Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.717
    6.623
    113
    Vrouw
    Oh, weer wat geleerd :eek:
    Ik ben haar wel dankbaar in dat geval want t was er dan niet mooier op geworden :rolleyes:
    (Over smaak valt te twisten, niet mijn ding)

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik vraag me vooral af hoe die verkoopster die kast heeft schoon gehouden dan :|

Gewooniemand, NdNk, Zxcvb en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

Hier ook zo een kind (dochter van bijna 4) als juf het zegt dan is het zo! En dat is dan ook heilig.

4. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.717
    6.623
    113
    Vrouw
    Vast niet zo'n poetsfanaat :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.282
    16.683
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik vanavond sinds lange tijden een flinke sprint heb getrokken. Ik ging met mijn oudste dochter een laatste avondrondje doen met onze hond en dan pakken we altijd een grote groenstrook mee. Halverwege zag ik over mijn schouder al een gedaante lopen maar echt wel een eindje weg. In eerste instantie dacht ik het zal wel iemand met een hond zijn al zag ik niet zo snel een hond. Toen we even later de groenstrook voorbij waren en gewoon de woonwijk weer inliepen zag ik hem toen we ongeveer 200 meter verder waren ook de groenstrook uitkomen en toen hij ons zag versnelde die ook zijn pas. Ik zei toen tegen mijn dochter dat ik door wilde lopen omdat er een vent achter ons liep. Ik vond het echt niet prettig. Onze hond liep te treuzelen en iedere keer als ik even langzamer liep deed die vent dat ook. Op de brug passeerden we nog een andere hondeneigenaar maar wij liepen verder en zien we die gast ineens weer lopen met een flink tempo. Gaat mijn dochter ineens rennen want die kreeg er de zenuwen van en ik er met mijn stomme kop achteraan rennen, de hond dolblij want vrouwtje doet dit nooit.
    Wat een gekke situatie en wat moet die vent van ons en wat heeft die eraan?
    Ik loop er als volwassen vrouw bij en ik ben geen kleintje en we lopen met een flinke hond die wanneer een onbekend persoon fysiek wordt er gewoon volop in zou gaan hangen ( denk ik).
    Toch zit het me ook niet niet echt lekker. Stel dat die vent ons toch heeft gezien en weet waar we wonen, lijkt me sterk want we hebben allemaal straatjes tussendoor genomen en ik heb in onze eigen straat nog goed omgekeken en ook denk ik waar is die vent ineens vandaan gekomen dat die in ene achter ons loopt.
    Mijn man denkt dat die vent gewoon wilde stangen, die heeft wellicht door dat wij er bang van worden en vindt het een leuk spelletje of hij liep daar gewoon en is bang vóór honden waardoor die steeds vaart minderde als wij dit deden of het is toch een gek met misschien wel kwaad in de zin?
    Ik weet wel dat ik er in de avond niet meer ga lopen en dat mijn dochter sws niet alleen in het donker de hond mag uitlaten. Dit is overigens ook niet de eerste keer, hebben weleens eerder zo’n vaag figuur achter ons aan gehad maar het voordeel is wel dat ik nu weet dat ik nog steeds een flinke sprint kan trekken zonder dat mijn tong op de grond hangt ;)

6. GossipGirlxoxo

... dat ik een beetje lol begin te krijgen in het werken in ons bedrijf. Er begint vorm te komen in de project administratie die ik aan het op zetten ben en voor een klein project dat bijna word afgesloten lijkt het tot nu toe goed te werken. Ook valt het me mee dat ik hierin alle neuzen dezelfde kant op heb gekregen. Normaal bij veranderingen zijn er altijd wel een paar die het nut niet inzien omdat het al jaren goed gaat op manier x dus waarom zullen we het anders gaan doen. Ik zie nog wat verbeter puntjes maar in grove lijnen heb ik nu zo veel meer overzicht weten te creeeren dat het daardoor ook leuk is om mijn tijd erin te blijven steken en alles bij te blijven houden. Als dit over een paar maanden voor iedereen in de dagelijkse routine zit ga ik proberen in de andere onderdelen wat meer eenheid te scheppen en zo steeds wat meer taken naar me toe trekken.

Gewooniemand, Iertje81, hummeltje5 en 12 anderen vinden dit leuk.
  7. Melief

Melief Niet meer actief

Erg is dat zeker niet alleen zou ik dan wel graag hebben dat het niet gebracht wordt als “goed eten en fout eten” maar als “dit mag iedere dag en dit mag af en toe” dat laatste doen wij thuis namelijk ook.
    Mijn dochter raakte in paniek toen ik een glaasje cola voor mezelf in schonk want dat was fout :rolleyes:

Evanesco, Gewooniemand, hummeltje5 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.819
    4.057
    113
    Dat ik na de bevalling elke keer door de pil heen (na een week) ongesteld werd. Dat ik nu een zwaardere pil heb en ook daar doorheen (nu na 2 weken) ongesteld wordt.

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik voelde gewoon de spanning met lezen. Net alsof ik middenin een spannende film zat :roflmao:

Maar snap dat het je niet lekker zit. Geen spierpijn? :p

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.282
    16.683
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha nee de spierpijn valt mee ;)

Diazz vindt dit leuk.
  11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.282
    16.683
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat ik vanmorgen gewoon weer niets hoefde af te rekenen bij de dierenarts. Controles na een bijtincident mbt onze hond, aangevallen door een loslopende hond en flink in de rug gebeten, herstel verliep net even anders maar wat een geweldige mensen en zo bekwaam. Het bestaat nog ;)

Kaatje92, Louise11110, Gewooniemand en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Na de bevalling waren mijn menstruaties de 1e keren heel zwaar. Nu gewoon weer normaal. Op de dag af cyclus.

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Oh ik ben zo'n schijterd. Ik zou not amused zijn en allerlei filmscenarios in mn hoofd hebben.
    Mijn fanatsie slaat al op hol als ik naar de schuur moet in het donker en weer terug het huis in. Dat doe ik al met een sprintje.
    Wel zwaar ademend daarna en mn tong ergens op de grond en mn blaas halverwege de tocht. Dat dan weer wel :|:roflmao:

Evanesco en NiVa0230 vinden dit leuk.
  14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat een energie een kind kan vreten... En dan heb ik het over mijn jongste van bijna 10. Ze zit zo in de knoop met zichzelf, het ratelt maar door in haar hoofd, maakt zich druk om alles, wij kunnen niets uit haar hoofd praten, slaapt uiteindelijk pas om 22:15. Gister was dus haar probleem dat ze geen zin had in carnaval op school. Ze wilde niet verkleed, maar ja, dat gaat niet want dan val je echt uit de toon. En dan weer, wat trek ik aan... Wat een drama gisteravond...
    Vanochtend koos ze snel uit wat ze dan aan zou trekken, deed haar schoenen aan en zei: ik heb er zin in!
    En mama.... Die is helemaal op en kan zich nergens toe zetten. Heb alleen nog maar op de bank gehangen vandaag.

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Oh. Als ze niet zou willen zou ik het laten gaan. Misschien dan toch zelf wat meenemen ofzo in de tas voor als ze zich zou bedenken. Maar verder gewoon als je niet wil, dan niet. Vind dat sowieso met verkleed partijtjes onzin. Maar goed. Wij vieren dan ook geen carnaval ;)

Neuzeke, hummeltje5 en Ysabella vinden dit leuk.
  16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik vraag me dat dus niet af. Ik dacht juist... Waarom zou je dat met een sopje af willen nemen? :roflmao:
    Vanaf nu ben ik vieze mevrouw denk ik. Ndnk... Die niet van poetsen houd :oops: :roflmao: ;)

En waarom is die groene emotie wat hoger o_O
    Edit: dat lijkt zo zie ik nu...*gaat stil in hoekje zitten* Afgekeurd!

Evanesco, femkes, NiVa0230 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Begrijpelijk hoe je daar over denkt. Maar hier ( limburg ) zou je dan echt opvallen aangezien 99,9% wel verkleed komt.dus ik snap dan dat je liever ook niet "buiten" de groep wilt vallen als 10 jarige door dan niet verkleed te gaan, ookal heb je eigenlijk niet zo zin erin.

Snoopy1979 vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Haha ik doe dat elke week met alle meubels... en waarom? Geen idee, daarna ruikt alles zo lekker fris denk ik :roflmao:

Nummer4 en Ysabella vinden dit leuk.
  19. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.580
    22.031
    113
    Ik houd op zich best van schoonmaken, maar stof dat soort dingen af met de stofzuiger (ook ivm allergieën) dus begrijp je wel. Vaak een sopje gebruiken kan op een gegeven moment juist stof gaan aantrekken, natuurlijk kan je dan ook slechts water gebruiken (allesreiniger is hierin de boosdoener) maar dat komt m.i dan op hetzelfde neer als de stofzuiger gebruiken.

20. GossipGirlxoxo

Ik vind met een vochtige doek zelf een stuk makkelijker afstoffen dan met de stofzuiger. Veel lichter en voor mijn gevoel ook een stuk sneller.

Deel Deze Pagina