Volgens mij bedoelde hij gewoon letterlijk ''m'n sportkleding in de was doen'' en niet: de wasmachine aanzetten
O ik vond dat zo vreselijk hè. Ik moest al steeds kotsen en was zo ziek en dan ook nog dat mierzoete spul
x 100! Heb er geen woorden voor zo laag bij de grond vind ik beide acties (dat maken van die foto's en die opmerking van die moeder). Triest zeg dat er kennelijk vanuit hun niet begrepen wordt dat dit niet getolereerd moet worden. Die "stoeptegelmoeder en -kind" van jou @GossipGirlxoxo overigens ook te zot voor woorden!
Hier ook zo'n kind uit dito gezin op de PSZ. Kans is vrij groot dat ie bij één van onze kinderen in de klas komt later. Tot die tijd hoop ik vurig dat ze tóch voor een andere school besluiten te gaan (hoorde moeder laatst zeggen dat het w.s. dezelfde school als de onze wordt)
Mijn mond valt open van het feit dat wij onze dochter gewoon op havo/vwo moeten gaan inschrijven voor de brugklas volgend jaar. De afgelopen 2 jaar elke keer gehoord dat ze waarschijnlijk een tl advies zou krijgen als het zover was omdat ze rekenen nooit snapte en altijd de laagste score kreeg op de cito daarvoor. Dus dat in ons achterhoofd houdend hebben wij daarnaar gekeken met de keuze voor de middelbare school. Nu toch veel hoger omdat ze de cito nu ineens een 2 scoorde ipv 5. Zo trots op haar!! Enige nadeel is dat er geen open dagen meer zijn en de school die we op het oog hadden voor haar geen havo/vwo brugklas heeft. Ze zeggen van wel maar dat is gewoon havo stof wat op een andere manier voor toetsen berekend word dat zij zeggen vwo is. Maar vergeleken met "echt" vwo is het hele andere lesstof. Dus nu een andere school. Gelukkig is het andere locatie van dezelfde school waar ze naartoe moet dan, dus het idee is hetzelfde. Ze zal alleen als enige daar naar toe gaan van haar klas. Klasgenootjes gaan allemaal naar de 1e locatie van die school. Lang verhaal kort zooooo trots!!!!!
Het staat alleen voor eeuwig op het www. Wordt ie vast vrolijker van (grapje hè) Wat spijtig dat jullie er niet uit komen tot dusver! Heb je al geprobeerd om m een spiegel voor te houden als in dat je hebt gevraagd hoe hij het zou vinden als jij exact dat zou doen? Misschien dat ie dan in gaat zien wat zijn acties met jou doen...
Jaja I know Dat heb je als je twee weken lang voor zieken moest zorgen inclusief jezelf Gelukkig voor jou en alle anderen ben ik weer bijna bij