Waar valt jouw mond van open? Deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dank je dit is even goed voor mijn zelfvertrouwen :p
    Ze wrijft het er ook zo lekker in als ze gewonnen heeft. Toen man uit zijn werk kwam vertelde ze als eerste dat zij 5x gewonnen heeft vandaag en mama maar 1x ;)

Gewooniemand, toch3 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mijn jongste (6) heeft ook een eigen telefoon.
    idd zonder simkaart, maar via wifi spelletjes spelen haha, anders ben ik mijn eigen steeds kwijt :roflmao::roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
  4. GossipGirlxoxo

Wij tegenwoordig (sinds een maandje) elke avond na het avond eten 1 of 2 potjes met zijn vieren. Gansenbord, memorie, een dobbelspel met kaartjes verzamelen weet de naam even niet, en kwartet. Allemaal spellen die dochter van bijna 4 nu snapt en leuk mee kan spelen. Als jullie nog leuke tips voor gezelschapsspellen hebben die te doen zijn voor kleuters hoor ik het graag. 4 op een rij spelen we ook soms maar dan in 2 teams omdat dat niet met zijn vieren kan. Ik en de kinderen genieten hier echt van. Telefoonverbod geld dan ook dus man is er ook met zijn volle aandacht bij. Ik zie de kinderen echt genieten en dat doe ik zelf dan ook.

paula1984, Iertje81, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Arme man en boy straks, huis voor hormoonbommetjes als die gaan menstrueren en in de pubertijd komen :roflmao:

6. GossipGirlxoxo

Genoeg apps voor die leeftijd hoor.

suus1983 vindt dit leuk.
  7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Bedankt erg lief.
    Maar heel eerlijk.
    Ik heb geen keuze toch.

3 kinderen waarvan nog 2 thuis (andere is de deur al uit volwassen) , ik zal wel moeten en heel eerlijk door hun WIL ik ook. Zonder hun was het een heel ander verhaal geweest.

Vorig jaar stond ik te wankelen, klote dieptepunt en toen ging de knop om.
    Maar zwaar is het wel.

hummeltje5, Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  8. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Waha top kom ik even langs

9. GossipGirlxoxo

Mag ik vragen wat voor therapieën mag ook.in pb. Zelf 3 verschillende behandelingen geprobeerd waaronder emdr bij drie verschillende artsen maar schiet er niets mee op lijkt het. Nu is de ptss 1 van de dingen waar ik het minst last van heb van alle klachten dus ben er zelf ook te weinig achter aan gegaan om daarna nog nieuwe dingen te proberen.

10. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Oeh ga ik m toch maar eens onthouden!!

11. maliro

maliro Niet meer actief

Mijn kinderen van 7 en 9 hebben ook een mobiel. Oudjes van mij en zonder simcard. Wij hebben dan weer geen tablet of iPad. Dus spelletjes op de telefoon

suus1983 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    UNO
    Saboteur
    Ticket to Ride (mss te lastig voor dochter)
    Kolonisten van Catan (mss ook iets te lastig, mr je hebt ook junior)

13. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Vind ik wel heftig en onnodig:rolleyes:o_O

14. GossipGirlxoxo

Herkenbaar. Hier is het extra zwaar vooral met peuter (zonder haar denk ik dat de klachten minder waren geweest op het moment doordat ik dan meer rust had kunnen inlassen) maar ondanks dat zijn ze tegelijkertijd ook de reden dat ik door ga, door wil en positief wil zijn.

hummeltje5 en masami vinden dit leuk.
  15. Pien86

Pien86 Bekend lid

3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Dan kom ik net op gang joh. Nee nog niet eens. Meestal na 21:00 uur pas :D mijn man kijkt niet eens meer raar op als ik een opruimaanval krijg om 1 uur snachts :roflmao: (ok nu met baby probeer ik dan al wel lang te slapen... maar mislukt vaak haha)

16. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Alleen voor spelletjes vind ik wel een ander verhaal. Genoeg kids die ik ken die echt al met abonnement hadden.. why:confused:

masami en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Precies dit, mijn zoon is 7 en heeft ook een oude telefoon, die hij dus gebruikt als tablet, zonder sim. Hij kan er dus niet mee bellen of appen ed.
    Hij wil er graag Pokémon op spelen, mijn man heeft hetzelfde account op zijn eigen telefoon ook zodat ze er buitenshuis ook mee kunnen en zoon kan thuis zelf Pokémon spelen op zijn eigen telefoon ipv op die van mijn man.
    Ik zie het verschil niet met een tablet of telefoon zonder sim.

Kaatje92, suus1983 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

Ik ben echt zo geen avondmens. Ik ben echt een ochtendmens. Ik kan zo om 5.00 uur mijn wekker zetten om al het huis schoon te maken voor iedereen wakker is. Maar ik kan ook genieten van 1x per week uitslapen maar niet te lang want dan komt er niet veel meer uit mijn handen. En zo plan ik mijn week ook, zodat ik op zondag zo min mogelijk hoef te doen.

Wellesnietes en Pien86 vinden dit leuk.
  19. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.867
    113
    Uno junior. Super simpel maar echt leuk om te doen. Kaartspelletje wat je ook makkelijk meeneemt.

20. GossipGirlxoxo

Dat abbonement kwam hier pas in groep 7. Ik geloof dat hij vanaf groep 5 wel een prepaid kaartje erin had omdat hij vanaf toen wat verder van huis mocht buiten spelen en dan moest hij mij berichtjes sturen of bellen als hij aangekomen was en als hij ergens anders heen ging of weer naar huis kwam. Daarvoor het geprobeert met een gsm tracker horloge maar dat kregen we niet goed aan de praat dus vandaar toen die prepaid kaart.

Kaatje92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina