Ik ken het Apeldoorns kanaal niet goed maar effe copy-paste uit het artikel: Sinterklaas kwam in Apeldoorn tientallen jaren per boot aan, tot het kanaal dicht ging voor grote schepen. Begin jaren zeventig ontstond zo de aankomst per trein. Dus.... Niks nieuws onder de zon. Trouwens hier een dorp verderop ook een aankomt per trein. Wij gaan daar ieder jaar heen met de trein, want Sint stapt bij ons op het station op. Keigezellig. Elk jaar samen met Sint en een paar pieten een stukje treinen
Dit vond ik al geen gehoor toen mijn zoon zijn eerste brugklasfeest had en ik buiten stond te wachten en dit vanuit de aula hoorde komen, idiote teksten zijn het en dat zijn dan 12/13 jarigen
Natuurlijk niet, maar sommige mensen moeten iets hebben om over te zeiken en om via een zijstraat de pietendiscussie gaande te kunnen houden.
Mijn mond valt weer eens open van mijn eigen planning. In mei voor het eerst een weekendje alleen weg geweest. Ik kwam er vlak van te voren achter dat ik dan met moederdag weg was . (Werd wel mijn meest rustige moederdagontbijtje ooit ) Anyway, nu heb ik van mijn gezin een solo weekendje weg gekregen voor mijn verjaardag. Super leuk, en meteen ingepland natuurlijk. En net als moederdag staat de intocht van Sinterklaas duidelijk niet in onze agenda, want nu ben ik weg in het weekend van de intocht. En door dit topic kom ik er achter dat de Landelijke intocht in Apeldoorn is. Laat ik daar nou net in de buurt zitten en had ik op zaterdagochtend daar lekker willen gaan shoppen Ik geloof dat ik mijn planning maar even ga aanpassen...
Dat mijn stiefzoon (7) het zoontje van mijn beste vriendin (ook 7) heeft verteld (en voorgedaan op z’n hand ) hoe je een zuigzoen moet maken bij iemand Dat had mijn stiefzoon geleerd van zijn halfbroer die 15 is... Ik was eerst pissig terwijl mijn vriendin er wel om kon lachen omdat haar zoontje het haar eerlijk had verteld. Maar toen bedacht ik me; is dat wel zo eerlijk dat ik nu kwaad ben? Ik ben natuurlijk ‘gekleurd’ omdat ik weet wat voor zooi het bij zijn moeder thuis is. Moeder is opnieuw getrouwd met een man die in een dikke vechtscheiding ligt met zijn ex en die man heeft 3 kinderen die allemaal een diagnose hebben. Wij lopen hier thuis ook tegen het soms absurde gedrag van stiefzoon aan dat hij heeft overgenomen van zijn halfbroers. Zoontje van mijn vriendin had het ook van iemand uit de klas kunnen leren of van zijn eigen broer. Maar dat neemt niet weg dat ik het niet normaal vind
Eigenlijk compleet off topic en niet iets wat mij aangaat, maar ik snap je verhaal qua familieverhoudingen niet. Jouw stiefzoon is de zoon van jouw man. Jouw man heeft een ex (moeder van de stiefzoon), die een relatie heeft gekregen met man in vechtscheiding met al 3 kinderen. Die kinderen zijn dus de stiefbroer/stiefzus van jouw stiefzoon, dus niet de halfbroer waar je nu over verteld. Dus waar komt dan de halfbroer vandaan? De ex heeft dan ook kinderen met weer een eerdere partner dan jouw man? Is dat het?
Hahaha goed getimed! Zou had een goede vriendin een hotel geboekt in een stad geboekt terwijl er een grote hardloop wedstrijd was. Ook groot succes hahahaha, die baalde ook zo. Wat nou shoppen, oversteken was al no go hahahaha. Heb er smakelijk om gelachen hahaha Ik blijf het geniaal vonden, solo weekend. Heeeeeerlijk lijkt mij dat
Advertentie in de buurt van een hoeslaken met een begeleidende tekst: ziet er schoon uit. Dus er zit een hoop verborgen vuil in dus??? Ziet er alleen schoon uit? Nee dank je haha (Sowieso hoeslaken tweedehands kopen ieks)
Je hebt gelijk. Ik heb het verkeerd geschreven In mijn hoofd zit het plaatje er zo bekend in dat ik niet heb gekeken of het voor iedereen te snappen is. Het zit zo: Mijn man heeft met zijn ex 2 kinderen; een dochter en een zoon. Over die zoon (mijn stiefzoon) gaat het verhaal. Nu is de ex van mijn man opnieuw getrouwd met een man met 3 kinderen. Zij wonen allemaal bij elkaar. De nieuwe man van de ex van mijn man (snap je het nog) ligt in vechtscheiding met zíjn ex. Dus het klopt wat je zegt; de stiefbroer van mijn stiefzoon heeft hem dat krijgen van een zuigzoen geleerd. Ik haalde half en stief door elkaar.
Hahaha thanks! @Iertje81 zoals de buurvrouw zei over ons gezamenlijke buurjongen (nadat hij weer bijna onder haar auto stapte en hij onnozel bleef toekijken): T is wel een speciaal geval he die jongen? (Nu is buurjongen t andere uiteinde, als hij 16 is zal hij nog schaapachtig lachen als er seks in een liedje voorkomt omdat hij dan vast nog denkt dat we met de ooievaar hier zijn gekomen )
[="Mamafiets, post: 22644115, member: 114924"]Ik ken het Apeldoorns kanaal niet goed maar effe copy-paste uit het artikel: Sinterklaas kwam in Apeldoorn tientallen jaren per boot aan, tot het kanaal dicht ging voor grote schepen. Begin jaren zeventig ontstond zo de aankomst per trein. Dus.... Niks nieuws onder de zon. Trouwens hier een dorp verderop ook een aankomt per trein. Wij gaan daar ieder jaar heen met de trein, want Sint stapt bij ons op het station op. Keigezellig. Elk jaar samen met Sint en een paar pieten een stukje treinen [/QUOTE] Delen ze dan in de trein ook al lekkers uit?
Geen sorry hoor! Je mag het best vragen. Vind ik niks geks aan. Ik vraag het hier ook weleens als ik het niet snap wat iemand schrijft. Vragen staat vrij toch? En als het niemand iets aangaat, dan moet ik het hier niet neerkwakken
Delen ze dan in de trein ook al lekkers uit?[/QUOTE] Ja. Ze zaten al helemaal in hun rol. En alleen in de coupé met Sint is zoveel speciale dan met de meute op het perron. Mocht ook even op schoot bij Sint. Echt leuk.
Ik raak altijd helemaal in de war van dit soort situaties. Moet denk ik maar nooit gaan scheiden. Veel te ingewikkeld voor mij