Waar valt jouw mond van open? Deel 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 7 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    De koptelefoons? Mijn zoon vind het echt fijn werken. Ze mogen er ook voor kiezen op de gang te werken als het in de klas wat drukker is. Maar hij vind het fijn in de klas met zijn koptelefoon.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ze moeten het niet. Ze mogen het als ze het fijner vinden werken maar er is voor iedereen een koptelefoon beschikbaar. Het ene kind zal die vaker gebruiken dan het andere kind en sommige weer helemaal niet.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Mijn zoon is ook snel afgeleid in de klas. Als iemand een grapje maakt of wat zegt zit hij alweer omgedraait omdat hij niets wil missen. Met die koptelefoon op heeft hij daar veel minder last van. Voor hem fijn maar ook voor de juf zodat ze daar niet voor hoeft te waarschuwen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  4. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.669
    9.623
    113
    Ook in gedeelde kantoren of kantoortuinen zie je veel mensen met koptelefoons of oortjes in zitten als ze ongestoord willen werken. Heb je geen diagnose voor nodig. Ik vind het zelf niet prettig, maar kan mezelf goed afsluiten voor rumoer om me heen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.779
    25.855
    113
    Vrouw
    Klopt. Dat doe ik ook regelmatig. Grote kantoortuin is gewoon erg rumoerig. En ik ben gevoelig voor geluid.
    Maar ook weer niet de hele tijd. We hebben niet voor niets vaste team dagen. Dan wil je ook contact met je team en meedoen met de ( informele) gesprekken om je heen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    omdat je zei; de kinderen vinden het fijner werken, ging ik er vanuit dat de klas ze ook echt gebruikt. Stel dat dat zo is, snap ik dus de meerwaarde niet van een open deuren beleid.
     
    Aagje90 vindt dit leuk.
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.022
    15.559
    113
    Vrouw
    Onze oudste heeft een koptelefoon en study buddy sinds het 1ste leerjaar.
    Rekkers aan de voeten, bal, wiebelkussen had hij in de voorbije jaren ook al maar niet altijd in de voorbije jaren.
    Tangle, bijt stukjes achteraan de balpen, stress bal heeft hij ook al altijd in zen buurt.
    Sowieso ook vaak de boodschapper zodat hij wat extra kan rondlopen, mag extra naar toilet,...


    Hier is het wel niet zo dat enkel de kinderen met een diagnose zo spullen hebben.
    Er zijn bepaalde kinderen die het gewoon altijd ter beschikking hebben maar de andere mogen er ook achter vragen en de juffen laten bepaalde zaken ook eens rond gaan. Persoonlijk vind ik dit heel goed.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.552
    6.246
    113
    bij dochter hebben ze er ook voor elk kind een aan de stoel hangen, en idd zodat ze rustig kunnen werken zonder afgeleid te worden van de geluiden om hen heen.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Vandaag op een feestje hoorde ik een man tegen zijn pas bevallen vrouw (baby is 2 maanden) zeggen toen ze een tweede bordje eten wilde opscheppen: zou je dat nou wel doen? En het toetje kon ze ook beter overslaan. Later klopte hij nog een keer op haar buikje 'nou nou'... Hij at uiteraard wel dat 2e bordje en toetje. Echt, wat een een lul. Het zal je vent maar zijn die 2 maanden na de baby zo loopt te zeiken op je lichaam.
     
    Ansel, Kolibrie2, Ysabella en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dan zou ik juist nog een schep extra nemen. :p
     
    hummeltje5, Zwierezwaai, Ysabella en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Je weet niet hoe het daar thuis achter gesloten deuren gaan. Misschien klaagt ze wel veel over de kilo's die er nog af moeten en bedoelde hij het lief? Zo niet dan vind ik het ook een lul trouwens!
     
    hummeltje5 en Iertje81 vinden dit leuk.
  12. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.205
    18.950
    113
    Vreselijk, en al helemaal in het bijzijn van anderen! Wat moet die vrouw zich rot hebben gevoeld.
     
    Leni88 vindt dit leuk.
  13. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.205
    18.950
    113
    Idd, 'zou je dat nou wel doen' werkt hier averechts hoor. Nooit van mijn man gehoord maar wel van genoeg anderen. 't Is niet zo dat daar ooit iemand mee wordt geholpen lijkt mij.
     
  14. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Ook al zou ik de hele dag klagen, als mijn man het nodig vind om mij in het openbaar op een feestje op mijn 'te dikke' buik te wijzen zou ik dat echt niet tof vinden.
     
    Kolibrie2, Luckyme96, Linda86 en 10 anderen vinden dit leuk.
  15. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oh nee zeker niet. Ik twijfelde nog op het in het openbaar ging had ik eigenlijk eerst moeten vragen. Omdat jij zei ik hoorde het hem tegen zijn vrouw zeggen vulde ik zelf een situatie in bij een buffet dat hij naast haar stond en zacht zei, zou je dat wel doen. Hardop is alle gevallen lomp.
     
    Maslov vindt dit leuk.
  16. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Dat mijn dochter alweer zo groot wordt! Vannacht werd mijn zoontje 2x wakker en was redelijk laat naar bed gegaan. Wij, mijn man en ik, werden pas om half 10 wakker. Net als mijn zoontje. Ik dacht nog; goh wat heeft iedereen lang geslapen. Tot ik beneden kwam en m’n dochter daar zat. Heel lief, met haar tablet. Met haar koptelefoon op, want: ‘anders werden jullie wakker van het geluid’.
    ‘Ik heb ook al ontbeten mama; cracker met Kruidenkaas en kipfilet.’
    Had ze zelf 2 crackers gepakt en gesmeerd met Kruidenkaas en een plakje kipfilet. Het vieze mes lag nog op het aanrecht, want zo zei ze; ‘de vaatwasser was nog vol maar die was schoon dus ik heb het mes op het aanrecht gelegd.’
    Ze is net 4....
     
    Kolibrie2, Luckyme96, Louise11110 en 17 anderen vinden dit leuk.
  17. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Dat kan mijn Man nog steeds niet! Die zit iedere zondag te wachten tot ik een feestontbijt op tafel mik XD

    Erg knap van haar! Ze worden snel zelfstandig hè.
     
    Kolibrie2, emmen88, Lomo en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.205
    18.950
    113
    Wat lief <3
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  19. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Sowieso vreselijk als stellen over elkaars lichaam zeiken. Tuurlijk kan je er wat van zeggen als het de spuigaten uitloopt maar dan wel gewoon thuis. Niet in bijzijn van anderen.

    ik ben heel blij dat mijn vriend gewoon happy is met hoe ik ben. Kilootje meer of minder zou hem echt niet uitmaken. En andersom ook.
     
  20. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Heb je niet iets gezegd van zijn 2de bordje?
    Ik denk dat ik gezegd had dat als ie zo tegen z'n vrouw deed, hij wel het goede voorbeeld moest geven. En dat dat 2de bordje bij hem ook op z'n 2de kin ging zitten :roflmao:
     
    Nellie4, Luckyme96, hummeltje5 en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina