Ja dat is overal wel zo’n beetje en daarom is het zo goed dat ze vanuit school van die lesjes middagen aanbieden. Hier hebben mijn oudste kinderen ook van die middagen gevolgd en sommige scholen hebben ze direct afgestreept.
Wow dat kan echt niet hoor. Wat kunnen sommige mensen toch ook een onzin uitkramen. Ik vraag me altijd af of zo’n iemand dan achteraf niet denkt van OMG wat heb ik gezegd, wat heeft me bezield ?
Van mijn 7 jarige dochter. Binnenkort kunnen we gaan inschrijven voor het handbalkamp van de mini’s. Gisteren al voorzichtig een balletje opgegooid of ze dit leuk vindt. Ze was niet heel erg enthousiast, 2 nachtjes weg en ze is al niet zo van het logeren, huismus Vandaag nog steeds niet te porren maar vanmiddag met haar team in de kleedkamer waren de meisjes aan het kletsen wie er allemaal mee zouden gaan, alle meiden gaan en dochter een beetje verlegen dat ze het nog niet zo goed wist, prima. Maar vanmiddag komt ze ineens uit zichzelf dat ze mee gaat op handbalkamp omdat ze het niet leuk vindt om als enige niet te gaan, topper en ik weet zeker dat het alleen maar goed voor haar is en het is zo ontzettend leuk voor die kleintjes en heel misschien gaat haar grote zus mee met de leiding maar dat weet ze nog niet
Oh ik vind met 7 op kamp ook nog wel heel erg jong! Kan me best voorstellen dat ze dat nog niet zat zitten. Was hier bij geen van de 3 gebeurd.
Ik ben ook op kamp gegaan met de handbal toen ik 7/8 was en ik weet nog zo goed dat ik het dus echt niet leuk vond. Het kamp An sich wel maar ik miste m’n ouders vreselijk! Ik heb nooit echt last gehad van heimwee maar dit kwam er dichtbij in de buurt.
Mijn zusje werkt op een middelbare school als lerares Nederlands en bij haar op school doen ze dit juist niet. Ik ben weleens geweest op een open dag. Wilde stiekem weleens weten hoe mijn zus daar rondliep En er was totaal geen gekkigheid of zo.
Er zijn zelfs kindjes van 6 jaar die meegaan. Tegen de tijd dat ze gaat is ze bijna 8 jaar. Mijn oudste kinderen gingen ook altijd mee. Zoon met voetbalkamp en dochter met handbalkamp. Hebben het altijd heel leuk gehad en het is echt vlakbij, 15 minuutjes met de auto. Gaat het niet dan is ze ook weer zo opgehaald.
Ik geloof dat ik begonnen ben toen ik een jaar of 6 was en toen ik mijn ex-man leerde kennen ben ik gestopt. Was toen 15 en ik vond uitgaan op zaterdag en uitslapen op zondag iets belangrijker worden dan handbal Maar ik handbalde ook in het dorp waar ik met mijn ouders woonde en door mijn toenmalige vriend (en later dus mijn ex-man) leerde ik veel andere mensen kennen buiten het dorp en ik vond de meisjes van handbal ook niet meer zo leuk; ze bleven in mijn ogen zo stilstaan. Vonden de stad wat eng (5 km verderop ) en bleven zo jong. Dat was dus het einde van mijn carrière
Erg heh! Gebeurt de laatste tijd helaas vaker. Ze adviseren een watermerk door je foto's te doen. Maar vergeet ik zelf ook vaak..
Nou zeker, het maakt toch niet uit waar ze naar toe gaan? Ik vind het belangrijk dat ze zich niet vervelen of op de tenen moeten lopen. Het enige wat ik van mijn kinderen vraag is dat ze hun best doen, op welk niveau ze dan ook uitstromen.
Mijn zoon gaat volgend jaar met scouting op kamp en de kinderen van 5 gaan dan ook mee. Dus het gebeurt wel meer.
Mijn oudste dochter is 14 jaar en doet het nog met veel,plezier. Het zijn ook echt allemaal leuke meiden. Vorig seizoen zat ze echt in een FC knudde team Aardige meiden maar mijn dochter kwam helemaal niet uit de verf. Ze speelt nu in de selectie en is aardig fanatiek en die meiden houden allemaal van feestjes en van gekkigheid dus ze zit aardig op haar plek Vaak zie je toch wel dat jongeren afhaken in de puberteit ivm andere interesses