Mijn mond valt open dat de kinderen vannacht zo weinig uren hebben gemaakt en gewoon voor 7 uur weer wakker zijn..
Mijne dus ook! Nou ja, deels mijne. De 2 van m’n man zijn er ook. Gewoon om half 1 naar bed en voor 7 weer wakker. Gelukkig ging m’n man eruit en mocht ik nog even ‘slapen’. Alsof dat lukt met 4 herrieschoppers beneden
Dat mijn jongste (net 8 en enorm dwars en eigenwijs op dit moment) zonder te mopperen weer terugging naar bed toen ik zei dat hij er pas om 9 uur uit mocht.
Mijn mond viel gister trouwens ook een beetje open dat mijn dochter ‘opeens’ last kreeg van haar mond en toen ik in haar mond keek, was haar gaatje heel groot geworden. Had een paar dagen geleden nog gekeken en ik wist zeker dat ie niet zó groot was. Ter info; we zijn een paar weken geleden overgestapt naar een nieuwe tandarts en afspraak stond al gepland in het nieuwe jaar. Maar goed; ze werd eergisteren ‘s nachts om het half uur wakker van de pijn dus ik gister de vervanger maar gebeld. Ik zag er ongelooflijk tegenop. Had al horror-scenario’s in m’n hoofd van kiezen trekken etc. Komen we daar binnen, gaat ze in de stoel liggen, zegt waar ze pijn heeft, doet haar mond open en blijft stil liggen terwijl de tandarts er tijdelijk een noodvulling in doet. Eenmaal klaar geeft ze de arts een handje en huppelt zo met mij de deur uit. Nou moet ik zeggen dat het ook wel een hele leuke tandarts was hoor. Zo eentje waarvoor je zelf ook wel in die stoel zou gaan liggen Jonge vent nog. Maar ik was erg trots op m’n meisje Mama heeft na de behandeling nog een uur hartkloppingen gehad, maar daar hebben we het maar niet over
Helaas is dat ook herkenbaar van mijn oudste. Bij hem is het volgens de huisarts "nog niet ernstig genoeg", maar bijzonder vervelend en lastig is het wel. Voor hem en voor ons. Hij "moet" aankomend jaar 3x op kamp. Dat is een ramp met eten en dan heeft hij ook nog allergieën.
Dat is idd mijn mening. Maar ik zeg ook niet dat een spelfout je een drama is. Alleen dat je daar als juf alerter op zou moeten zijn dan een ander.
Hier was het overdag juist heel mistig en in de avond klaarde het ineens flink op. Hier was vuurwerk super te zien.
Mijn mond viel gisteravond open toen we ruim een uur zonder stroom zaten. Waren net begonnen met gourmetten. Alles ineens uit. Kaarsen aangestoken en het stokbrood een salade gegeten. Vanavond gaan we weer gourmetten Bleek dat half Zuid Limburg storing had gehad
Oja. Iedereen heel veel geluk en liefde voor fit jaar gewenst. Degenen die zwanger zijn wens ik een goede zwangerschap en gezonde baby. Degenen die het willen worden wens ik dat die wens snel vervuld zal worden. En de rest gewoon de beste wensen En ik wens ons samen nog vele goede discussies, leermomenten en popcorn
Ja herkenbaar. Mijn oudste dochter had eens een gaatje in haar melkkies en die was binnen een paar dagen uitgegroeid tot een enorme krater. Hij is twee x gevuld maar de vulling viel er steeds uit en toen is die uiteindelijk getrokken, Zij was wel al 10 jaar dus de kies was al iets ouder en daardoor poreuzer en al een beetje op. Fijn dat je dochter er zo relax mee omgaat, ik vind kinderen en tandarts ook altijd een dingetje.
Heel begrijpelijk nu je hoogzwanger bent. Een gewone trouwdag kan ik ook wel vergeten hoor. Bij ons ging het om 12.5 jaar huwelijkfeestje. Inclusief (mondelinge) uitnodiging.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Mijn mond valt open van mensen die om 00.10u al met de auto door de straat gaan rijden, dwars over alle vuurwerk potten heen die gewoon aanstonden. En dan 15 minuten later weer terug. Vorig jaar exact de zelfde auto die het deed, toen viel er een vuurpijl om richting een buurvrouw wat letterlijk maar een haartje scheelde. Komend jaar gaan we dus maar de straat blokkeren met een nieuwjaarsvuur. Maar als je om 00.10u wilt gaan rijden, doe dat dan een half uur eerder of een uurtje later, dit is gewoon levensgevaarlijk en irritant.
Goed idee. Straat blokkeren met vuur. Als het dan misgaat met vuurwerk kunnen de hulpdiensten er ten minste goed bij.
Dan maar asociaal met alle buren, veiligheid gaat voor alles. Met 50km/h door een woonwijk rijden waar je 30 mag, dwars over vuurwerk potten, vuurpijlen etc die aanstaan, en dus omvallen, dat vind ik pas asociaal en levensgevaarlijk! Overigens is dit al met de brandweer besproken en omdat men om 4 andere manieren bij alle huizen kan komen, is ons plan dus niet gevaarlijk.
Die stond er nog niet toen ik aan het tikken was. Nu gelezen, dus ik trek mijn commentaar bij deze in