Welk geloof is dat dan? Arm kindje, onnodig pijn hebben. Vraag me af waarom ze dan naar een huisarts gingen als ze het niet met medicatie wilden oplossen.
Bestaat dat dus echt dat je vanwege het geloof geen paracetamol mag geven? Ik ben net zo verbaasd als jij. Welk geloof is dat dan?
Geloof is het niet zozeer maar meer hun eigen opvatting erover en dit wordt gevoed wordt door hun omgeving.
Leren loslaten is natuurlijk altijd een goed streven, maar eerlijk gezegd vind ik het een heel lief idee van je en zeker nobel om even met je kind te overleggen of hij het ook ziet zitten (wat ik in andere posts lees dat je gaat doen) Ben zelf vaker jarig geweest op kamp en toen kwamen mn ouders nooit langs bedenk ik me nu. Heb er niks aan over gehouden in ieder geval Wel een keer dat ze langskwamen omdat mn neefje geboren was. Kwamen ze me (een dag eerder ofzo denk ik) ophalen om mn neefje te kunnen bewonderen (1e kleinkind van mn ouders) en mocht ik meteen beschuit met muisjes uitdelen aan de leiding en andere kinderen. Vond ik alleen maar leuk! Ik begrijp trouwens dat het in jouw geval om een schoolkamp gaat. Ik weet niet hoe je kind is, maar kan me voorstellen dat ie t.o. klasgenoten en leraren niet zo staat te springen om zn moeder Maar hey, niet geschoten is altijd mis, dus morgen gewoon vragen aan je zoon hoe hij er tegenaan kijkt Edit: misschien van tevoren even inschatten of hij meer een kind is die meteen akkoord/nee zegt (en mogelijk later gaat twijfelen en wil terugkomen op zn beslissing), of dat ie juist wat bedenktijd nodig heeft voor ie met n gedegen antwoord komt. Als je dat weet heb je misschien iets meer kans op een 'ja'
Het is denk ook meer hun eigen opvatting erover maar wordt gevoed door hun naaste omgeving. Ze waren de wanhoop nabij met al dat huilen.
Blanke vla heet wel nog gewoon blanke vla toch? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe een kopje 'zwarte koffie' over pak 'm beet 1-5 jaar heet.. En de café noir koekjes
Helaas niet, hij durft niet zo goed want hij is bang dat zij alles verdraaid (wat ze op whatsapp bij mij heeft gedaan, heb haar nu overal geblokkeerd, ik heb zulke mensen niet nodig) en dat het zijn woord tegen het hare is... ontzettend sneu en lullig. Hij hoopt dat het hierbij blijft en het niet verder uit de hand loopt. Komt er een tweede keer dan belt hij de politie. Ze stonden gelijk bij hem binnen in huis met z'n tweeën dus mijn broer deed alsof hij gestrekt ging, toen gingen ze er meteen vandoor want hij had geen zin dat zijn huis ook nog verbouwd werd ..
Nope.. heb haar ook niet echt goed gekend. 3/4 keer gezien waarvan vooral tijdens de voorbereidingen van het afscheid van de man van mijn moeder.. dus vooral tijdens een verdrietige periode 'leren kennen', tuurlijk liet ze zich van haar beste kant zien... heel jammer hoe zij echt is.
Ja echt. Zo'n ontbijt wat je ook in een gemiddeld hotel krijgt: pistoletje, gekookt eitje, versgeperste jus etc. Vergeet ook de americain filet en ossenworst niet waar héél veel zwangere vrouwen 9 maanden lang naar uit hebben gekeken Ja, dat kun je ook allemaal zelf maken Maar dat is een ander verhaal PS: in ons ziekenhuis zijn ook de meeste avondmaaltijden super van smaak. Ze zijn allemaal bedacht door chefkok Ron Blaauw en echt lekker over het algemeen. Heb zelf 4 verschillende gehad. 1 was wat minder, de rest wel echt top PS: het van der Valk kon ik ruiken Maar daar is t eten echt vele malen minder hoor!
Van pcm weet ik het niet zeker, maar heb wel begrepen dat er iig. één geloof bestaat waarbij medische handelingen niet toegestaan zijn. Opname in het ZH mocht dan wel, maar diegene mocht ook geen morfine bijv. en operaties waren ook niet toegestaan. Weet niet meer welk geloof. Jehovahs getuigen schiet door mn hoofd, maar weet het niet 100% zeker meer. Is ooit een docu van geweest.
Ik heb geen idee, in welk ziekenhuis jij lag. Zei het in algemene zin. Maar weet wel dat het ziekenhuis in Tilburg iig dit nieuwe beleid heeft.
Wel slim opgelost van je broertje Zn angst kan ik wel inkomen. De acties van zulke wispelturige mensen zijn lastig te voorspellen soms..
Ik dacht al! Zoals je het zei leek het erop dat je òf wist in welk ZH ik kwam, of dat je doelde op dat alle ziekenhuizen een nieuw beleid hebben omtrent het eten
Mijn mond valt open van alle rare namen die ouders hun dochters leren voor hun geslachtsdeel. Ik was vanmiddag hulpmoeder op school en een klasgenootje van mijn zoon (gr3) kwam vertellen dat ze gevallen was en dat haar muppetje pijn deed... Waarom muppetje (of doosje of mutsje of poesje of weet ik veel wat voor rare verzinsels)???