Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.572
    31.047
    113
    Vrouw
    Dat we onderweg zijn naar Hof van Saksen en dat we via de app al 2 activiteiten hebben uitgezocht en het restaurant gereserveerd voor morgen :D

En dat de kinderen zo lief zijn achterin :)

Iertje81, femkes, Paardenbloem en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.828
    9.336
    113
    Gelderland
    jaloers! Geniet ervan!

Mamafiets vindt dit leuk.
  3. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

Ik moet hier zo om lachen!! Hilarisch!:roflmao:

Lynne182 vindt dit leuk.
  4. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Zo zag ik hier een klein randje in mijn stopcontact wat ik niet goed schoon kreeg. Resultaat: alle stroom eraf gegooid, stopcontacten van de muren geschroefd en een sopje gegeven.

5. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Dat een bewindvoerder vraagt je digiD codes in te leveren. Echt serieus.. :eek:

6. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Wacht maar :p dat begint over paar maanden net zo bij jou.:cool:

hummeltje5 en Joel1981 vinden dit leuk.
  7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Als ik dit lees Ben ik blij dat ik nooit last heb gehad van nesteldrang.... eerder een dubbele portie luiheid :D

Iertje81, femkes, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Haha ik had wel nesteldrang, maar de luiheid in mij overheerste, dus kiezen tussen schoonmaken en tv kijken was niet zo moeilijk hahaha

hummeltje5, mutskuh en Mamafiets vinden dit leuk.
  9. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.572
    31.047
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook hoor.
    En bij nummer 1 kon ik ook echt niks van de rugpijn en bekken klachten.

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    hummeltje5, Ysabella, SAARC en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Dat je soms nog meer gemeen kunt hebben met je overbuurman dan met sommige mensen uit je familie o_O

12. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.725
    2.405
    113
    Hier gaat het op school meestal ook wel goed, niet altijd. Wat dan wel apart is: als we een dag weg zijn en hij niet elk moment naar de wc kan, gaat het meestal wel goed. Maar ja, dan is er toch meer aandacht voor en voelt hij het dus wel, houdt het op etc. Dus eigenlijk ook weer niet zo raar, aangezien het volgens ons echt vooral is dat hij het vergeet doordat hij dus afgeleid is door andere dingen.

13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Dat ik vanavond mijn iPhone in een pan heet water liet vallen, ik twee seconden geschokt naar mijn onder water liggende telefoon stond te staren, hem er toen toch maar uit viste en op advies van mijn man even uit zette, maar vooral dat hij het gewoon zonder kuren nog helemaal doet!

Gewooniemand, Ysabella, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Misschien begin ik nu weer iets opnieuw haha maar volgens mij is dat wel gewoon een oom, toch? Ook al is die halfbroer alleen een zoon van je opa en niet van je oma (want je moeder en haar halfbroer hebben bijv niet dezelfde moeder), dan deel je nog wel een bloedlijn (van vaderskant) toch? Ik zou dat wel een oom noemen denk ik (als je er contact mee hebt dan). Maargoed misschien bedoelen jullie dit helemaal niet haha.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  15. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.850
    1.060
    113
    Vanmiddag in een beddenzaak wezen kijken voor een matras voor onze peuter. Verkoper praat naar een bepaald soort matras toe. Maar toen ik erop ging liggen, vond ik het net een stuk karton, zo hard. Ik gaf aan dat ik nog wel eens samen slaap bij roerige nachten en dat het wel belangrijk is dat het ook voor mij prettig ligt. Toen prees hij ineens een ander matras aan, waarvan hij aan het begin van het gesprek aangaf dat die van mindere kwaliteit was.
    Mijn geloofwaardigheid nam al af toen. Maar nu komt het.

Zegt die man:”Hoe oud is hij?” Ik (in naïeve veronderstelling dat hij dat vroeg vanwege gewicht tov type matras): “2 jaar .” Zegt ie: “Nou als hij nu straks in zijn eigen kamer ligt, wordt het wel eens tijd om te stoppen met dat samen slapen dacht ik zo.”
    Het was geen grapje, geen vraag; de man was bloedserieus.

Ik was zó verbaasd en zo beledigd en zo verontwaardigd dat een volslagen vreemde oordeelt over onze situatie dat ik in 1 seconde naar buiten ben gebeend en over mijn schouder riep: “Het laatste waar ik behoefte aan heb is opvoed advies, zoek het uit!”

Wat een rare lui bestaan er toch. Zo verkoop je toch nooit iets in je winkel?
    Iets soortgelijks is me een paar maand geleden ook al eens overkomen in een andere, luxe beddenzaak. Op zoek naar een brede boxspring.. Sukkels, wil je nou iets verkopen of niet?!

Zo, en nu laat ik het los. ;)

Gewooniemand vindt dit leuk.
  16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ja, daar had mijn zoon het laatst ook al over..... gelukkig mocht het niet van mij, dus dat scheelt weer 25 euro dus...
    Wat een kansloze figuren bestaan er toch, bah!

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

We hebben het geld inmiddels terug. Heb een beetje gebluft dat we doordat hij op youtube zit achter zijn adres waren gekomen en dat we het kwamen halen als het niet binnen 24 uur terug was met een tikkie erbij.
    Heb het niet aan zoon verteld (en het geld op zijn rekening terug gestort, daar heeft hij toch geen inzicht in) want als ik het vertel is de hele wijze les in 1 klap weg denk ik.

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Oh dat zou ik dus niet doen. Uitzetten, zo ver mogelijk uit elkaar halen, batterij eruit en een paar dagen in een bak met rijst leggen om het vocht eruit te trekken. Dat hij het nu doet zegt helaas niks. Hij kan al vochtschade opgelopen hebben en door hem aan te zetten kan hij alsnog nog een keer kortsluuting maken en dan is het dag telefoon...

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Mag ik vragen waarom horloge elk uur af gaat? Dat is me door plaspoli van het ziekenhuis juist afgeraden. Veel te vlot achter elkaar. Normaal ga je ook niet elk uur plassen. Door hem op elk uur te zetten, leert blaas en lichaam niet goed om het allemaal zelf te regelen. Lichaam moet zelf voelen en aangeven dat het tijd is om te plassen.
    Advies was om elke 2.5 naar wc te gaan. Dus horloge op 2.5 uur. Uiterst elke 2 uur.

20. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik was van de week bij een kennis op school en mn mond viel open van de hoeveelheid koptelefoons die daar hingen. Van die koptelefoons die kinderen dan op hebben om afleiding te voorkomen. Bij mn dochter zitten 2 kinderen met adhd die zo'n ding hebben. Op deze school hingen er in elke klas wel een stuk of 12.
    Gewone reguliere school.

Deel Deze Pagina