Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidiane

heidiane Fanatiek lid

5 jul 2010
    1.724
    1.647
    113
    Dat ik vandaag toch nog mijn bevalling video gevonden heb waarvan ik dacht dat ik die kwijt was. En ook nog een heleboel andere video's en foto's. Wat voelt dat als een opluchting had al geaccepteerd dat ze in de loop van de jaren veel kwijt geraakt was en voelde dat wel als gemis trok mij op aan het feit dat ik ook niet video en tientallen foto's van elk levensjaar heb van vroeger. Nu ze er wel zijn voelt het zó fijn!

Evanesco, Oilell, hummeltje5 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat er nog steeds heel veel leden zijn van hier die mij vragen, via pb, hoe het met me gaat vanwege 3 operaties, waarvan de 2e helemaal fout eindigde en de enorme nasleep die het had.
    Ik vind dat toch zo ontzettend lief! Deze is voor jullie. Zie bijlage ❤️

Bijgevoegde bestanden:

Evanesco, Beertje8, Oilell en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Dat onze koekjes zo geinig gelukt zijn :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Kolibrie2, Beertje8, Lindawen79 en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. Dat ik deze week al 2 keer de jackpot heb gedraaid bij Candy Crush.. wow! (Sorry, een beetje CC verslaafd..) 20200112_100136.jpg

Evanesco, loetje, toch3 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat er nog mensen zijn die dit spelen :roflmao:

Oilell, hummeltje5, Bootcamp babe en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn mond valt open van een jongentje bij mijn dochter in de klas. Hij moet aankomende week al zijn 2e kies laten trekken, kind is 6 jaar.
    Weet niet of het een cultuurdingetje is maar dat jochie krijgt overal suiker door/op. Zelfs door de melk krijgt hij 2 scheppen suiker (nog een ding waar mijn mond van open valt, blehhh)

hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat lukte mij nooit haha.

einad vindt dit leuk.
  8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Maar moet dat perse door de suiker komen bij hem dan? Suiker helpt niet mee natuurlijk maar jongetje kan ook een heel slecht (melk)gebit hebben natuurlijk.

suus1983 en Bailey07 vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Mijn mond viel van de week open. Jongetje uit zoon zijn klas (groep 8) ging trakteren omdat hij jarig is en trakteerde op kersenbonbon's. Dit is een jongetje die pas een jaar in Nederland woont, vluchteling uit Syrië, dus zijn ouders zullen vast niet hebben geweten dat hier alcohol in zit. Maar de juf, als volwassen vrouw weet je zoiets toch? Dan zeg je toch jongens bewaar dit maar voor thuis? Andere ouders waren er echt boos over, zo heftig vind ik het nou ook weer niet 1 kersen bonbon maar ik verbaasde me er wel over.

10. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Misschien was het niet bij haar opgekomen dat de ouders dat niet hadden gecheckt. Dus dacht ze automatisch dit zullen wel kersenbonbons zonder alcohol zijn dan. Haha, lekkere blunder wel. Ik zou me er ook niet druk om maken als ouder, hoeveel alcohol zit er werkelijk in. Slapen ze misschien goed. :roflmao:

hummeltje5, suus1983, Axia en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Ik wist niet dat ze ook zonder alcohol bestaan dus wat jij zegt kan maar juf had dezelfde traktatie gehad. Mijn zoon wist het dondersgoed en heeft hem meteen in zijn mond gepropt voordat er uberhaupt gezegt kon worden dat het niet verstandig was :oops::roflmao:

Zxcvb, Oilell, hummeltje5 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    #512 Adje, 12 jan 2020
    Laatst bewerkt: 12 jan 2020
    Mijn mond viel vanmorgen open toen ik me realiseerde dat ik over dit topic gedroomd had... :oops:

Ik droomde dat ik uit de supermarkt kwam en iemand tegen kwam die ik kende. Ze was met een moeder en drie kinderen. En al die kinderen hadden een speen in hun mond. Ik was al verbaasd want de jongste was al een jaar of 5 en de ander twee nog veel ouder. En toen keek ik naar de moeder en die had dus ook een speen in haar mond :roflmao::roflmao::roflmao:. Daar viel dus mijn kin van op de grond en toen dacht ik: ‘dat is echt iets voor dit topic!’ :D

Evanesco, Kolibrie2, Kukido en 16 anderen vinden dit leuk.
  13. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Mijn mond valt open van dat er mensen zijn hier die over zwangerschapspagina dromen....:roflmao::D:p

Ik ben hier helemaal niet vaak genoeg daarvoor, nee hoor echt niet ;)

hummeltje5 vindt dit leuk.
  14. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.479
    21.882
    113
    Een vriendin van me is met een Indiase man getrouwd en volgens haar gebeurt dat daar ook veel. Ik weet niet wat zijn afkomst is maar in bepaalde culturen zijn ze erg scheutig met suiker. Ik zie het waar ik woon ook wel, zij het iets minder extreem.

15. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Marktplaats algemeen. Maar nu vooral van 1 verkoper. Heeft diverse meubels te koop staan met vraagprijs. Heb op twee stoelen de vraagprijs geboden (Ben de enige bieder) maar kreeg maar geen reactie terug. Dus netjes berichtje achteraan gestuurd per wanneer de meubels beschikbaar zijn en mocht ze akkoord gaan met de koop ik vrij flexibel ben in ophaal momenten. Krijg kort berichtje terug: ik wacht op een hoger bod...
    Zet er dan geen vraagprijs bij! Nu 1,5 week later nog een enkel nieuw bod natuurlijk.

16. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw

Mijn zoon is 5 en heeft 8 gaatjes. En dat is niet door suiker/poetsen. Tuurlijk speelt het een beetje mee, maar slecht gebit in combinatie met veel ab kuren is funest voor z'n gebit.

Bailey07 vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Hier 2 kinderen met hele sterke gebitjes maar ik weet van toen mijn zoon jonger was en puffers voor zijn luchtwegen nodig had dit ook heel slecht voor de tanden was. Ik moest altijd na het puffen spoelen met water. Wat ik ermee wil zeggen is dat er echt nog wel meer oorzaken kunnen zijn.

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Ik dacht dat ook van de ab. Tenminste; mijn moeder zei dat omdat mijn zoontje nu al voor de 7e keer ab heeft gehad afgelopen week. Toen ik in de vakantie met mijn dochter bij de tandarts was heb ik het gevraagd maar volgens hem is dat heel erg achterhaald. Een paar jaar geleden gold dat nog wel maar tegenwoordig gaat die vlieger volgens hem niet meer op en komt het echt puur door de suiker of als gebit al niet sterk is. Ab heeft er niets meer mee te maken.

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Klopt van die Indiase mensen. Ik ben dan denk ik geen echte ;)

citroenrasp vindt dit leuk.
  20. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.479
    21.882
    113
    Dat spoelen is niet voor de tanden maar om een schimmelinfectie te voorkomen. Juist met de inhalators die slechter zijn voor het gebit zoals Ventolin, hoef je niks na te spoelen.

Leesteken en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina