Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    HAHAHA:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Maar dat lijkt me serieus vreselijk om tegen te komen. Heb je de zakdoekjes met pincet in de was gegooid, of werden ze gerecycled voor de volgende beurt? :o::roflmao:

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik alleen de badkamer, wc en tussendeur van de woonkamer naar hal dagelijks alle andere deuren maar 1x per week.
    Ik heb een slechte eigenschap als ik bij anderen (bekenden) naar de wc ga. Dan haal ik met een stukje wc papier mijn vinger over de bovenkant van de deurpost heen om te zien of het stoffig is of goed word schoongemaakt :oops: ik doe er verder niets mee en zal er niets van zeggen maar wil dat altijd weten. Rare tik ik weet het :oops:

Kolibrie2, Ysabella en Nummer4 vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

Bedoel jij met bovenkant het liggende stuk zeg maar? Dat vergeten dus heel veel mensen haha! (Zie mijn bericht hiervoor) :roflmao:

Ysabella vindt dit leuk.
  4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik doe dat ook over het randje van de lichtknop....
    Standaard check, haha!

Moet ik dat hier wel neerzetten? :roflmao::|
    Wat zijn wij erg hé!

Kolibrie2, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Aaaah zo lullig! Dat was heel kort, nu heb ik het gemist haha.

rums vindt dit leuk.
  6. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.720
    6.624
    113
    Vrouw
    Pffft en werkte dat?

Hier een huilbaby,
    Een in schulp kruipende kleuter,
    En een alle aandacht opeisende/zuigende pre puber.

Voor die laatste zelfde advies gekregen namelijk, vind het helemaal niks.

7. GossipGirlxoxo

En dan te bedenken dat die gasten daar nog dik voor betaald krijgen voor dit soort onzinnige conclusies!

NdNk vindt dit leuk.
  8. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.720
    6.624
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dat maar beter is ook.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.457
    17.403
    113
    Nee, hij bleef pijn houden. Pas na 2 oateopatische behandelingen stopte dat o_O

Osteopaat vond ik te zweverig maar zijn behandeling werkte wel

Nummer4 vindt dit leuk.
  10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.461
    113
    Ja het liggende. Dat doe ik dus wel regelmatig, daar blijft stof op liggen, maar het grote vlak juist niet zo vaak.

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hebben wij ook goede resultaten mee behaald na de geboorte van onze oudste.
    Ik vond het ook een beetje zweverig, maar daar ben ik wel van teruggekomen. Gelukkig nooit meer gebruik van hoeven maken.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.461
    113
    Dat was ook zo.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.461
    113
    Haha, ik heb gisteren bij mijn ouders dus schoongemaakt en ik ging even met mijn doekje over de spiegel. Niet normaal wat een laag stof eraf kwam. Verder wel schoon etc hoor, niet wat je hier leest, maar nee, kastdeuren niet regelmatig ofzo.

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier worden toch echt alle meubels 2x per week gepoetst. Soms wel vaker.
    Lang leve 2 kleine kinderen en een hond. :rolleyes:

15. GossipGirlxoxo

Ja dat is toch verschrikkelijk. Gelukkig heeft mijn oma heel veel aanloop van familie. Ik denk dat er misschien 2 of 3 dagen in de maand zijn dat er niemand langs gaat bij haar. Als mijn moeder, tantes en nichten niet ook langs zouden gaan was ik ipv 2x per week elke dag bij haar langs gegaan. Ik zie wel eens tv programma's met eenzame ouderen en dat breekt mijn hart. Ik snap niet dat mensen zo met hun ouders of opa/oma om kunnen gaan en ze zo eenzaam laten zijn. Dan ben je toch harteloos?!

hummeltje5 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  16. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.720
    6.624
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het hielp!
    Nou ja, de osteopaat dan. Heb ik nog niet geprobeerd.

Mijn oudste is HB, zijn gestuiter valt op z'n plek nu we dit weten. Maakt het er niet makkelijker op.
    De middelste lijkt zich weg te cijferen, die lijkt te veel op mij, moet ik mee aan de slag voordat ze zichzelf in de weg gaat zitten, die moet assertiever worden.

De jongste, "is gedrag" dat gekrijs en gehuil de hele tijd. Want ik heb hem te veel verwend als baby was de conclusie.
    Ik zeg telkens, hij heeft pijn, allergie of wat dan ook, ik wil verder onderzoek. Maar dat kan niet want hij heeft geen eczeem of bloed bij de ontlasting. Kous wordt afgedaan daarmee.

Mijn sarcastische antwoord naar de hv afgelopen week was "over een paar jaar zal hij vast kunnen vertellen waarom hij zo krijst dus dan wordt het vast makkelijker"

Ik heb echt iets tegen mensen die je willen overtuigen dat ze het beste met jou en je kind voor hebben maar ondertussen niet eens luisteren naar wat een moeder al maanden aangeeft, patronen herkent, symptomen herkent... Frustrerend dit.
    CB belt me volgende week na overleg met de kinderarts. En anders sta ik volgende week weer bij de huisarts.

17. GossipGirlxoxo

Thuis heb ik ook een glazenwasser.

Mijn oma heeft een heel klein huisje en buiten komt de glazenwasser elke maand. Ik doe alleen wekelijks bij haar het raam aan de voorkant binnen en buiten (als het droog is buiten) dat is binnen 10 minuutjes gedaan.

Nummer4 en suus1983 vinden dit leuk.
  18. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Sommige kinderen zijn harteloos, sommigen zijn vooral met zichzelf bezig, sommigen hebben echt heel veel eigen sores waardoor ik wel begrijp dat ze bijna geen tijd hebben (werk, geldzorgen, problemen met hun gezondheid, kinderen of een combi ervan) en sommige ouders hebben het er ook zelf naar gemaakt..
    Maar sneu blijft het wel, niemand kijkt er naar uit om later eenzaam te zijn.

NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  19. GossipGirlxoxo

Dan kom jij door mijn check heen :roflmao::roflmao::roflmao:

suus1983 vindt dit leuk.
  20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.461
    113
    Haha las het idd daarna. Gelukkig maar ;)
    En eerlijk, wel doordat ik dat eerder hier had gelezen, want mijn moeder deed/doet dat dus nooit.

Deel Deze Pagina