Waar valt jouw mond van open? Deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje93, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.263
    16.646
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat het nu zo waterkoud buiten is. Gisteravond een heerlijk stuk met de hond gewandeld, droog en helemaal windstil, kom ik net buiten en staat er zo’n vieze gure wind die overal doorheen blaast brr. Dochter zit nu op de fiets naar school, ben blij dat ik haar nog een dikke sjaal en handschoenen heb toegestopt, drie kwartier fietsen whaah

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.263
    16.646
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Oja gisteravond liep ik met onze blonde labrador buiten. Ik kom langs de turnschool en er komen moeders met dochters naar buiten, onze hond loopt een padje in en een moeder begint heel jolig te roepen hondje hondje, ik denk die vind het leuk maar begint ze ineens te hupsen van jaja ik vind ze best leuk maar niet als ze zo dichtbij komen, ik keek haar echt aan van wtf doe normaal mens. Ik ken haar min of meer van school en dacht dat ze redelijk normaal was maar ik heb ineens een heel gek beeld van haar ;) iets van een tikkeltje hysterisch

hummeltje5 en Gewooniemand vinden dit leuk.
  3. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik ben zo iemand die zich er mee bemoeid als een peuter een tantrum gooit, maar dan niet met de moeder maar met het kind. Onder het mom van, vreemde ogen dwingen spreek ik een kind wel eens aan met ' he wat ben jij nou aan het doen?' En vaak schrikken ze zo dat ze meteen niet meer boos zijn en gauw naar mama rennen.

Laatst lag er 1tje plat in de lidl bij de kassa. Maar echt heel lang al, en mama stond buiten op hem te wachten. Die heb ik gevraagd wat er is en of hij niet naar mama toe moet. Maar dat kon mama toch niet zo waarderen.. ik bedoelde het goed :$

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik had gister cursus bij een bedrijf en daar had je meerdere koffie en thee barren, paraplu's bij de uitgang en op het damestoilet een heel assortiment aan tampons, maandverband, panty's, handcrèmes van rituals en parfum.

Evanesco, Indire, Gewooniemand en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.411
    17.379
    113
    Mijn zus was pas blij op dr verjaardag. Alle kinderen (neefjes en nichtjes van 2 kanten, kinderen van vrienden) mochten 1x cola oid en voor de rest water of aanmaak limonade. Scheelde hoop gezeur dat iedereen hetzelfde mocht :D

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Het waren twee oudere vrouwen en de andere twee waren gewoon jong. Dus denk dat het vooral bemoeizucht was.

7. Bloemenmeisje

Bloemenmeisje Niet meer actief

Wat ontzettend verdrietig! En dan is het ook nog je eigen moeder die zo reageert. Juist op het moment waarop je haar zo hard nodig hebt. :( Jij weet dus ook als geen ander om in onzekerheid te zitten of de zwangerschap wel goed gaat! Wat fijn dat je nu alweer bijna op 19 weken zit en dat er nu zo leuk gereageerd werd! Geniet van je zwangerschap! :)

Dagda vindt dit leuk.
  8. Bloemenmeisje

Soms vraag je je echt af wat er in zulke mensen in hun hoofd omgaat, dat ze denken dat het universum om hen draait. :rolleyes:

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Maar bij mijn dochter doet zoiets dus meer kwaad dan goed. Het is dan alsof je olie in een hete pan gooit. Ze begint alleen maar harder te schreeuwen/huilen. Bij haar is de beste aanpak om haar zelf uit de driftbui te laten komen. Overigens zou ik jouw reactie minder erg vinden maar deze mensen waren gewoon vol medelijden haar rug aan het aaien enzo. Terwijl zij ondertussen nog harder met haar benen begon te schoppen:roflmao:

10. Bloemenmeisje

Dankjewel! ❤️
    Mijn schoonmoeder was gelukkig de enige die zo reageerde, de rest van de (naaste) familie was ontzettend blij toen ik ze kon vertellen dat het hartje klopte! Mijn moeder was mee naar de echo en had tranen in haar ogen. Dat was tenminste een mooie manier om het te vertellen! :)

Evanesco, hummeltje5 en Dagda vinden dit leuk.
  11. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.831
    18.973
    113
    Vrouw
    Bij mij was het men eigen moeder die kritiek had.
    Een jaar of 8 geleden.
    Naar de ikea en mijn ouders gingen mee.
    De oudste kreeg een crisis en mijn moeder zei eerst dat ze ging doen alsof ze ons niet kende want amai zo schaamtelijk, erna zei dat ik hem beter eens een tik op zen billen gaf en dan mompelde ze dat het bij haar gene waar zou zijn.

12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Niks van aantrekken, hoe moeilijk ook.
    Toen mijn zoon een jaar of 2,5 was had hij ook een keer een enorme driftbui in de Lidl. Meneertje liep met zo'n klein karretje en werd nog bozer (hij was al boos) omdat hij iets niet mocht hebben. Als resultaat kreeg ik dat karretje tegen mijn enkels en dat heb ik toen afgepakt. Hij begon nog harder te brullen en daar liep ik dan met een gillend kind door de Lidl.
    Ik weet op dat moment dat ik hem gewoon even moet laten gaan en met een paar minuten is het over maar ja. Loopt daar zo'n uit de hoogte trut langs, kijkt hem heel vies aan en snauwt echt "Nou kind, ga je lekker met dat stomme gegil?!"
    En laat -dat- nu even verkeerd vallen bij mama. Ik zal hier niet herhalen wat ik tegen d'r zei, maar ze liep met een rood hoofd en zwaar beledigd snel weg :D

Gewooniemand vindt dit leuk.
  13. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Ik wil wel weten wat je gezegd hebt:p

Evanesco, rums, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Hier moet je mijn zoon, in een driftbui, ook met rust laten. Niet aanstaren, aanraken en niet tegen praten. Doe je dat wel is het geheel op eigen risico. Wat ik ze ook netjes meld:|

15. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Mijn mond valt echt open van wat jullie meemaakten met gillende kinderen. Hier deed de oudste het de eerste en tevens laatste keer in een groot tankstation waar je ook broodjes kan bestellen. Dus bij de eerste kassa moet je bestellen om vervolgens door te schuiven naar de broodjesbar met je bestelling.
    Bij de eerste kassa wilde ze een chocoladereep maar dat mocht niet van mij... Ze liet zich op de grond vallen, nu ja jullie kennen het wel. Ik schoof toch door naar de andere 'balie' maar ik twijfelde een beetje, de persoon die achter mij stond in de rij en nu dus mocht bestellen, deed dan bemoedigend teken dat ik moest doorgaan en dat zij wel oogje in het zeil zou houden. Ik schoof dus door (zo'n 20 meter verder). Kind heel verbaasd dat mama haar geen aandacht gaf en gewoon doorging, stond op, kwam bij mij staan, en heeft nog sorry gezegd toen ik het vroeg. Sindsdien heeft ze het nog niet opnieuw gedaan, het negeren werkte dus. Maar wat ben ik nu nog meer dankbaar voor de volgende in de rij die echt wel geholpen heeft. (zei niets, maar haar blik en tekens hebben enorm geholpen)

dreumesje, Evanesco, Indire en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.968
    33.648
    113
    Dat de juf van mijn dochter vanmorgen tegen haar zei: ‘zo en nu gaan we niet huilen hè. Kunnen we dat afspreken? Want dan maak je mama heel verdrietig.’
    Ik stond echt met m’n mond op m’n knieën. Mijn dochter heeft al zoveel met me meegemaakt de laatste tijd. Nee, dit kan er ook nog wel bij :rolleyes:
    Ik heb meteen gezegd dat wij zo niet met onze kinderen omgaan en dat ik het op z’n zachtst gezegd niet prettig vond o_O
    Ik ben nu vast al de arrogante rotmoeder van het schoolplein :roflmao:

17. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Kon jij niet op dat moment heel hard gaan huilen? Dan moet de juf niet alleen troosten maar ook nog een echt fijn gesprek aangaan om je beter te laten voelen. :roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik heb voor de verjaardag van onze zoon zo’n 70 ballonnen besteld die ik moet opblazen en aan de muur moet gaan ophangen, ik vraag mij echt af wat mij bezielde toen ik dacht dat dit wel een leuk en goed idee zou zijn. :roflmao:

Iertje81, dreumesje, Evanesco en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.831
    18.973
    113
    Vrouw
    Pompje halen in de action?

hummeltje5 en Ysabella vinden dit leuk.
  20. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.295
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dit was in ons vorige huis en daar lagen de kleren op de overloop heel dicht bij de hoek van de badkamer waar onze was altijd lag. Heb inderdaad weer mooie kleren uitgezocht. Hij heeft zich heel lang schuldig gevoeld.

Evanesco en hummeltje5 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina