Ja meestal zo een neutraal kleurtje hema heeft daar mooi inpak papier van. En dan celofaan met confettie (in jouw geval glitter) er strak om en evt nog een lintje. Of juist celofaan dan los erom zodat je bovenop een toef krijgt. Dan doe ik er vaak nog wat spekjes in en wat kleine waterbalonnetjes in kleur). Dat doe ik vaak bij met een babypakje (vul ik dan ook met celofaan zodat die rechtop blijft staan).
@Lisa280887 wij zijn beide gestart in augustus 2017 en hoewel de paden wel afwijken door andere gang in de mmm heeft het ook weer veel gemeen. En ik hoop dat jij ook met kerst de carpaccio moet laten staan en dat je met oud en nieuw proost met kinderchampagne. Heel veel succes met de nieuwe ronde Dat jullie in 2020 ook maar een vreselijk hilarisch kraamcadeau mogen krijgen, met glitters en confetti!
Fijn! Met mij? Mwah. Wond is nog steeds erg pijnlijk en kan nog lang niet zonder pijnstillers en zit nog aan een ab kuur, maar volgens de arts gaat het de goede kant op dus die moet ik maar geloven dan
Dat mijn wang/kaak weer begint op te zwellen... 10 september zijn mijn verstandskiezen aan de linkerkant verwijderd. Onderste lag horizontaal tegen de wortels van de naast gelegen kies en dus onder mijn tandvlees. Heel gedoe om hem eruit te krijgen. Binnen 2 dagen zat ik weer bij de kaakchirurg met veel pijn, een mega wang en een vieze smaak...ontstoken. Mondwater mee, spuitje mee, pijnstillers mee en een Ab kuur mee. Ben er 2 weken zoet mee geweest, maar het ging dus wel weg...die ontsteking. Begint het nu dus weer op te zwellen, gevoelig te worden en *waarschuwing, niet voor de gevoelige maag* Bij wat druk op de zwelling kwam er pus omhoog waar de verstandkies heeft gezeten.... Morgen de tandarts dus maar bellen.
Ah superlief! Dankjewel❤️ En inderdaad, stiekem hebben wij een hoop met elkaar gemeen! Hahahaha dan gaan we voor een hoop glitters en confetti! Stuur maar een megadoos op tegen die tijd jij schiet inmiddels ook al op zeg! Gaat het goed? Hoe voel je je?
Hè vervelend! Sterkte! *en heeft inmiddels geen gevoelige maag meer sinds haar hele nek openlag en er niet alleen maar pus uitkwam*
Hihi precies! Ik proost alvast op jullie nieuwe poging komende week. Schiet idd op hier. T valt mij tegen heel eerlijk, ben meer de zombie zwangere (incl walking dead zombie loop) ipv met een stralende gloed haha. Kindje is gewoon erg groot (2,5 week loopt hij voor op groei) en ben nu al 4 week geveld door virussen, longen gaan hard achteruit, net als bekken eigenlijk. Zonder dagelijkse mantelzorger red ik het niet iig. Dus fysiek is het echt heel pittig maar.... Mentaal voel ik mij geweldig ik accepteer de situatie zoals het is fysiek en geniet en besef steeds meer dat dit ventje er wel gaat komen
Ik heb er nog 1 van mijn man. “Nou schat ik heb even lopen rekenen en als ik intern moet ben ik zeker ver voor de bevalling weer thuis.” Ik kijk hem aan en vraag wanneer dat dan ongeveer is. “ ja ergens eind mei begin juni.” Er valt een iets wat lange stilte. “Ik ben 6 juni uitgerekend...”
Ah lijkt me heel pittig zo! Knap van je dat je de situatie kan accepteren en indd: jullie kindje komt eraan! Je doet het met zo’n goed doel! Al zal het de ene dag makkelijker te accepteren zijn dan de andere... Wel echt naar van die virussen enz! Heel veel beterschap! Hoop dat je je snel wat beter voelt❤️
Oh vreselijk! Fijn dat het volgens de arts de goede kant op gaat, hoop dat het snel minder pijnlijk voor je wordt!
Dank je! Dat geloof ik ja! Hoe is het nu met de wond? Edit: Lees het al. Fijn dat het volgens de arts de goede kant op gaat. Maar blijft heftig! Dikke knuffel!