Waar valt jouw mond van open? Deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje93, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Hahaha ja ik weet nog toen ik voor het eerst een oor uitspoot. Het was om 8.10 uur en ik had net ontbeten. En er kwam een mega dikke prop uit met bijbehorende smurrie. En ik dacht: Waarom. Wil. Ik. Dit. Beroep. Doen???
    Uiteindelijk kon ik er goed tegen. :)

Bij ontstekingen spuiten we niet uit hoor, en bij jouw man komt er ook wel pus mee denk ik. En dat heb je normaal gesproken niet natuurlijk. Het is wel een verschil (maar ook normaal oorsmeer kan echt te ranzig zijn hahaha)

Evanesco vindt dit leuk.
  2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.766
    18.883
    113
    Vrouw
    De druk is er af nu.
    Normaal dat hij last had, extreem pijnlijk en echt alsof een trein door je hoofd raast.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    Ahhhh jakkes, brrrr

Wel fijn dat de druk eraf is!

4. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Even inbreken..
    Hoe gaat het? Voel je je nog goed? :)

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    Aftellen, ben model gestrande walvis wel zat :) als t goed is komend weekend inleiding dus nog heeeeel even :D
    Is te overzien :D

6. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ah fijn vooruitzicht! Leuk he, straks weer een klein baby'tje (hartjesogen).
    Ik vind het zo gezellig, weer een klein hummeltje om mee te knuffelen:)
    Succes he en zet hem op:thumup::thumup::thumup: ik hoop dat je een vlotte en voorspoedige bevalling hebt:)

7. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    Ja dank je! :D
    Ik hoop ook dat t voorspoedig gaat, dat nr 1 de weg al zo had vrij gemaakt 4 jaar geleden dat nr 2 er zo doorheen glijdt :p

Ysabella, hummeltje5 en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Best vies inderdaad maar denk dat het hem oplucht dat het nu los komt!
    Ik heb 1x mijn oren laten doorspuiten toen ik zag wat er in dat bakje lag ging ik bijna over mijn nek.

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.669
    27.311
    113
    Vrouw
    Ik gruwel al van de gebruikte wattenstaafjes die mijn man net naast de prullenbak laat vallen brrrrrr

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.533
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Snap je gelijk hoe ik op m'n nickname ben gekomen ;)

En verder sluit ik me aan bij dit bericht aan @GroeneBomen :)

Waxinelichtjes en GroeneBomen vinden dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik doe het ook vaak en soms komt er toch een viezigheid uit, we noemen het weleens gekscherend een pakje shag wat er in zit want er komt geen einde aan. 1x ging ik zowat over mijn nek, op,de vroege ochtend en ik was net 6 weken zwanger. Toen ben ik even naar het toilet gelopen en bij terugkomst de spoelbak met alcohol overgoten om die lucht weg te krijgen. Is ook nooit mijn allerleukste klusje.

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.202
    10.810
    113
    Mijn zoontje was vandaag ook in een korte broek te zien buiten. We gingen naar een trampolinepark, en het bleek dat zijn nieuwe lange sportbroeken (gekocht op de maat, niet gepast) zo van zijn kont vielen zo wijd, en geen koordje hadden. Dus dan maar kort sportbroekje aan. En hij vertikte het om er een lange broek overheen te doen. Voor auto in, auto uit, sporthal in heb ik er niet zo'n punt van gemaakt, en we gingen ook nog de supermarkt in. Ik heb m niet gehoord over kou. Zijn jas weigerde hij ook, hij droeg alleen een sport t-shirtje en trainingsjack.
    Is wel nog net een ander soort buiten zijn dan dierentuin, en hij had wel gewoon sokken en schoenen aan.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.202
    10.810
    113
    Ugh en het zal ook nogal geroken hebben, zo'n opgesloten berg pus...

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heb het ook één keer laten doen. Ik vond het vooral intrigerend dat er kennelijk zo'n grote prop in mijn gehoorgang paste :roflmao:

Heb wel geleerd nooit meer tot diep met wattenstaafjes mijn oor schoon te maken omdat je dan juist alles naar binnen duwt :D

MinnieMouse94 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

Toen het bij mij was gedaan en ik keek in het bakje lagen er allemaal "knikkers" van oorsmeer in. toen heeft ze naast het spoelen ook met een pincet het e.e.a. moeten pakken omdat de uitgang blokkeerde :eek:

16. GossipGirlxoxo

Hoe oud is je zoon? ik verbaas me altijd wel over dit soort teksten als mijn kind weigerde een lange broek / jas aan te doen. Hier is dat dan heel simpel, doe je het lekker niet maar ga je ook niet naar buiten en dus niet naar het trampoline park. In dit geval is mijn wil wet hier in huis.
    Dit zijn de battles die ik wel aan ga.

Zeg overigens niet dat het slecht is als jij als moeder het anders doet en jij zal vast andere battles kiezen om aan te gaan waarvan ik denk, dit verlies neem ik voor lief.

MyMiracle, Kipsate, Vergeten en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Haha die wijze les heb ik er ook aan overgehouden, wattenstaafjes gebruik ik sinds dien alleen nog voor de oorschelp.
    Ik merk wel dat ik de laatste tijd weer vaak het gevoel heb dat er vocht in mijn oren zit en mijn gehoor slechter is dus wie weet is het weer eens tijd voor een spoelbeurt.

18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.929
    113
    Vrouw
    Oké ik heb dus net YouTube filmpjes gekeken over oren uitspuiten. Gelukkig nog niet ontbeten en daar wacht ik ook nog even mee :D

Louise11110 vindt dit leuk.
  19. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

25 jul 2017
    1.434
    805
    113
    Vrouw
    Dit is toch al zo? Of begrijp ik het verkeerd. Onze jongste gaat 2 dagdelen naar de psz, maar wij hebben geen recht op toeslag, omdat ik niet werk. (Voor mij een reden om overigens niet te gaan werken, want dan wordt psz de opvang en zelfs mét toeslag komen we dan duurder uit bij parttime werken.

20. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wij hebben geen opvang nodig omdat ze hier 3 rijen dik voor de deur staan te springen om op mijn mini heksjes te passen, maar mochten wij dat wel nodig hebben voor die 20 uur dat ik werk. Dan ging ik voor 3 euro per uur werken XD Meer blijft er dan niet over, mijn man verdient te veel geld om ergens recht op te hebben. We kregen dan zo weinig terug, dat we blij zijn met de hulp van familie die we krijgen, anders was ik denk ik ook gestopt.

Deel Deze Pagina