Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Ik was thuis en keek uit het raam. Busje stopt. Iemand stapt uit en loopt naar mijn voor deur. Ik ga daar heen en zie het briefje in de brievenbus voordat ik m'n voordeur heb opengemaakt rijd hij alweer weg. Dus hij heeft nooit het pakketje uit de wagen gehad. Ook zag ik achteraf dat het pakketje al 10 minuten voor dit gebeurde al was afgemeld als zijnde niet thuis. Dus nu moet ik morgen alsnog het zelf gaan halen bij de pick-up.
    maar volgens de klantenservice is niks waar hiervan en heb ik "gewoon" de deurbel niet gehoord en zou een bezorger nooit zomaar wegrijden.

2. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Sorry ik las het verkeerd. Mijn bericht was niet terecht. Dat is inderdaad heel raar. En een klacht waard.

3. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.514
    30.973
    113
    Vrouw
    Dat slaat natuurlijk nergens op :eek: Snap je klacht.

4. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Edit zie nu pas je2e bericht

5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    WHYYYYYY Floor Bremer van RTL4 nieuws sta je altijd met een te klein colbertje! Je staat voor gek en heel Nederland kijkt ernaar! Waarom zegt nu niemand tegen haar dat ze al 10 jaar geen XS meer heeft XD

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Mijn mond valt open van dat ik in de achtertuin zit en 2 lammetjes (denk ik, zouden ook geitjes kunnen zijn) hoor. Midden in een woonwijk, dus nu wil ik weten waar het vandaan komt ;).

Vitamientjuh en owly vinden dit leuk.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik heb dat ook een keer gehad en dacht dat gaat mij geen tweede keer gebeuren.

Daar zat ik dan de volgende dag buiten in het zonnetje te wachten op het DHL busje, ze kwam aanrijden, stapte uit schreef een briefje en wilde dat dus in de brievenbus doen. Totdat ze mij zag zitten.
    Ik vroeg haar waar het pakket gebleven was, maar die lag niet in haar bestelbus?! Toen heb ik vriendelijk en vooral dwingend gevraagd op zoek te gaan naar mijn pakket in haar bestelbus. En ja hoor, 2 minuten later kwam mevrouw met mijn pakket aanlopen. “Ze had verkeerd gekeken.” :rolleyes:

Vitamientjuh, Nellie4, Bailey07 en 18 anderen vinden dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha geweldig!!
    Had haar gezicht wel willen zien..

Wellesnietes, Syane, SAARC en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ze was alles behalve blij.

Toen ik uiteindelijk dat pakketje in mijn handen geduwd kreeg snauwde ik naar haar “ jammer hè dat dit uiteindelijk langer duurde dan gewoon het pakketje even pakken en aanbellen?” :D

Vitamientjuh, Bailey07, mum2be2 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

De greys anatomy aflevering van gisteren avond die ik net gekeken heb :cry::cry::cry::cry:

en van mezelf omdat ik niet stop met :cry: terwijl het een serie is.

11. Loesje1988

Loesje1988 Fanatiek lid

24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Een vriendin van mij , is wimper en nagel styliste en ze is gewoon weer open gegaan. Klanten komen gewoon bij haar in huis, ze doet het niet eens stiekem want ik kwam erachter via instagram.
    Heb dr aangesproken waar ze mee bezig was maar ze vond een maand dicht wel lang genoeg geweest, en tandartsen zijn ook gewoon weer open dus dan kon zij dat ook wel, met een mondkapje uiteraard :eek::mad:

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    :eek::rolleyes:o_OJa dat is ook zo belangrijk. Nagels en wimpers. Daar je leven voor riskeren en dat van anderen is ook echt noodzakelijk.

13. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja wat een kutaflevering. Ik had hem al met tegenzin aangezet omdat ik al een beetje wist wat er ging komen. Vond dit echt heel raar ook, had liever gezien dat ze hem dood hadden laten gaan.

Ja nagels en wimpers zijn eerste levensbehoeften toch ;)

Syane vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat gaat heel ver :roflmao:
    Maar wel een kut aflevering inderdaad :cry:

15. TotalBella

Haha ja beetje wel, maar het is een beetje ongeloofwaardig om te denken dat meredith niet daarheen zou gaan.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  16. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Ze hadden hem nog beter kunnen laten op eten door een beer of zo. Dit was zo out of character

TotalBella en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat is er gebeurd?

18. TotalBella

Alex is naar Izzie. Zij heeft een tweeling en hij is de vader, hij wil er zijn voor z’n kinderen. Dit legt hij aan mer, Bailey, jo en Webber uit in een brief.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  19. TotalBella

Ja zoiets idd. En weet je, als de acteur in het echte leven was overleden had dit een prima oplossing geweest, maar nu niet.

Wellesnietes vindt dit leuk.
  20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.188
    10.780
    113
    Dat Grey's anatomy nog steeds op tv is

Deel Deze Pagina