Hahaha. Fanta en wijn heb ik die van ons nog nooit zien drinken (maar hebben we ook nooit in huis). Kip en chips werd ook hier gegeten. En de chips zelfs gestolen waar we bij stonden
Van mijn zoon die ineens ijdel begint te worden. Normaal heeft hij nooit zin om naar de kapper te gaan. Het is altijd met mopperen. En zijn haar groeit zo snel dat het echt na 2 weken al mag maar na 3 weken hoognodig is. Hij is nu 2 weken geleden geweest en heeft morgen een meeloopdag op een middelbare school. Nu kwam hij net uit school met de mededeling dat hij naar de kapper gaat want met zijn haar al zo lang gaat hij morgen niet naar die meeloopdag toe
Waarom ik niet vaker kippensoep maak. Het is namelijk zo simpel. En zo smakelijk! Daar valt mijn mond steeds weer van open Haha
Bekijk bijlage 640577 Ik was mijn pakketje kwijt, kreeg een mail dat het afgeleverd was maar ik had geen briefje. Nu haal ik net andere post uit de brievenbus zie ik dat er helemaal tegen de zijkant een briefje zit. Gewoon 4 keer gemist met in de brievenbus kijken dus lag echt goed ‘verstopt’. Ligt mijn pakketje dus al 5 dagen buiten de hele inhoud is zeiknat en daarbij is die gast dus helemaal naar onze achtertuin gelopen waar mijn mond dus echt van open valt. De buren waren allebei thuis! Gelukkig kreeg ik de volgende dag een nieuw pakket en ga ik het bedrijf nu meteen even bellen dat het alsnog terecht is, weliswaar zeiknat en even vragen wat ze ermee willen
Ik vond hem heerlijk rijden. Bij zoon had ik een wagen van quinny wat een onding. Voor dochter eerst de bugaboo donkey en daarna ipv een buggy de bugaboo bee. Echt van genoten door het rijgenot (en doordat ik de bekleding elke paar weken kon veranderen )
Hier heb ik dat met de Joolz vorige week moest hij even in de Joolz nadat hij alweer bijna een jaar in een gewone buggy had gezeten. Ik wist niet wat mij overkwam, helemaal vergeten hoe fijn een goede kinderwagen rijd. Ik betaal daar met liefde dus heel veel geld voor. Kan je de bekleding veranderen bij de bugaboo bee?
Jaaaaa Ik had roze bekleding, spijkerstof bekleding van diesel, een bekleding met vlinders en een zwarte bekleding. Bij alle 4 kap en bijpassende voetenzak en bij roze en zwart bijpassende parasol en zitting. Bij roze had ik ook een uv werende kap die helemaal dicht kon met van die muskieten netjes erin.
Hij krijgt dagelijks macrogol op een dosering waarmee hij wel iedere dag poept. En dan geen overloop diarree maar gewoon goed. Verder moet hij veel drinken (ook drama ) Voor de vezels krijgt hij volkorenbrood.