Waar valt jouw mond van open? Deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje93, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat moeten zie ik ook tegenop. Heb voor mijn gevoel deze vakantie ook helemaal niet kunnen uitrusten doordat dochter en ik flink ziek zijn. En nu begin ik me beter te voelen en moet ik gelijk het ritme in, zie er tegenop.

2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Precies. Ik heb deze vakantie ‘gewoon’ gewerkt, maar het was anders dan normaal. Ik hoefde niet eerst naar de school van m’n dochter waardoor ik er pas om 9 uur was. Wel naar het kdv voor zoontje maar dan kun je brengen op een tijd dat het uitkomt waardoor ik ook lekker om 8 uur achter m’n bureau zat. En de scholen e.d. waren dicht dus die konden ook niet bellen om hun zorgen te uiten enz.
    Nu begint het echte leven weer en ik heb gewoon geen zin :rolleyes:

3. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Ja inderdaad. We hebben echt een regelmaat qua eten. En verplicht een toetje ‘s avonds. En dan niet direct na het eten maar vlak voor het slapen gaan. Het avondeten is ook heel belangrijk, omdat ze daar de hele nacht op moeten doen. Heel handig als kinderen in de fase “niet willen eten” zitten...

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Wij hebben vanochtend staan kijken of we de slaapkamers gaan omwisselen.
    De kinderen naar onze grote kamer en wij naar die van hun.
    Vriend vond het wel een goed idee dus ik besloot gelijk door te pakken en heb van alles geregeld zodat wij morgen die kamers kunnen omwisselen.
    Hij had niet eens commentaar of ging een discussie aan :eek:
    We zijn zelfs al voor andere verf wezen kijken.

volgens mij word ie verstandig en weet ie eindelijk dat als die niet mee werkt ik het toch wel zelf doe :p

hummeltje5, dreumesje, Iertje81 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.188
    1.367
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat voor een invloed de hormonen van een spiraaltje met minder hormonen kunnen hebben... pfff :mad::cry::evil::roflmao:o_O

6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.740
    18.848
    113
    Vrouw

Wij hebben vandaag exact hetzelfde werkje gedaan.
    De 2 grote naar de grote kamer, kleine man blijft waar hij lag en wij naar de kleinste kamer

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Hier de jongens gewisseld vandaag haha. De oudste had de kleinste kamer, maar was nu niet handig meer ivm steeds meer huiswerk en een ruimer bureau nodig.

8. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.740
    18.848
    113
    Vrouw
    Ja hier sliepen ze met 2 op een kamer van 10 vierkante meter (wel enkel bed maar toch) en wij hadden eentje dat een stuk ruimer was. Enkel nog wet herinrichten en 1 muur herschilderen en we kunnen terug eventjes voort (mss word het dan wat rustiger in mijn hoofd rond verhuizen ook).

suus1983 vindt dit leuk.
  9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Bij dat het daar in zit.
    Hier een ziekte die er niet in zat/zit.

10. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

:( Wat naar zeg... ook een stofwisselingsziekte?

Wij hadden geluk, het was net een paar maanden voor zijn geboorte aan de hielprik toegevoegd

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.307
    113
    Vrouw
    Ik snap ook niet dat wij de babykamer in de kleinste kamer deden, 2 lege slaapkamers en in 1 ruime stond een slaapbank en leeg bureau maar niemand kwam ooit logeren (allemaal dichtbij wonend of zoals zus die blijft bij ouders slapen) en in de mini kamer stond een complete babykamer met zelfs t badje erin gepropt. Nu moesten we 2 kamers ombouwen want zoon had op babykamer allang een peuterkamer, kledingkast was voor hem ook veel te klein etc. Dus dubbel werk gehad (al hebben we gelijk vloeren eruit getrokken, geverfd, heringericht etc op alle kamers, aangezien t toch al op zn kop stond)

suus1983 vindt dit leuk.
  12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat er bij ons altijd iets stuk moet gaan of mis gaat.
    Het kan nooit eens goed gaan of heel blijven.

Oilell vindt dit leuk.
  13. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.808
    4.585
    113
    Wie Rico? Je maakt me nieuwsgierig...

Paardenbloem vindt dit leuk.
  14. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.163
    1.844
    113
    Spierziekte ook in stofwisselingsziekte.
    Iets met glicogeen

15. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.538
    31.013
    113
    Vrouw
    Haha. Dat heb ik ook. Kerstvakantie was vooral stress. Ik heb bijna alle dagen gewerkt. En tussendoor verjaardag jongste en de hele bubs bij ons op kerstdiner, wat ik mocht maken.
    Gezellig hoor. Maar dat ik nu uitgerust ben?

Schema voor deze week: allemaal weer werken en school. Voor school nog steeds standby voor de ongelukjes van jongste (daar zie ik het meest tegenop)
    Dinsdag oudste naar fysio. Woensdag intake bij GGZ voor jongste. Donderdag een event vanuit het werk op 2,5 uur reistijd enkele reis.

Pfff ben al gaar als ik naar de agenda kijk. :cry:

hummeltje5 en Iertje81 vinden dit leuk.
  16. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Dat sommige mensen borden met alle etensresten en saus en al zo in de vaatwasser pleuren zonder af te spoelen :|

Madelie en Nellie4 vinden dit leuk.
  17. Eabeltsje

Eabeltsje Actief lid

11 mei 2019
    384
    380
    63
    Vrouw
    Hoeveel ‘straattaal’ mijn zoon van bijna 12 ‘spreekt’. Vooral via whatsapp mag ik het woordenboek ( ja die is er ook van straattaal ) er wel bij pakken :roflmao:

GossipGirlxoxo en Gewooniemand vinden dit leuk.
  18. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Wat een hoop zooi er nog uit een klein kamertje komt. Vandaag de toekomstig babykamer leeggeruimd en ben me kapot geschrokken wat een troep een mens nog kan hebben in een kamertje van 4 bij 5 ofzo. Gelijk weer een he-le-boel weggegooid.

Oilell, hummeltje5 en Mamafiets vinden dit leuk.
  19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    I
    Ja of dat iemand een mes waarmee net een broodje paté en een mes waarmee een broodje Kruidenkaas is gesmeerd, in het bakje van het bestek van de vaatwasser pleurt, terwijl hij net schoon was :rolleyes:

GossipGirlxoxo en Paardenbloem vinden dit leuk.
  20. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    864
    113
    home sweet home
    Kamertje? 20 m2 vind ik geen klein kamertje
    Maar inderdaad je kan heel veel kwijt in kleine kamers. Hier ook aan het opruimen

Zwierezwaai en suus1983 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina