Nou ik heb ook heel dik haar en de meeste kappers weten idd niet goed wat ze ermee moeten. Turkse kappers vaak wel, maar die zullen het wel meer gewend zijn. En het geklaag bij föhnen" oh wat duurt het lang, je haar droogt echt niet, wat is het dik, krijg een lamme arm". Ze roepen ook andere kappers om te kijken hoe dik mijn haar wel niet is (en dat is niet zó dik volgens mij)...
Omdat jij toen mee naar binnen kon. En de juf hem kon overnemen. Nu moet hij zelf een stukje lopen om de klas in te komen en mag de juf hem niet op schoot pakken oid. Die moet afstand houden.
Hier is het altijd een modeshow al om 8.25 smorgens. Wie ziet er het hipst gestyled uit en heeft zich het best volgeplamuurd... Zoooo niet jammer dat ik daar de komende weken niet tussen hoef te staan
Bij ons mag je tot en met groep 8 mee de klas in. Maar in de praktijk zie je bij de bovenbouw veel minder ouders. Alleen wanneer er jongere broertjes of zusjes zijn. Dan lopen ze nog even langs voor een zwaai. Of als ze een vraag voor de leerkracht hebben. Het feit dat het kan vind ik wel altijd fijn. Gewoon een heel open cultuur. Alleen nu effe niet dus...
Ik krijg echt jeuk van mensen die posts op Facebook plaatsen uit naam van hun dieren. Dus als: "Mijn baasje nam mij vandaag om 15.00 mee in de auto, ik dacht dat we gingen wandelen maar we stopten bij een vreemd gebouw. Een gekke man met een witte jas deed open, ik schrok maar gelukkig was hij heel aardig. Hij pakte een naald, dat vond ik heel eng en ik durfde niet te bewegen. Gelukkig deed het niet zoveel pijn en kreeg ik daarna een koekje. Mijn baasje was heel trots en zei dat ik een stoer hondje was." Kom op mensen.... Doe ff normaal!
Het eerste wat ik me hierbij afvraag, is dus hoe je hier in hemelsnaam mee kunt ademhalen Dat gaat toch niet door plastic? Verder op zich een goede oplossing.
Ik moet morgen langsgaan in de opvang om nog wat spulletjes op te halen, ik zal het eens vragen of ze kunnen deftig ademen (dan pas ga ik ook zien, hoe het er exact uitziet) Maar wss zal dat voor die korte tijd niet zo een probleem zijn.
Ze zegt zelf dat juf en directie de kinderen uit de auto moeten halen. Je mag zelf niet uitstappen? Dus ja dan ben ik benieuwd hoe ze dat doen als je op de fiets/te voet bent.
Dan zet je ze naast je fiets en zetten de kinderen 3 stappen en zijn bij de juf. Je zwaait en fietst weer weg. Je kan het het ook TE ingewikkeld maken hoor.
Deze mensen hebben weken geen inkomen gehad, alleen wat vergoeding aan enkele kosten van personeel maar verder loopt alles door ( huur/ zakelijke hypotheek, electriciteitsnet, btw & belastingen,abonnementen van oa je pin). Als je zo makkelijk je zaak dicht kon gooien zouden ze het elk jaar wel doen voor een maandje malediven. Mijn mond valt dus open van hoe makkelijk mensen denken waarvan het loon gewoon gestort wordt.