Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Haha ik zou ook niet voor mezelf instaan nee!
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Mij mond valt open van hoe onzeker ik ben over het moeder zijn. 3 weken lang alweer gebroken nachten. Om de twee uur wakker of zelfs eerder. Nu slaapt hij al 3.5 uur zonder wakker te worden maar zit ik hem te stressen op de bank of hij nog wel adem haalt xD! Het is ook nooit goed haha
     
  3. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.673
    33.039
    113
    Ik quote jou even ondanks dat er meer mensen hebben gereageerd mbt dit onderwerp.
    Ik merk de laatste weken, sinds ik weer werk, dat ik weer ‘gehard’ raak mbt mishandeling, (emotionele) verwaarlozing, etc.
    Had het er vandaag nog met een collega over. We maken het zoveel mee in mijn werk dat het af en toe als ‘normaal’ gezien wordt; tenminste, hoe we er over praten. Niet dat we het vinden hoor, maar het is zo orde van de dag bij ons dat we tegenwoordig van niet veel meer opkijken. En dit is dan voor mij ook het moment om er weer even bij stil te staan. Dat het niet normaal is. Dat we weer even pas op de plaats moeten maken en het erover hebben met z’n allen. Want het is niet normaal en allemaal heel verschrikkelijk.
     
  4. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Jeej er is een deel 3! :D

    Nu deel 2 nog bijlezen :roflmao:
     
    Ansel vindt dit leuk.
  5. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Nieuwe afleveringen dus?
     
  6. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ondanks dat ik een zoon in dezelfde leeftijd heb en ik weet hoe vre-se-lijk stout ze af en toe kunnen zijn op deze leeftijd, heb ik toch je bericht geliket.
    Heb blijft toch altijd 10x leuker als het een ander overkomt dan jezelf he ;) :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Oh wat erg zeg en tegelijkertijd denk ik ook heel logisch. Je moet misschien ook wel, als je je alles enorm zou aantrekken, zou je je werk misschien niet meer kunnen doen? Het lijkt me echt heel moeilijk!
    Maar het is idd niet normaal en verschrikkelijk en komt nog te vaak voor helaas.
     
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Say whaaattt? :eek:
    O. Mijn. God!

    Ik ben echt even flabbergasted :eek:
     
  9. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Van die diversiteit aan kinderopvangprijzen op de laatste paar pagina's van het vorige deel van dit topic :eek:
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  10. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Ja echt. Nu zie ik die moeder ook regelmatig en ik moet echt heel hard mijn best doen om niets te zeggen.

    Moest me net voor kerst inhouden om haar geen klap te geven. Ik zag haar in de supermarkt en daar stond ze te klagen dat ze nu het kindergeld kwijt is. Mijn bloed begon te koken, gelukkig riep 1 van de buren me toen dat ik wel een lift naar huis kon krijgen ipv te wachten op de bus.
     
    Gewooniemand, Ysabella en Evanesco vinden dit leuk.
  11. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Zo heb ik een dochtertje die vlak voor het nieuwe jaar jarig is. Dan is ze net jarig geweest, oud& nieuw is achter de rug en dan is ze weer jarig in hetzelfde jaar. Zo gek!

    Overigens had ik vandaag en van de week ook al een paar keer dat ik tegen m'n zoontje zei dat hij ''volgend jaar'' 4 wordt. Zit er nog niet echt ingebakken dat we weer in een nieuw jaar zitten en het dus nog maar een paar maanden duurt eer ie 4 wordt.. :rolleyes:
     
  12. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik snap dat financiele achteruitgang niet tof is, maar mennn... het komt zo echt over alsof ze dat "erger" vindt dan wat haar kind is overkomen en haar partner heeft gedaan :confused::cry:

    OT, maar waar woon jij in hemelsnaam dat je helemaal de bus naar huis moet nemen als je naar de supermarkt bent geweest? :eek:
     
  13. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Denk je genoeg keus te hebben in zo'n grote stad, kom je er nog bekaaid vanaf ook.. :rolleyes: :|

    Hopelijk gaat de loting naar jullie zin :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.579
    13.144
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Heeeeeel herkenbaar denk ik voor de meeste moeders (en vaders)!
    Gelukkig groei je daar vanzelf een keertje overheen ;)
     
    Ella1988 vindt dit leuk.
  15. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Wat? :eek:
    Arm kind:cry:
     
  16. MyMiracle

    MyMiracle Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mijn dochter kan ook zo leuk uit de hoek komen.
    Laatst was ze flink aan het mopperen over van alles en nog wat. Ik ben met haar in gesprek gegaan waar al dat gemopper en die negativiteit vandaan komt. Zegt ze; 'Mam, ik ben nu 8, dat is bijna 10. Dus ik ben bijna in de pubertijd, daar zal het wel door komen.' :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  17. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Tja ze is er financieel op achteruit gegaan maar ze heeft ook de kinderen niet meer. Haar 3 kinderen wonen nu bij hun oma. Kindergeld is een tegemoetkoming in de zorg voor je kinderen dus logisch dat ze het niet meer krijgt. En ja blijkbaar geeft ze meer om geld dan.

    En ik woon in een dorp in UK. Er zijn twee supermarkten in de buurt van de school van de kinderen. Dat is op loopafstand. Enkel niet zo praktisch met een zware tas boodschappen, het is nogal redelijk bergop op de terugweg. Wij hebben geen auto dus dan maar met de bus. Er zijn busstops vlakbij de supermarkten en er is een halte op +/- 70 m van ons huis.
     
  18. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63

    Ik vind dat wel een hele vooringenomen mening.

    Dat ze het kindergeld kwijt is kan ook een probleem zijn financieel. En zegt natuurlijk niet dat ze het niet erg vindt dat haar kinderen weg zijn.

    Wellicht is dat een onderwerp wat nu al zo vaak is aangesneden, en al zo confronterend is geweest dat ze het ergens anders over wilt hebben.

    Ik kan mij niet voorstellen dat er moeders bestaan die ondanks hun gedrag of fouten het leuk of prettig vonden dat hun kinderen weggehaald zijn. Dat doet pijn, ook voor haar.
     
  19. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Nee hoor, groei je nooit meer overheen XD Zo lang Puber thuis woonde ging ik altijd kijken of ze nog ademden, tot haar GROTE ergernis. Ergens geeft het mij wel rust dat ze op kamers zit en haar vast ook XD
     
    hummeltje5 en Ella1988 vinden dit leuk.
  20. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Dat mijn zoon Engelstalige liedjes in het Nederlands zingt en dat het nog klopt ook qua tekst :eek:
     
    Gewooniemand vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina