*GRIJNS* Dat is ook altijd mijn vurige wens als ik weer eens van die indrukmakertjes zie En als ik pubers zie die fietsen zonder handen aan het stuur moet ik nog altijd denken aan de uitspraak van m'n moeder: ''kijk eens mama, zonder handen, kijk eens mama, zonder tanden"
Misschien scheelt het of men in een dorp of stad woont? Zelf vind ik het wel erg lang als je nu al een afspraak maakt en tot eind maart moet wachten (woon in een dorp). Hier is meestal een week of 2 gebruikelijk met uitschieters naar 6 weken.
Ik stond echt met mijn mond vol tanden. Het is gewoon idioot hoeveel mensen de behoefte voelen om zich te bemoeien met een huilend/schreeuwend/krijsend kind. Hier wordt ze inderdaad ook alleen maar nog kwader als je dan haar probeert te tillen/troosten. Dat probeerde ik ze ook uit te leggen maar ze vonden het allemaal maar raar.
Lief van je! Zo fijn om te horen dat er dus meer dit soort situaties hebben. Ja ze deden ook echt alsof ik haar aan haar lot over liet. Dat was helemaal niet zo natuurlijk.
Ik heb een enorme bewondering voor mijn ouders (nu alleen m’n moeder nog) en ze heeft echt nooit commentaar maar als ZIJ iets zegt, dan doe ik het. Of ik het er nou mee eens ben of niet Als m’n man wil dat ik iets doe en hij denkt dat ik weiger; 9 vd 10 keer vraagt ie dan of m’n moeder het wil zeggen en dan doe ik het.
Je hebt het goed gedaan! Het is zo lekker makkelijk oordelen vanaf een afstandje, en al helemaal als de fase van kleine kinderen 40 jaar geleden was en je alleen de leuke en lieve dingen herinnert. Knuffel mama!
Zie bijlage. Ik moest het ook even opzoeken want ik wist het niet. Het was wel geinig maar er waren maar 3 acteurs. Kees, die stiefzoon van Rudie en Rudie zelf. Die van de bijlage was met vakantie en Plien zag je alleen op tv die daar hing. Dus die drie deden de opnamen live en de anderen waren op beeld tijdens buitenopnames. Snap je het nog Was wel even lachen
Holy F! Mijn mond valt echt open van hoeveel geld er in die paar dagen al bespaard wordt, laat staan hoeveel dit op jaarbasis is. En vooral ook dat er nogsteeds mensen bestaan die de keus blijven maken om door te gaan met deze dure verslaving, maar ondertussen lopen te zeuren dat ze geen geld hebben voor andere, belangrijke zaken (niet naar jou toe GossipGirl, gaat over iemand in onze omgeving). Ergens weet iedereen natuurlijk wel hoe duur roken is, maar met zo'n app wordt het wel goed inzichtelijk inderdaad! Knap dat jullie beiden zijn gestopt. Ik hoop voor jullie gezondheid, omgeving en portemonnee dat jullie het vol blijven houden
Ik snap dat je er een vervelend gevoel aan over houdt maar je bent aan hen geen verantwoording schuldig hoor!
Vanaf het moment dat je zwanger bent, ben je opeens publiek eigendom.... zodra kind geboren is, is kind dat ook.... zo bizar. Ik leg t nooit uit. Kreeg laatst commentaar dat ik te hardhandig was, kind draaide ineens hard rondjes met zo'n verrekt lidl mandje en vol tegen mijn enkels. Dus ik pakte t het niet lief af, logisch als je ineens keihard zo'n mandje tegen je enkels krijgt. Zoon ook stevig vastgepakt en aangesproken op zijn gedrag. Nou echt zo'n oude man moest er wat van zeggen. Heb het compleet genegeerd, zoon zei gelijk sorry mama dat was niet zo slim van mij. En we konden weer verder winkelen. (Had die man in gedachten ook een mep tegen de enkels aangegeven in gedachte ) Je bent geen verantwoording schuldig naar anderen. Ik doe die moeite echt niet. Of ga met hun mee en zeg sarcastisch: ja ik ben een vreselijke moeder arm arm kind he? Is t zo klaar. Of zeg: leuke fase dit he? Zo genieten! Ook zo klaar. (Ja mijn kind mag cola, is voor aantal ook genoeg om dan hardop opmerking te maken op bv terras). Zal mij aan mijn edele derriere oxideren op zo'n moment. Sensatiezucht van mensen.... al zijn t wel vaak dezelfde types die opmerkingen maken.... vooral veel grijze dakduiven
Je hebt daar inderdaad gelijk in. Hoe vaak mensen ook wel niet proberen mijn andere dochter een aai over haar hoofd te geven of zelfs in haar wangen te knijpen. Ik zou het niet in mijn hoofd halen/de behoefte voelen om mij er mee te bemoeien als buitenstaander. Bedankt voor alle andere lieve reacties❤ Echt heel fijn!
Gelukkig zijn we al weer een dag verder en is vandaag vandaag, maar wat een pechdag had jij gister zeg Inmiddels gelukt met het slotje van de beugel hoop ik (misschien lees ik het zo nog)..
Het bericht was weliswaar niet aan mij gericht, maar wel net wat ik nodig had om ff te lezen. Bedankt
Dikke virtuele knuffel. Ik weet dat je kinderen beide de nodige 'handvaten'. Hebben. En dat is echt niet makkelijk.