Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dat kan ik me voorstellen mamafiets!

Er kunnen zoveel oorzaken zijn voor het niet/niet volledig zindelijk worden...lijkt me dus een hele lastige en frustrerende zoektocht...:(
    Zowel voor jullie als ouders als voor hem zelf.
    Is er een idee wat de mogelijk oorzaak bij hem is/oorzaken zijn?

Mamafiets vindt dit leuk.
  2. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.563
    31.040
    113
    Vrouw
    Dankje. Lief bericht ❤️
    Iets met zijn prikkelgevoeligheid, achterstand in grove motoriek en een chronische verstopping (poept dagelijks en goed, maar blijft vol zitten volgens kinderarts)
    Nu bezig met onderzoek naar autisme.

3. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.724
    2.404
    113
    Maar zelfs als het makkelijk gaat, zegt dat niet altijd alles hoor. Onze jongste was met ruim 3 jaar ook vrij snel zindelijk. Nacht duurde wat langer, maar ook dat niets bijzonders. En toen ging hij naar school en na een paar maanden ging het mis, kreeg hij weer ongelukjes. En dat werd van kwaad tot erger. Inmiddels is hij bijna 8 en heeft nog steeds bijna dagelijks ongelukjes. We zijn al bij de fysio geweest, dat ging allemaal goed met de oefeningen enzo. Maar geholpen heeft het niet. En wij weten dus dat hij het wel kan. Hij is tenslotte zo'n 9 maanden perfect zindelijk geweest. En ook nu laat hij af en toe zien dat hij het wel kan. Het is overdag gewoon een aandachtsdingetje. Hij is bezig met iets en vergeet het gewoon. Ondanks het plashorloge dat hij heeft, gaat het dan tussendoor nog mis. Dus tja, wel snel zindelijk, maar uiteindelijk weer terug bij af.

Maar het lijkt me nog vervelender dat je echt niet weet waar het aan ligt, waarom het niet lukt. Succes ermee.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Even contact opnemen met de hr afdeling. Moeten zij voor je kunnen oplossen.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Heftig hoor, helemaal omdat het je kind betreft. Ben je het zelf, is het je broer, je vader enz. Dan is het ook vervelend en maak je je zorgen. Toch is dat bij lange na niet wat je voelt zodra het om je kind gaat. Dat overstijgt alles qua emoties en beleving.

Hopelijk geven de onderzoeken meer duidelijkheid, waardoor jullie meer handvaten krijgen. Of dat nou is qua behandelen of voor de acceptatie

Een hele dikke knuffel!

hummeltje5, Mamafiets en KleineLai vinden dit leuk.
  6. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Heb ik inderdaad gedaan. Het wordt al opgelost, gelukkig.

toch3 en suus1983 vinden dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Gelukkig. Altijd vervelend dat soort dingen.

MyMiracle vindt dit leuk.
  8. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.563
    31.040
    113
    Vrouw
    Thanks
    Inderdaad veel zorgen.
    Gelukkig is hij daarnaast ook gewoon een super lief en vrolijk manneke.

hummeltje5 en MyMiracle vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.563
    31.040
    113
    Vrouw
    Poeh. Ook lastig hoor.
    En inderdaad. Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
    School heeft ook gewoon een enorme impact op een kind.
    Succes ook voor jullie

hummeltje5 vindt dit leuk.
  10. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.518
    13.805
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Mag ik je ook een pb doen ivm. zoeken naar een geschikte logopedist voor onze net 2-jarige?

11. jessy100

jessy100 Actief lid

13 dec 2010
    181
    13
    18
    NULL
    NULL
    het ongewenst advies geven oordelen.
    _ thuiszorg dame is slecht, rookt en heeft kinderen
    - opa is een man alleen en mag niet oppassen
    - vriendin moet sporten omdat ze wat gezet is.

Mensen we kunnen zelf heel goed beoordelen wat goed of fout is.

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hier precies hetzelfde en mijn zoon is inmiddels 11 jaar. Jaaaaaaaren problemen mee gehad en nu gaat het iets beter. Hij is sinds een jaar ‘s nachts droog en ook overdag op school. Zit hij op de PlayStation of de computer te gamen dan gaat het mis omdat hij vergeet om naar de wc te gaan. Hij heeft inderdaad ook een plashorloge die elk uur afgaat en dan gaat hij, soms met veel tegenzin en gemopper, naar de wc.

13. Daispat

Daispat Lid

8 sep 2013
    33
    14
    8
    NULL
    NULL

Hey,

Ik ben ook logopedist, je zou eens kunnen kijken op www.prelogopedie.nl

op deze site vind je een zoekkaart waar alle pre logopedisten op te vinden zijn!

Ik hoop dat het je kan helpen!

hummeltje5 en MyMiracle vinden dit leuk.
  14. AnnemarieK77

AnnemarieK77 Actief lid

6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    Ja dat mag!

hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont

Mamafiets vindt dit leuk.
  16. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Mijn mond valt open van m'n stomme fiets. Heeft mijn dochter om 2 uur "diploma" uitreiking omdat ze alle Letters van het alfabet hebben geleerd in groep 3. Sta ik om 10 voor 2 buiten bij mijn fiets, jas aan, sjaal om, handschoenen aan, kleinste in de fietsbak.. Klaar voor de start. Lekke band!! :confused:

Dus opa bellen of die naar school gaat de kindje ophalen. Geen probleem maar die diploma uitreiking kon ik dus niet heen. Wat voelt dat naar om mijn kind teleur te stellen. Vooral omdat ik vanochtend nog zei dat ik kwam.. :cry:

17. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Dat ik boven ben gaan zitten omdat mijn dochter een meisje te spelen heeft die zo brutaal en vervelend is. Ik ben bang dat ik uit mijn slof schiet als ik beneden blijf.
    Ik had ze net popcorn gegeven, hoor ik haar fluisteren tegen mijn dochter dat ze het niet lust. Een minuut later ligt het 'per ongeluk' op de grond :mad:. En bij de lunch vroeg ze of ik een broodje carpaccio had, want dat krijgt ze altijd op vrijdag en ze houdt niet van boterhammen (maar ondertussen 4 boterhammen eten :confused:). En ga zo maar door.
    Nog een half uur...

18. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.479
    6.093
    113
    Vrouw
    Haha ik zou haar handveger en blik geven en dan zeggen dat we dat altijd hier even netjes opruimen. :roflmao:

hummeltje5, Vergeten, Bailey07 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.103
    14.817
    113
    Vrouw
    Hier een paar kinderen die echt niet van warm eten houden. Wij hebben de regel ingesteld dat vanaf 4 jaar van alles 1 hap geproefd moet worden.
    De jongste is nu net 4 jaar. Hij lust brood, dus dat eet hij prima, fruit is ook geen probleem, maar de warme maaltijd wel.
    Hij lust aardappelen met jus. Geen vlees en alleen boontjes en bloemkool.
    Als we AGV eten eet hij dus aardappel met jus. En nu dan ook 1 hap groente. Soms echt kokhalzend, maar hij eet het.
    Eten we iets buitenlands (nasi, macaroni oid) eet hij dus echt maar 1 hap.

We eten fruit als toetje, dus krijgt hij toch nog wat binnen;)

Mystiek vindt dit leuk.
  20. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Dat heb ik ook gedaan ;) en ben daarna naar boven gegaan. Ze is nu eindelijk opgehaald. Dochter ook weer rustig haha.

Gewooniemand en Beausecret vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina