@Dubbelfris , dit is echt bizar. Je hieraan ergeren en over verbazen heeft niks met hormonen te maken
Dan zullen het mijn hormonen ook wel wezen. Is dit niet gewoon een foto die van internet geplukt is? Vreselijk vies en asociaal zeg.
Nou ik heb net ONWIJS staan vloeken bij het maken van deze foto. De mensen keken me nogal vreemd aan dus ik dacht overdrijf ik nou? Hahaha
Worden er geen boetes uitgedeeld? Ik bedoel er zullen vast wel medicijn doosjes en/of papieren rondslingeren met voor en achternaam erop. Als dit een wekelijks iets was had ik als gemeente/politie er werk van gemaakt. Zo nodig je de muizen wel je huis in. Mijn hemel. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Nou de gemeente en woningbouw doen helemaal niks hieraan.. ze hebben meerdere keren gecontroleerd de handhaving.. maar blijkbaar niks gevonden. Ik was het zooooo zat! Ik heb net zo lang staan kijken tot ik iemand een zak ernaast zag gooien. Ik ben naar beneden gegaan, heb die zak gepakt en het vriendelijk bij diegene voor de deur gesmeten. Klaar mee! Er is al een rattenplaag. Hoe zal dat nou komen? Dankjewel jij ook
Mond valt open van van een bericht over straatraces. 1 bestuurder reed 180 km/uur waar je 80 mocht met op de achterbank 2 kindjes van 1 en 3 jaar oud. Echt, wat bezield je Als het mijn vent was dan kon hij meteen z'n koffers pakken
Wat je ook kan doen is iedere keer de afvalophaaldienst bellen of de foto's doormailen ,die zijn verplicht het dan tussentijds op te halen.Ze worden het vanzelf zat omdat ze die troep op moeten ruimen ,deed ik ook in mijn vorige woonplaats.De afvaldienst stuurt dan ook wat vaker boa's langs.Deze situatie is gewoon slecht voor de gezondheid.
Is het niet zo dat je pasje alleen werkt op die aangewezen container? Is bij ons in ieder geval zo, je kan niet met het pasje overal je afval kwijt. Als ik zie dat ze vol zijn bel ik wel naar de gemeente, maar zet dan wel de vuilniszak ernaast, ga er niet mee terug naar huis haha.
Ja dat mis ik dan weer niet van in het centrum wonen. Het was bij ons ook vaak raak, lagen er zelfs matrassen bij en zo. Maar bij ons zat handhaving er wel bovenop gelukkig. Ik vind niet dat je overdrijft hoor, het ziet er niet uit!
Oh ja heb ik ook gewoond als student. Haha ja dat daar een rattenplaag is verbaasde mij ook niks. Op een gegeven moment hadden bewoners als protest ratten aan hun staart in de boom gehangen.. wel erg vervelend als jij daar woont en wel goed omgaat met vuilnis en ziet dat andere bewoners er zo laks mee zijn.
Nee dit is goor. Wij hebben een druppel waar we de boel mee los krijgen. En als ze vol zitten gaan ze niet open dus dan moet het mee terug naar huis. Maar nee joh pleur maar neer jakk
Gemeente mailen/bellen! Als hier de containers vol zitten (wel met pas) en we berichten de gemeente komen ze dezelfde dag nog legen, en de troep van aso's net als daar die alles dumpen opruimen.
Dat werkt beter en zet minder kwaad bloed dan vuilniszakken voor mensen hun deur gaan leggen denk ik.