Waar valt jouw mond van open? Deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje93, 24 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    iets vergelijkbaars eens meegemaakt, al zag die man niet dat wij keken.. ik was bijrijder en heb toen nummerbord opgeschreven en politie gebeld. Blijkt dus dat je daar 112 voor mag/moet bellen. Dus dat gedaan en werd nog teruggebeld door een agent die duidelijk onderweg was om te proberen diegene te vinden. Altijd nog benieuwd of het gelukt is pff.
     
    hummeltje5 en Syane vinden dit leuk.
  2. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    wat erg dit:/
     
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Of deze als een callcenter belt :roflmao:
    Hahahahahahah!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Leeuwtje83, Mamafiets, hummeltje5 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.044
    113
    Vrouw
    Toen haar vader net was overleden deelde ze dus die foto gelijk toen ze er was aangekomen. Kan je zeggen dat alle collega's lichtelijk geschokt waren dat t in de ochtend op hun tijdlijn verscheen... (En wij zijn gewend aan dood ivm werk.. dus dat zegt al heel wat)
     
  5. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.879
    16.218
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

    Die ga ik onthouden. :D
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.044
    113
    Vrouw
    Hahahahha mooi!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik vandaag gewoon niet netjes ben geholpen in een lederwinkel voor tassen. Mijn dochter wordt volgende week 14 jaar en wil een Cowboysbag voor school, ik was even een winkel ingelopen en hij stond daar in drie kleuren, zwart, cognac en Sand,, de eerste twee kleuren vallen af en de laatste is iets te licht van kleur. Op internet hadden we elefant grey gezien en ik vroeg of ze die misschien hadden, nee wat hier staat is wat we hebben en er zit vandaag nog 20% korting op dus een buitenkansje, die 20% boeit me niks want ik wil een mooi kado wat naar haar zin in en ik wil een andere kleur. Daarnaast stond een heel klein tasje en ik vermoedde de kleur die ik zocht, er zat een sticker over de kleurcode en ik vroeg of ze kon zien welke kleur het was, moeilijke blik en het was de kleur en ik vroeg is die dan niet te bestellen want op internet staat die gewoon. Moeilijk moeilijk,ze ging kijken, ja hij is er en ik kan hem bestellen en dan heb je hem als het meezit nog voor de kerst??
    Uhh ze is 9 december jarig, kunt u misschien bellen naar een ander filiaal om te horen of ze hem hebben?
    Nee dat doen we niet omdat alles via het internet gaat en dan die kop erbij.
    Ik heb bedankt en gezegd ik bestel wel via internet, doei!
    Wat een arrogante trut , tas is inmiddels besteld en komt maandag binnen ;)
    Klant is Koning hebben ze nog nooit van gehoord.
     
    MyMiracle, Paardenbloem en owly vinden dit leuk.
  8. harlene2014

    harlene2014 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Wij zijn (man en ik) naar Waylons top 1000 geweest. Wat kan hij zingen. Amazing!!!! Mijn mond viel er van open. Nu morgen waarschijnlijk geen stem meer :roflmao:
     
    hummeltje5, Iertje81, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Haha.. sierpleister is dat verf met structuur wat hier aan de muur zit. Geen echte pleister;)
     
  10. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Haha inderdaad structuurverf wat aan de muur zit. Geen echte pleister op het lichaam:roflmao:
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  11. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat mijn schoonouders altijd aangeven dat paardrijden geen sport is en je er niet moe van wordt of gaat zweten, want je zit gewoon te zitten:rolleyes:
    Heb je zelf ooit paard gereden? Nee? Oké hou dan je mond
     
    DN2017, hummeltje5, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik heb er 1 als luiertas, zijn niet kapot te krijgen, erg mooi! .... ze gaat vast spijt krijgen van haar keuze, want hier kan ze mee doen tot ze 25 is XD

    Toevallig gisteren iets vergelijkbaars meegemaakt. Bij Zusss online hadden ze dikke sale op veel tassen en ik wilde er 1 voor mijn schoonmoeder voor Sinterklaas. Ik dacht, ik kijk op het dorp wel, want daar hebben we ook een winkel met Zusss artikelen en dan koop je in je regio in de winkel. Dus ik liet de sale online zitten en ging naar het dorp. Bleek dat ze daar 0% korting gaven, dus ik nog uitgelegd dat ze online 50% korting gaven en of ze me niet ergens tegemoet kon komen zodat ze me een tas konden verkopen. Ik hoefde niet eens die 50% korting. Nou, ik kon kletsen als brugman, ze deed er nog niet eens 1% af.

    Dus in de auto voor de winkel de tas maar online besteld, inmiddels wel een ander formaat, want wat ik eig wilde was weg. Denk je goed te doen door jezelf naar de winkel te slepen....
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  13. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja en dit is nu ook juist waardoor veel winkelieren hun eigen ruiten ingooien door 0,0 klantvriendelijk te zijn. Je hebt het goed opgelost maar ik zou echt enorm geïrriteerd raken als ze zo zou doen brr
     
    Paardenbloem, Ysabella en Cindy1977 vinden dit leuk.
  14. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja sommige mensen hebben echt geen benul. Mijn oudste dochter rijdt paard en het is echt enorm intensief, komt altijd helemaal bezweet en verhit van het paard af, buitenritten zijn ook intensief maar wel super gaaf om te doen.
     
    Syane en Zonnebloem92 vinden dit leuk.
  15. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Mijn oudste gaat naar de tso. Maar wordt neergezet als nso. Wel fijn met de belasting.
    Heel soms blijft hij over op school. Het is dan best vaak druk daar wat ik begrijp.

    Vroeggah toen ik op de lagere school zat, was er 1 jongens die overbleef vanwege afstand... dat vond iedereen zielig voor hem. Want hij was alleen op school.
    Ik ben van 1976.
     
  16. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.446
    2.143
    113
    En dan vinden ze het gek dat stenen winkels failliet gaan omdat er online gekocht wordt :|
    Ook ooit zoiets gehad bij Ziengs. Ik had leuke schoenen gezien op internet en ging naar de winkel omdat je daar dan meteen kunt passen en je dan direct bij een winkel in de buurt koopt. Nu heb ik maat 36 en kreeg dus te horen dat ze die maat eigenlijk nooit meer op voorraad hebben in de winkel. Ik moest maar online bestellen :rolleyes:
     
  17. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik heb ooit eens 2 mnd moeten overblijven ivm verhuis en afstand....we waren met max 10 kids op een school van bijna 300 kinderen XD Tegenwoordig is het andersom.
     
  18. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Jaaaaaa.... Dat zegt m'n moeder ook. Het is maar zitten en het paard doet het werk. Totaal onzinnig als m'n kinderen daarop zouden gaan. En totaal onzinnig dat ik een paard heb. Is niet zwaar enz:confused:
     
    Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  19. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja ik was gisteren ook echt verbaasd hoe het ging. Die vrouw kwam ook niet achter de kassa vandaan en stond alleen maar hard naar me te roepen. Alsof ik een of andere idioot was. Voelde me echt voor gek staan.
     
  20. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.801
    8.666
    113
    Gisterenavond gaf onze zoon (5)en ik dacht dat alles er wel uit was aangezien de wasbak, wasmand, vervolgens de wc, hij draaide zich om dus ook de verwarming onder zat.:eek:

    Vannacht om 2 uur mama,papa ik voel me niet lekker! Snel er naar toe en toen zat ik onder, zijn vloerkleed en alles wat er in de buurt lag.... Vervolgens nog een keer over de wc en vloer...:eek:
    We hebben wat afgepoetst, ik de badkamer, man de slaapkamer en vervolgens
    Stonden mijn zoontje en ik onder de douche. Hij is groot voor zijn leeftijd maar wat eruit kwam was niet normaal

    Om half 7 weer wakker vandaag was hij nog steeds niet klaar me spugen. Geen idee waar van, hij heeft een stukje beschuit op en een paar slokjes thee.

    Zo juist wat bouillon en een paar happen vanille vla. Zit er naast met de bak Just in caseo_O
     

Deel Deze Pagina