Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

Dat mijn man mijn happy socks aan had, for the record hij heeft maat 47 en ik 38 o_O
    “Ja ik dacht al ze gingen zo lastig aan” :rolleyes:

juf1987, paula1984, Kolibrie2 en 25 anderen vinden dit leuk.
  2. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Misschien dat ze op school over voeding gesproken hebben?

3. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Nee het kwam meer vanuit haar zelf. Ze vind slank gewoon mooier. En dat mag. Op de juiste manier.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Zo heeft mijn man ook al sokken vernield 'zat wel strak maar ik dacht dat dat het model was'
    Top, zijn voeten zijn een keer zo breed en 8 maten groter.zat na een hele dag geen model meer in haha

owly en citroenrasp vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.687
    27.323
    113
    Vrouw
    Mijn nicht had een kaart op Facebook gezet die haar zoon op school had gemaakt voor Valentijnsdag.
    Mijn mama is:
    Te dik.

(En mijn mama kan heel goed: knuffelen en koken dus zaten ook lieve dingen tussen hahaha)

Haar man had ook 1 gekregen:
    Papa is: kaal

:p 7 jaar haha

hummeltje5, Gewooniemand, Nummer4 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Hier is dochter een tijdje echt bezig geweest met gezond ongezond. Ze was toen 5. Maar echt tot het ziekelijke toe.... Ik mag alleen maar water drinken, ranja zit suiker in en is ongezond. Bleek dus dat haar juffrouw erg aan het hameren was op gezond/ongezond. En ik vind dat in bepaalde mate prima; fruit gewoon lekker opeten, is gezond. Boterhammetjes opeten, is gezond. Geen koek mee naar school, is minder gezond. Maar wat ik thuis doe en of ik ranja geef en dat mijn kind mijn avondeten inspecteert of het wel gezond genoeg is, gaat mij te ver. Waren meerdere mama's met me eens want er waren er meer die een beetje doorsloegen hierin en juf de waarheid hebben gezegd.

hummeltje5, Gewooniemand, Ysabella en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Hier heeft ons dorp maar liefst rond de 100 inwoners. En nee, er mist geen nul (of 2, 3) :D

8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Wauw, hoeveel huizen zijn dat? Onze straat heeft al meer inwoners, zelfs meer dan 100 huizen :roflmao:

9. MissBlue

Wat een verschil!
    Het zullen een stuk of 30 huizen zijn. Wij wonen buitenaf, hebben dus verder niet zoveel met het dorp (wel met het buurdorp, daar is ook iets meer te beleven).
    Maar kleine dorpen hebben best veel hoor!
    Even een kleine opsomming:
    Verschillende soorten sporten kunnen er beoefend worden, een ijsbaan, toneelvereniging, koor, biljartclub, dartclub, 4x per jaar met iedereen uit eten, 4x per jaar met alle kinderen naar de speeltuin (heb je aan 1 bus genoeg :p), een dorpsfeest, .... :)

10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

En al die clubjes en verenigingen zitten samen in 1 dorpshuis?

11. MissBlue

Dan mag je terugslaan.

Grapje hè jongens :D:p

Lomo en NiVa0230 vinden dit leuk.
  12. MissBlue

Jup! :D
    Speelt zich allemaal af rond het dorpshuis. Daar is de 'kroeg', zijn de sportvelden en de kerk (en ooit was er een school).

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.717
    6.623
    113
    Vrouw
    Oh wat heerlijk!

'ons' dorp rond de 3500 maar heel erg verspreid, ik woon bijvoorbeeld 4km buiten het centrum maar het dorp strekt zich nog kilometers rondom.

Zou niet anders willen dan mijn gordijnen open doen en de reeën in het veld zien grazen. In mijn moestuin vind ik wat minder. :roflmao:

Snoopy1979, Kaatje92, hummeltje5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.717
    6.623
    113
    Vrouw
    Ik verbaas me over de muts die mijn marktplaats kast heeft overgeschilderd.

Zo trots vertelde ze me dat ze het met dure Annie Sloane krijtverf had geschilderd, en ja zag er mooi uit idd.

Ik dacht, laat ik m even een sopje geven:

Bekijk bijlage 642608

De kast is voor het schilderen nooit geschuurd, dus krijtverf op blanke lak pakt niet want het kan niet in het hout trekken.

Echt waar. Sommige mensen... Waarom koop je dan in hemelsnaam van die 'dure' verf?

Maar goed, nu kan ik wel een kleur kiezen die bij de rest past :) heb nog meer kasten te verven.

Zxcvb, Maslov, Kaatje92 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.912
    2.073
    113
    Eerlijk gezegd vind ik het hout mooier dan de grijze kleur. Maar wel apart dat je het er zo vanaf kunt wassen

Maslov vindt dit leuk.
  16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    :roflmao: sorry!

Ik zou echt een rot dag hebben als ik dan eindleijk eens besloot de kast een sopje te geven met dit als resultaat ;)

paula1984, Iertje81, Zxcvb en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. Melief

Melief Niet meer actief

vervelend is dat he, hier nu ook thema tandarts/gezond eten en mijn dochter is hier dus ook zo gevoelig voor en neemt alles voor waarheid aan.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.717
    6.623
    113
    Vrouw

Haha nou kan me er niet zo druk om maken. De kast zou sowieso geschuurd en geschilderd worden dus dit maakt het wel wat makkelijker. Heb alleen nog geen zin gehad om verder te soppen. Morgen deel 2 :roflmao:

NdNk vindt dit leuk.
  19. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Zo gek is door toch niet?

Mijn zoon heeft dit ook gehad. Net zoals met alle andere onderwerpen op school. Als het op school speelt is hij er thuis ook wat meer mee bezig.
    Dat gaat na een tijdje weer beter als hij hier zijn eigen balans in heeft gevonden.

Vind het alleen maar goed dat kinderen dat me bezig zijn.
    De meester heeft het er geregeld over. Als een kind bijvoorbeeld weer een croissant mee heeft. Dan hebben ze het over een gezonde lunch.

Ik zie daar alleen maar voordelen van in.

Maslov vindt dit leuk.
  20. Koon

Koon Niet meer actief

Voor annie sloan verf hoef je niet te schuren. Alleen wel afwerken met een wax, dan wordt de verf hard en was je het er niet meer af. Dat is ze denk ik wel vergeten ;)

Deel Deze Pagina