Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Met een wc-papiertje hé! :roflmao:
     
    hummeltje5 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Beterschap!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Toen ik hoogzwanger van de 1e was, was mijn vader net geopereerd en had daarvan complicaties en heel veel pijn. Tot overmaat van ramp kreeg mijn moeder een ernstig ongeluk en konden ze alle 2 echt niets meer. Ik was 36 weken zwanger en heb ze elke dag verzorgt. Draaide 2 huishoudens, at wel elke dag daar omdat ik daar kookte en anders thuis nog een keer moest koken. Mijn broer en schoonzus hebben me toen echt laten stikken die kwamen wel langs om te kijken hoe het met ze ging en bleven dan eten maar hielpen me met niets. Ik beviel met 38 weken precies (kreeg weeen toen ik daar de badkamer uit stond te soppen) en na 5 dagen stond ik weer daar in huis alles te doen met baby erbij. Hun buurvrouw hielp me hier en daar wat met de zwaardere dingen zoals bedden verschonen. Mijn ouders hebben zich zo bezwaard gevoelt vooral mijn moeder want die wilde mij juist helpen na de geboorte van mijn eerste kind en mij vertroetelen maar ze konden niets dus ze moesten het wel accepteren. Het was wel echt heel zwaar maar doordat ik me besefte dat het met mijn moeder anders had kunnen aflopen deed ik het met liefde en had niet anders gewilt. Gelukkig knapte mijn vader een week of 3 na mijn bevalling op waardoor hij wat meer kon gaan doen. Toen hebben ze ook besloten te stoppen met werken en te gaan genieten.
     
    hummeltje5, Pien86, Mamafiets en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Mijn mond valt open van het feit dat ik vandaag meer heb gedaan dan alleen voor m’n baby zorgen en nog niet eens doodmoe ben. Hopelijk betekent dit dat de medicatie aanslaat.
    Ben benieuwd of ik morgen naar de carnavalsoptocht kan:rolleyes:
     
  5. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Soms voel ik me heel erg simpel...
    Hoezo moet je iets opmaken in de badkamer, daar staat je bed toch niet.....

    Zoals jullie begrijpen, ik gebruik geen make up ....


    Wij Heb en wel een raam in de badkamer maar die kan niet open. Wel ventilatiesysteem die prima werkt. Geen schimmel na 18 jaar.
     
    Zxcvb, Gewooniemand en suus1983 vinden dit leuk.
  6. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik vind het bizar dat je broer en schoonzus helemaal niet geholpen hebben. Fijn dat jij fit genoeg was om dit voor hen te doen!
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja ik vind het nog steeds bizar. Ik was jong (23) en nog niet zo mondig als nu. Op dat moment had ik of man moeten zeggen leuk dat jullie blijven eten maar help ook met koken, afruimen, opruimen, boodschappen whatever want N. Is hoogzwanger en zorgt nu niet alleen voor onze ouders maar staat ook nog 3x per week voor jullie te koken en af te wassen.
     
  8. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.862
    5.539
    113
    Vrouw
    Idem. Hmmm... Zet je aan het denken :rolleyes:


    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  9. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Heel veel beterschap, miste je hier al. Hopelijk knap je snel op❤️
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik herken het wel enigszins. Mijn moeder heeft twee herseninfarcten en een TIA gehad. Mijn vriend en ik lieten de hond uit, deden boodschappen, mijn vriend kookte etc. Mijn zus woonde niet om de hoek (dat scheelt), maar tot op heden heeft ze geen idee wat we voor mijn moeder gedaan hebben. Ik zei er ook niks van, maar meer voor ‘de goede vrede’ ofzo:p
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Nou! Aan het denken? Wordt er gewoon bang van :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik doe echt iets verkeerd geloof ik :roflmao:
     
  12. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Nou de bejaardenhuizen zoals vroeger zijn er niet meer. Ze vallen allemaal onder een verzorgingshuis omdat de regering wil dat ouderen zo lang mogelijk thuis blijven wonen.
    Mijn sv 87 mag niet naar een verzorgingshuis want hij is te goed, hij krijgt huishoudelijke hulp en 2x per week verzorging om hem te wassen. Woont in een complex waar 65+ woont, gecombineerd met begeleid en kan evt in de zaal beneden mee eten.
    Cliënten van mij net zo, je mag pas in een verzorgingshuis als je te veel zorg hebt voor de thuiszorg.
     
    Neuzeke en Syane vinden dit leuk.
  13. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.806
    32.714
    113
    Ja gek is dat jij hoogzwanger moet helpen en de rest van de familie wat toe kijkt. Mijn moeder had mij meer willen helpen, tijdens de kraamweek, maar mijn vader werd ook geopereerd toen. Was loodzwaar en de rest van de familie kwam wel langs, maar helpen ho maar. Snap ik ook helemaal niks van. Voor je familie en zeker je ouders doe je dat gewoon (normale gevallen).
    Ik kon niks door complicaties tijdens keizersnede. Lig je dan.
     
    Kaatje92 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Inderdaad ook de goede vrede. Mijn ouders konden er op dat moment geen ruzie tussen hun kinderen bij hebben. Mijn vader heeft achteraf toen hij opgeknapt was trouwens wel tegen broer en schoonzus gezegt dat hij het schofterig vond hoe ze met de situatie zijn om gegaan.
     
    hummeltje5 en Kaatje92 vinden dit leuk.
  15. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik twijfel trouwens niet alleen aan mijn schoonmaakkunsten, maar ook aan mijn gehoor. Blijkbaar heb ik poep in mijn oren want ik vind Ayoub (?!) die zingt bij de voice echt vreselijk. Klinkt gewoon niet.
     
  16. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.862
    5.539
    113
    Vrouw

    :roflmao::roflmao::roflmao:

    Maarre...
    Logopedie zo vroeg?
     
  17. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.862
    5.539
    113
    Vrouw

    Beter dat dan je buurman elke dag in vol ornaat zien toch?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    En op zo een complex als je sv waar een zaal is om te eten, komen ouderen daar ook nog samen voor andere activiteiten? Ik kan me voorstellen dat ze zo wel meer contact met andere mensen houden en minder snel eenzaam worden.
     
  19. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ligt eraan hoe je buurman eruit ziet :p
     
  20. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.862
    5.539
    113
    Vrouw

    Beterschap!
     
    Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina