Of als mensen met hun kar in je kont lopen te duwen bij die band. Ook zo achterlijk, echt waarom? Heb ook al weleens terug geduwd, dan kijken ze ook zo raar
Ik wou het dekbedovertrek wassen, maar lag niet bij de was. Man komt thuis en ik vraag of hij het heeft gewassen. Nee, ik heb het weggegooid, in de container, dat vroeg je! Je vroeg of ik het hoeslaken weg wou gooien dus heb ik gedaan. Allemachtig, hoeslaken is geeeeen dekbedovertrek! Het kapotte hoeslaken lag mooi bij de was. Het goede dekbedovertrek.... Weg! Container is helaas geleegd. In zijn beleving doe je een hoeslaken om je dekbed en wat ik een hoeslaken noem, noemt hij een matrashoes. Hoe dan??????????? Weg is onze goede dekbedovertrek!
Spraakverwarring is 1 ding. Maar dan niet vragen waarom jij een goed 'hoeslaken' de container in wilt kieperen ...
Hij zei: jij zal het wel weten als de gaten erin vallen, hij keek er niet naar. Verklaard wel waarom hij vroeg of de kussenslopen bewaard moesten worden.... Ja natuurlijk, snapte de vraag ook niet Dan nog, hoe dan! T hoeslaken had een mega gat omdat ie gaar was.... Niet te missen.
Hahaha en gelijk naamlabel erop. Onze 4 jarige weet het zelfs te benoemen hahahaha Nou ja, scheelt wel weer een was draaien
Die hebben wij ook gehad! Wat een vreemd bericht, gelijk doorgegeven aan mijn man en die heeft het geloof ik aangegeven bij marktplaats
Ik moet er stiekem wel om lachen, toppunt van lompheid! Zo heeft mijn dochter een keer de complete inhoud van mijn airfryer weggegooid. Dat zat in een vuilniszak met een klein scheutje ammoniak, zodat ik het na een paar uur beter schoon kon maken. En natuurlijk stond het verdekt opgesteld in een hoekje van de tuin. Pakt ze toch de ‘verstopte’ vuilniszak ipv de vuilniszak die vlak voor de tuindeur stond. En zo had ik nog steeds een zak met vuilnis in mijn tuin en een onbruikbare airfryer
Hahahahhahahaha neeeeee! Zet je het nog zo zorgvuldig uit zicht hahahaha Hoefde je in ieder geval niet meer schoon te maken Wel enorm balen! Hahaha
Was welgeteld 2 seconden even goed balen en even mijn gemopper inhouden, want ze deed het tenslotte niet express. Daarna hebben we er heel hard om gelachen (vooral omdat ik vrij snel bedacht dat ik dan een grotere kon gaan kopen )
1 van de voetballertjes in team oudste. Paar weken terug afgemeld wegens ziekte. Dat kan. Week later een app van papa dat hij de rest van seizoen niet meer meedoet. Dus iedereen zo van okee, wat heeft hij, is het ernstig etc. Geen reactie. Vandaag tijdens training verteld een van de andere jongens (zit bij hem in de klas) dat hij naar een ander team is overgestapt. En dan ook nog: Tijdens die training was hij met zijn vader een balletje aan het trappen op het veld ernaast Zoon was zwaar teleurgesteld in die jongen. Team heeft al te weinig spelers.
Ik maak het juist vaak andersom mee: dat ik in de auto rij en er voor de zoveelste keer iemand met sjokkende hond de weg oversteekt zonder op of om te kijken, en dan verbaasd/geirriteerd/boos zijn dat ik ze nader met een geirriteerde blik. Heb verder niks tegen honden en ook niet tegen hondeneigenaren, maar wel tegen mensen die niet opletten en dan een ander 'de schuld' geven. Ik zeg trouwens niet dat jij dit doet hoor. Maar kwam hierop door jouw verhaal
Wat anderen idd. ook al zeiden: als de tandarts in schat dat het niet heel lastig wordt, zal hij/zij het in principe zelf doen.