt ie erbij??. Ook erg fijn, hij krijgt vaak opmerkingen over t gebrek aan haar en dan heeft ie gewoon een goede opmerking terug en hoor je niemand meer erover :p )

Huismuisie, hummeltje5, dreumesje en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.601
    31.081
    113
    Vrouw
    Stoomboot is zooooo 2018
    Maar heeft het niet gewoon met de intocht-stad te maken? Iets met te weinig water en zo.

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.671
    5.709
    113
    Haha nou ik had mijn dochter een kerstrui aangedaan vandaag :p ik liep enorm achter met de was en had dit net gisteren gekocht :roflmao:

lidu1, hummeltje5, Kolibrie2 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Jawel hoor, hij kwam daar altijd gewoon met de boot.

18. Mammielove

19. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Gewooniemand, hummeltje5 en tuc vinden dit leuk.
  20. Mammielove

Dat die boot andere jaren wel gewoon over het kanaal kon ;)

Deel Deze Pagina